150% garantiiga praktiline videokoolitusKuidas internetis turundada nii, et see poleks mitte kulu, vaid investeering

Praktiline koolitus ettevõtjatele ja turundajatele, millel on 150% raha tagasi garantii.

Olen Timo Porval, digiagentuuri Lavii turundusstrateeg. Pikem info minu kohta on allpool.

Kui oled minuga nõus, et turunduse eesmärk on müügitööd lihtsamaks teha ja maksvaid kliente juurde saada

nii, et ettevõtte pangakontol raha kasvaks, mitte kahaneks, siis jätka palun lugemist. Lugeda on palju, aga ma tahan olla võimalikult põhjalik ja läbipaistev.

Panin kokku videokoolituse, mida on vaid ühel korral täissaalile ette kantud ja nendest teadmistest on samasuguses tervikus saanud osa valitud Lavii kliendid (nemad maksid reaalselt 8x rohkem, kui on selle koolituse hind – loomulikult said nad selle eest ka ülimalt personaalse lähenemise, aga teadmised on samad).

Nähes, kui palju kõik sellest kasu on saanud, otsustasin teha videokoolituse, mis oleks mugavalt kättesaadav kõigile, kes ennast ja äri arendada soovivad. Hea võimalus jätta konkurendid kaugele seljataha.

Siia koolitusse olen pannud praeguse hetke parimad strateegilised turunduse ja müügialased teadmised, mis mul on ja mida olen korduvalt praktikas testinud. Minu eesmärgi sõnastus on lihtne – minu asi on aidata sul 10x rohkem raha tagasi teenida, kui sa siia koolitusse investeerid. Punkt.

Sellepärast julgen anda ka koolitusele 150% raha tagasi garantii.

Olen kohtunud rohkem kui 400 turundaja ja ettevõtjaga ning ma ei tea tõesti kedagi, kes sellest koolitusest väärtust ei saa. Saad ka sina. Ja kui juhtubki, et mitte, siis selle jaoks kehtib garantii.

Sa võid läbi vaadata terve videokoolituse ja kui sa ei tunne, et said reaalselt rakendatavaid teadmisi juurde, siis maksan raha 100% tagasi ja teen omalt poolt veel sulle tunni personaalset konsultatsiooni Lavii kontoris, et sulle väärtust ikkagi luua. Mulle ei meeldi osta asju, mille eest ma väärtust ei saa, seega miks peaks sinuga olema kuidagi teisiti.

P.s Millal sulle viimati pakuti 150% garantiiga 10-20x raha tagasi teenimise võimalust? Jah, olen selle koolituse väärtuses nii kindel :)

Videokoolitus aitab ettevõjaid, sest see:

  • aitab saada rohkem kliente, et sina saaksid valida, kellega töötada
  • aitab saada rohkem kliente, et sina ei peaks muretsema nende puuduse pärast.
  • aitab müügist ja turundusest aru saada, et oleksid targem tellija, hoiaksid raha kokku ja oskaksid töötajatelt nõuda õigeid asju
  • aitab astuda kohe õigeid samme, mis viib kiirema tuluni ja väiksema kuluni
  • aitab tõsta müüki, mis on sinu ettevõtte hapnikuks ja arenguks oluline
  • aitab saada turunduse suunal uusi ideid ja mõtteid, mis viivad lõpuks kasumi kasvuni
  • aitab turundust mõõdetavaks teha, et teaksid täpselt, kuhu on vaja investeerida ja millised kraanid kinni keerata
  • aitab müügi muuta selliseks, et sa ei pea enam müüma, vaid sinult tullakse ostma
Soovin videokoolitust

et rohkem kliente ja kasumit saada

Videokoolitus aitab turundajaid, sest see:

  • aitab teha targemaid turundusotsuseid ja rohkem väärtust luua
  • aitab saada fundamentaalselt olulisi teadmisi, et püsida konkurentsis
  • aitab saada juurde uusi ideid ja lähenemisi, et tuua ettevõttele rohkem kliente
  • aitab strateegiliselt turundada, mis omakorda aitab kõigil ettevõttes aru saada, mida ja miks tehakse
  • aitab aru saada, kuidas turundust mõõta, et turundus ei oleks mitte kulu, vaid tulu - saad turundusraha targemalt kasutada
  • aitab olla sul targem tellija, mis tähendab sulle vähem peavalu ja kiiremat asjade arengut

