150% garantiiga praktiline videokoolitus79 viga/põhimõtet veebilehel, mis raiskavad raha ja mille parandamine tõstab su müüki ja kasumit.

150% garantiiga praktiline koolitus, millest on kasu igale ettevõtjale, turundajale, turundusspetsialistile või turundusagentuurile.

See aitab veebilehte paremini tellida, planeerida, teha või olemasolevast rohkem raha kätte saada.

Olen Timo Porval, digiagentuuri Lavii turundusstrateeg. Pikem info minu kohta on allpool.

Kui oled minuga nõus, et veebilehe eesmärk on müügitööd lihtsamaks teha ja maksvaid kliente juurde saada

nii, et ettevõtte pangakontol raha kasvaks, mitte kahaneks, siis jätka palun lugemist. Lugeda on palju, aga ma tahan olla võimalikult põhjalik.

Panin kokku videokoolituse, mida on vaid ühel korral täissaalile ette kantud (ning mis on saanud palju täiendust) ja nendest teadmistest on samasuguses tervikus saanud osa valitud Lavii kliendid (nemad maksid reaalselt 16x rohkem, kui on selle koolituse hind – loomulikult said nad selle eest ka ülimalt personaalse lähenemise, aga teadmised on samad).

Nähes, kui palju kõik sellest kasu on saanud, otsustasin teha videokoolituse, mis oleks mugavalt kättesaadav kõigile, kes ennast, äri ja veebilehte arendada soovivad. Hea võimalus jätta konkurendid kaugele seljataha ja saada ise rohkem müüki ja päringuid.

Siia koolitusse olen pannud praeguse hetke parimad veebilehtedega seotud teadmised, mis Laviil on aastatega tekkinud ja mida jälgime alati veebilehti ehitades. Minu eesmärgi sõnastus on lihtne – minu asi on aidata sul 10-20x rohkem raha tagasi teenida, kui sa siia koolitusse investeerid. Punkt.

Soovin videokoolitust

et veebilehest maksimum võtta

Sellepärast julgen anda ka koolitusele 150% raha tagasi garantii.

Olen kohtunud rohkem kui 400 turundaja ja ettevõtjaga ning ma ei tea tõesti kedagi, kes sellest koolitusest väärtust ei saa. Saad ka sina. Ja kui juhtubki, et mitte, siis selle jaoks kehtib garantii.

Sa võid läbi vaadata terve videokoolituse ja kui sa ei tunne, et said reaalselt rakendatavaid teadmisi juurde, siis maksan raha 100% tagasi ja teen omalt poolt veel sulle tunni personaalset konsultatsiooni Lavii kontoris, et sulle väärtust ikkagi luua. Mulle ei meeldi osta asju, mille eest ma väärtust ei saa, seega miks peaks sinuga olema kuidagi teisiti.

P.s Millal sulle viimati pakuti 150% garantiiga 10-20x raha tagasi teenimise võimalust? Jah, olen selle koolituse väärtuses nii kindel :)

Videokoolitus aitab Sind, sest see:

  • aitab aru saada, kuidas veebileht kogu äriga peaks olema seotud, et sina saaksid sellest maksimumi võtta
  • aitab aru saada, milline peab ühe veebilehe tegemise protsess olema, et sina saaksid vältida vigu.
  • aitab aru saada, kuidas ühe veebilehe tellimine peaks käima, et sina saaksid valida õige partneri ja projekti viia ellu võimalikult kiiresti ja kohe algusest peale õigesti
  • aitab vältida, disaini protsessis tehtavaid vigu, et sina saaksid vältida liigset raha ja energia raiskamist kohtadesse, millest ettevõttele kasu pole
  • aitab aru saada, millised elemendid veebilehel peavad olema, et Sina saaksid rohkem külastajaid klientideks muuta
  • aitab aru saada, kuidas ja mida veebilehel peaksid mõõtma, et sina ei peaks kõhutundelt enam otsuseid tegema
  • aitab vältida veebilehe turundamisel tehtavaid vigu, et sinu turunduseelarve tõesti teeniks sulle raha tagasi.
  • aitab müügi muuta selliseks, et sa ei pea enam müüma, vaid sinult tullakse ostma
Soovin videokoolitust

et veebilehest maksimum võtta

Fakte videokoolituse kohta:

171minutit kasulikku sisu. Ei mingit mulli. Kohe asja kallale.
8videot, mille teadmisi saad kohe rakendama hakata.
10aasta ja 240 digiprojekti kogemused kontsentraadina sinu kasutuses
160+osalejat Lavii videokoolitustel (ettevõtjad ja turundajad)
0osalejat, kes oleks öelnud, et nad ei jäänud rahule.
150%raha tagasi garantii. Anna vaid teada, et see polnud sinu jaoks.