Fakte videokoolituse kohta:

223minutit kasulikku sisu. Ei mingit mulli. Kohe asja kallale.
7videot, mille teadmisi saad kohe rakendama hakata.
10aasta ja 240 digiprojekti kogemused kontsentraadina sinu kasutuses
160+osalejat Lavii videokoolitustel (ettevõtjad ja turundajad)
0osalejat, kes oleks öelnud, et nad ei jäänud rahule.
150%raha tagasi garantii. Ei mingeid vorme ja küsimusi.

Mis on videokoolituse täpne sisu ja mis küsimustele 7 videost koosnev kursus vastused annab?

Kliki ja ava pdf, kus kõik need 94 küsimust näha on

Kokkuvõtvalt saad videokoolitusest teada:

  • kes on teie ettevõtte ideaalne klient, kuidas teda tundma õppida ja aru saada, mida tal vaja on;
  • milline on 9 sammuline kaart kliendi ajusagaratesse, mis aitab su müüki ja turundust oluliselt arendada.
  • kuidas ettevõtte internetiturunduse strateegiline suur pilt kokku panna, et saaksite kõik aru, mida ja milleks tehakse;
  • millised müügimudelid internetis päriselt toimivad ja mida saaksid ka sina enda ettevõttes praktikasse panna;
  • kuidas kogu internetiturundus ettevõttes mõõdetavaks saada, et teaksid, millistesse reklaamikanalitesse peaksid oma raha rohkem investeerima ja millised kanalid kinni panema. Avaldan kanalid, kuhu investeerin pidevalt ka Lavii klientide raha ja milliseid kanaleid täna väldin;
  • taktikad, kuidas uutele reklaamikanalitele lähenema peaksid;
  • hulgaliselt turunduse ja müügialaseid nõkse ja teadmisi;
  • numbreid, numbreid, numbreid kampaaniatest ja müügimudelitest, mida oleme Laviiga Eesti turul praktiseerinud;
  • hulgaliselt tööriistu ja raamatusoovitusi, mis areneda aitavad ja tööelu lihtsamaks teevad.

Mis muudab selle koolituse veel eriliseks ja Sulle väärtuslikuks?

  • Ligipääs terveks aastaks
  • See on väga praktiline ja annab tugevad teadmised (nii alustajale kui ka edasijõudnule)
  • Sa saad aru, kuhu fookus panna
  • 150 % garantiiga
  • 10x tasuvuse lubadus
  • Saad vaadata omas tempos ja nii mitu korda kui vaja
  • Saad sellel teemal minu parimad teadmised ja ma ei hoia ennast nende jagamisel tagasi

Hind ja registreerimine

Hind: 97 € +km

P.s Konsultatsiooni kliendid maksid samade teadmiste eest üle 850 € +km

  • Ostmisel on 150% raha tagasi garantii.
  • Minu eesmärk on see investeering sulle vähemalt 10-20x tagasi teenida.
Soovin videokoolitust

et veebilehest maksimum võtta

Peale liitumist saad kohe sellisele keskkonnale ligipääsu (kehtib terve aasta). Lisaks saadan sulle e-maili, kus küsin arve saatmise kohta lisainformatsiooni.

videokoolitusescreenshot

Need, kes osalesid sama sisuga live koolitusel või on läbinud videokoolituse räägivad:

See koolitus oli liiga odav. Ma mõtlen hinna poolest ;). Usun, et need kes püüavad sinu koolitusest kas või 50%-gi rakendada, teenivad esimese poole aastaga vähemalt 100 kuni 200 korda rohkem tagasi kui koolitus ise maksis. Isegi mulle oli see igati hea värskendus. Tean väga hästi, mida tähendab 5-6 tundi olla järjest auditooriumi ees ja sa said sellega hästi hakkama. Oluline ongi just see, et tekiks sisuline diskussioon ja ei oleks vaid monoloog.

Koolitusse investeeritud raha on tegelikult üsna väike võrreldes turunduseelarvega, kuid olen kindel, et see hakkab mulle juba tänasest raha tagasi teenima - tean oma tööd palju efektiivsemalt organiseerida, tean, millele rohkem tähelepanu pöörata ning suudan oma ideed ja strateegiad ka ülemustele “maha müüa”. Hetkel ei oska tasuvust hinnata, kuid olen absoluutselt veendunud, et see number on päris suur. Päev oli hästi tore - piisavalt intensiivne ja praktiline, aga samas vaba õhkkond.

Majgrit Kallavuswww.perfecthome.ee

Tänud huvitava koolituse eest, sain internetiturunduses päris palju targemaks. Koolituse päev oli tore, aeg möödus kiiresti ning info oli õpetlik, samuti on sinu kui koolitaja oskused väga heal tasemel, kordagi ei tulnud pähe kella vaadata ning mõelda, et millal koolitus läbi saab.

Väga meeldis praktiline pool, see ei olnud domineeriv ja kurnav, aga samas sain oma mõtted kohe paberil läbi mängida. Koolitus oli heas vormis! Seega õhkkond oli meeldiv ja esinejana mõjusid Sa väga inspireerivalt ja asjakohasena (teadsid millest räägid!). Sellise koolituse kogemuse järel on raske kriitiline olla :) Pigem ootan juba uusi koolitusi uutel teemadel!

Annika-Salak

Annika Salakwww.leansiteapp.com

Koolituselt saadud teadmiste pagas oli kindlasti seda hinda väärt. Eelkõige pani koolitusel mõtlema kampaaniate mõõtmine ning klientide tundma õppimine, nendele osadele oleme pannud siiani vähe rõhku ja plaanin need tegevused eelisjärjekorras ette võtta.

Priit-Nargla

Priit Narglawww.jarsi.ee

Suur tänu koolituse eest. Ootused koolitusele olid mul tõesti väga kõrged. Loodan, et hoian nende teadmistega kokku tuhandeid eurosid. Kahju, et see koolitus juba varem ei toimunud. 3 aastat tagasi näiteks :) Koolitus pani mind tõsiselt mõtlema, et karmides konkurentsitingimustes on unikaalne müügistrateegia pea ainus võimalus turul eristuda.

Marit-Tiits

Marit Tiitswww.nurme.eu

Mõnus oli, sain huvitavaid mõtteid ja osa neist olen täna juba praktikasse keeranud. Lahe oleks selline paari päevane üritus. 2 äppi praegu töös ja mõlema puhul tuli kasuks. Taskutargale andis ideid, kuidas ja millega tulu allikaid leida. Esinejana oled sa huvitav, ei räägi monotoonselt, liigud ringi, räägid inimestega, selline loomulikuse tunne tekib :)

Rain-Siemer

Rain Siemerwww.taskutark.ee

See oli kindlasti üks viimase aja parimaid koolitusi ning investeering sellesse tasus kindlasti ära. Hakkan uusi teadmisi ja lähenemisi juba täna rakendama. Seega ei ole tegemist ainult motivatsioonikoolitusega, mille nõuanded pärast unarusse jäävad, vaid väga praktiliste ja vajalikke teadmistega, millega kohe midagi peale on hakata.

Koolituselt saadud väärtust on raske rahas mõõta, kuna väärtus oli nii mitmetahuline. Sain nii praktilisi teadmisi ja nippe, mida juba järgmisel päeval kasutada kui ka mõtlemisainet ja ideid, mis tõenäoliselt mõjutavad minu töötulemusi ja seega ka firma edukust pikema perioodi jooksul. Eriti meeldis see, et lisaks laiemalt oma ettevõtte tegevuse analüüsimisele sain väiksemaid nippe või soovitusi, mille rakendamine on kiire ja seega ei jää lihtsalt paberile kirja, vaid panen selle kohe töösse.

Alina-Kester

Alina Kester

Mehed, kellega olen pikemalt koos töötanud, räägivad:

Timoga on nüüdseks koostööd tehtud pea kaks aastat ja see on olnud elumuutev nii karjääri osas kui ka mõttemaailma osas. Ei ole palju selliseid mehi, kes on valmis kõiki oma teadmisi teistega jagama, vaatamata sellele, et ka enda leib sõltub nendest teadmistest. Pole mingeid saladusi, räägib asjadest nii nagu on. Turundusagentuuridega olen viimase 7 aasta jooksul palju kokku puutunud, kuid isegi maailmamastaabis usun, et Lavii on üks parimaid. Lavii ja Timo teavad, mis toob tulemusi ning on valmis nende eest võitlema. Erinevalt teistest agentuuridest, ei ole klient number üks, vaid kliendile tähtsad olevad tulemused ning lõppkokkuvõttes on see kõigile parim. Kui peaksin Lavii "moto" valima siis oleks see "win-win-win", sest Laviiga võidavad kõik. Lavii, kliendid ja klientide kliendid.

Karl-Kangur

Karl Kangurwww.MonetizePros.com

Enne Laviid olid mul kindlad uskumused ärist ja internetiturundusest ja teatud klaasseinad, mida ma ise ei näinud.

Igapäevaselt nägin ise kõrvalt, kuidas Laviis asju aetakse ja võin liialdamata, käsi-südamel kinnitada, et see, mida ma nägin, on maailma tipptase. Kuidas nii? Põhjus on lihtne - Timo on kursis väga paljude väärtuslikke raamatutega, mida oma ala tipud kirjutanud on nii mõjustamise, ärisüsteemide kui müügi teemadel.

Ta on need koos Henriga kompileerinud best-of-best stiilis protsessideks ja strateegiateks, millest lähtuda iga äri puhul. Tegu ei ole pelgalt teooriaga, vaid samaaegselt igapäevaselt oma klientide äride arendamisel saadud kogemuste segu.

Timo järelandmatu keskendumine äri fundamentaalsetele põhimõtetele on see, mis tema klientidele edu tagab. Internet võimendab äri ja kui ärilised protsessid on kehvad või paigast ära, siis ei saa kuidagi aidata.

Nüüd tunnen, kuidas ma saadud teadmistega võin praktiliselt iga äri, olenemata valdkonnast, lahti tükkideks võtta ja tulemuslikult ka kokku panna. See on kui toimiv, ennustatav süsteem, mis kordub üha uuesti.

Ma olen väga tänulik, et saan Timot enda heaks sõbraks ja nõuandjaks lugeda.

madis-põldvee

Madis PõldveeEttevõtja

Lõpetuseks veel mõned eksperdid:

Timo on väärtuse looja, projektijuht, müüja, kirjanik, seikleja hingega, järjekindel ja aus mees. Vestlused Timoga võiks kesta pikalt, sest alati teab ta midagi, mida sa veel ei tea. Ja sa oleks pidanud seda teadma juba eile.

mikk-orglaan

Mikk Orglaanwww.mailbow.net

Timoga tahaks alati rohkem aega veeta. Sinu äri tuuma lennult haarates soovitab ta müügi mitmekordistamiseks alati parimat lähenemist. Lihtsalt ja tulemuslikult. Ning mis kõige parem, tema soovitused on tihti universaalsed!

Nüüd, kus ta kogu praktilise teadmise müügi kasvatamisest videona salvestas, saame kõik seda teha. Tema eeskuju ja nõuanded on meil aidanud copywriting’u äri veebis välgukiirusel käivitada.

Kaarel-Talvoja

Kaarel Talvojawww.eiffel.ee

Olen olnud tunnistajaks Timo arengule nii ettevõtja kui ka inimesena. Mulle tundub, et ta elab moto “be the best you can be” järgi ja inspireerib ka teisi enda ümber laiskusest lahti saama ja enda potentsiaali ära kasutama. Olen kuulanud ka mitmeid Timo koolitusi, kus ta jagab vaid kontsentreeritud teadmust, mis kogutud aastatepikkusest lugemisest ja omal nahal katsetamisest. Tema strateegiline ja võiks isegi öelda matemaatiline lähenemine turundusele ja müügile aitab ettevõtetel vältida raha põletamist ja annab võimaluse tegelikuks kasvuks!

Marko-Saue

Marko Sauewww.goal.ee

Timo on selle poolest väga eriline turunduse nõustaja, et ta tahab ja oskab näidata kuidas turundusse õigesti pandud raha reaalselt ettevõttele tagasi tuleb. Ega ma teisi koolitajaid ja nõustajaid (peale enda ;) ) ja Timo teagi, kes oskaks oma tööle tasuvusarvutust teha. Tubli töö!

Indrek-Saul

Indrek Saulwww.saul.ee

Videokoolituse autor, kes Sinuga oma teadmisi jagab

Olen Timo Porval ja minu igapäevane töö on aidata ettevõtetel paika panna internetiturunduse strateegiaid ja taktikaid ning neid ka ellu aidata viia.

Lemmikküsimused, millele meeldib vastuseid otsida ja anda:

  • Kuidas kliente läbi interneti juurde leida;
  • Kuidas rohkem veebilehelt müüki ja päringuid saada;
  • Kuidas saadud päringuid paremini lukku saada;
  • Kuidas teha turundust nii, et müüma ei peaks;
  • Kuidas aidata klientidele väärtust luua;
  • Milliseid reklaamikanaleid peaks kasutama ja milliseid mitte.
Ehk siis kõik küsimused, mis aitavad ettevõtetel internetiturundusest selgema pildi ette saada ja leida uusi kliente, et teenida rohkem raha. Mulle meeldivad jätkusuutlikud süsteemid rohkem kui ühekordsed kampaaniad, et korraks müüki üles saada.

Numbreid minu kohta (ühelt poolt):

  • Suurim lansseerimine - 48h ga 63 000 € (ühe koolituse piletite müük).
  • Kokkupuuteid rohkem kui 400 erineva ettevõtja ja turundajaga, keda erinevatel viisidel aidanud.
  • Igal nädalal loeb rohkem kui 800 inimest meie poolt saadetud kirju (kogu listi suurus 4270+).
  • Aidanud korduvalt tõsta ettevõtete müüki rohkem kui 100%
  • 52 läbiviidud koolitust/ettekannet, kus on olnud kokku rohkem kui 1900 inimest (Eesti E-kaubanduse liit, Best Internet, Turundustreff jpt)

Numbreid minu kohta (ja ka teiselt poolt):

  • 40 000 eurot põletatud kooliraha ettevõtluses – EBS-s oleks saanud selle eest ca 20 semestrit võtta
  • Rekord kaal 101 kg (praegu 83 kg) – kui ma naeratan, siis näete kui head hambad mul on.
  • 0 päeva palgatööl – milleks õppida teiste vigadest kui saab neid ise teha
  • 8 projekti ettevõtluses, mis kunagi raha ei hakanud teenima – kellel mis hobid eks. Osad reisivad, osad...
  • 3 klienti, kes kiirendaks autoga kui ma sebrat ületan – kiida teenindaja konkursil pole ma siiani ühtegi häält saanud.
  • 9 ebaõnnestunud turunduskampaaniat, millest 2 päris räigelt – see on kui ehitust õppinu hakkab turundajaks
  • 120 eurot küsisin esimese teenusena tehtud veebi eest ja pool andsin progrejale – tõeliselt aus konkurents ja mitte turusolkimine. Kvaliteet vastas hinnale.

Just need ebaõnnestumised ja sügavad ämbrid ongi aidanud pidevalt edasi liikuda ja kiirelt areneda.

Üks oluline asi veel

Sa ei pea isegi kohe raha kandma, vaid tee konto ja saad kohe videotele ligi. Saadan arve kohta edasise info e-postile.

Sellel lehel on koolitustele registreerunute protsent 5% kanti. Ükskõik, kui hästi ma seda kirjutan ja seletan ja isegi kui sellel on reaalselt 150% raha tagasi garantii. Nagu ikka, enamus inimesi ei julge oma elus muudatusi teha ja uusi asju katsetada. Paraku äris mitte arenemine viib ühel või teisel ajahetkel raskesse seisu. Jaapanlaste “Kaizen meetod” aitab suurepäraselt äris ehk teha koguaeg midagi paremaks. Olgu selleks siis paremad protsessid müügis, veebileht, mis toob uut klienti või suhtlemise protsess olemasoleva kliendiga. Tee sina ka.

Milliste inimeste hulka sina kuulud on juba sinu otsus 🙂 Loodan, et kohtume videote vahendusel ja ka edaspidi silmast-silma.

Soovin videokoolitust

et veebilehest maksimum võtta