Kokkuvõtvalt saad 8-osalisest videokoolitusest teada:

  • 5 viga, mida tehakse veebilehe üldise vundamendi juures
  • 5 viga, mida tehakse veebilehe tellimise juures
  • 5 viga, mis tehnilise poole juures valesti võib minna
  • 10 viga, mida veebilehe tegemise juures disainimise etapis valesti tehakse
  • 18 olulist veebilehe elementi, mis veebilehel kindlasti olema peaks
  • 13 viga, mida veebilehe sisuga valesti tehakse
  • 5 viga, mis mõõtmisel tihti valesti on
  • 18 viga, mida ikka ja jälle turundamise juures valesti kiputakse tegema.
  • Samuti kokkuvõte, kuhu vaja rõhku panna. Iga viga on lahti seletatud ning saad ise analüüsida, kas sinu veebis on see olemas ja siis saad selle ka parandada.

Peale selle koolituse läbimist, ei vaata sa ei enda ega ka konkurentide veebilehti kunagi enam sama pilguga. Miks? Sest sa oskad leida vigu ja neid kõrvaldada, et äril paremini läheks.

Mis muudab selle koolituse veel eriliseks ja Sulle väärtuslikuks?

  • Ligipääs terveks aastaks
  • See on väga praktiline ja annab tugevad teadmised (nii alustajale kui ka edasijõudnule)
  • Sa saad aru, kuhu fookus panna
  • 150 % garantiiga
  • 10x tasuvuse lubadus
  • Saad vaadata omas tempos ja nii mitu korda kui vaja
  • Saad sellel teemal minu parimad teadmised ja ma ei hoia ennast nende jagamisel tagasi

Hind ja registreerimine

Hind: 97 € +km

P.s Kliendid, kes tellisid meilt samadel alustel veebilehe auditit, maksid samade teadmiste eest üle 900 € +km
Nüüd saad selle teha ise ja saada aru ka kogu loogikast selle taga.

  • Ostmisel on 150% raha tagasi garantii.
  • Minu eesmärk on see investeering sulle vähemalt 10-20x tagasi teenida.
Soovin videokoolitust

et veebilehest maksimum võtta

Peale liitumist saad kohe sellisele keskkonnale ligipääsu (kehtib terve aasta). Lisaks saadan sulle e-maili, kus küsin arve saatmise kohta lisainformatsiooni.

keskkonna-vaade

Need, kes osalesid sama sisuga live koolitusel või on läbinud videokoolituse räägivad:

(Koolitus oli täissaalile ja piletid olid hinnaga 117 € +km ja 137 € +km)

Olen väga rahul videokoolitusega. See raha sai targalt kulutatud. Vastas ootustele - kõrgetasemeline. Olen hoopis teine inimene, valdan töövõtteid, millest enne aimugi polnud :) Mul pole miskit negatiivset, tunnustan väga, et sain eesti keeles koolituse. Emakeeles on seda oluliselt lihtsam jälgida, kui inglise keeles. Materjali, mida läbi töötada, on kõvasti, aga see ei heiduta, samm sammult tuleb läbi võtta. Pärast koolitust töötasin oma veebilehe põhjalikult läbi, SEO, CTA ja sisu optimeerimise osas. Soovitaksin kindlasti videokursust teistele ettevõtjatele ja turundajatele.

Tarmo-Sillaots

Tarmo Sillaotswww.pianoman.ee

Mul juba nimekiri teha vajavatest asjadest esimese kahe video järel kuramuse pikk. :-). Ei no, aitäh :-). Aga kui tõsiselt siis - hea ja kasulik materjal. Tänud!

Indrek-Maripuu

Indrek Maripuuwww.loovusait.ee

Olin juba enne koolitusele tulekut sinu uudiskirja lugeja ja samuti olin lugenud sinu e-raamatut, seepärast teadsin, et valdad teemat väga hästi. Koolitusel sain sellele ainult kinnitust. Sain mitmeid häid nippe ja praktilisi teadmisi, mis minu igapäevatöös kasuks tulevad. Koolitus oli igati raha väärt ja julgen seda ka teistele soovitada!

Rasmus-Liiva

Rasmus LiivaAlign Soft OÜ

Koolitustel, kus olen enne käinud, on ikka jäänud nn suure mulli tunne. Sinu koolitusel sain piisavalt ideid ja mõtteid, mida saab rakendada kohe. Mul oligi esimest korda tunne, et saan midagi sellest koolitusest, miskit praktilist ja toimivat. Sinu poolt välja käidud ideed on lihtsad, kuid kui kodulehega igapäevaselt ei tegele, lihtsalt ei tule selle peale. Minu konkreetne küsimus koolitusele tulles oli - miks uus koduleht ei toimi ja kuidas seda paremaks muuta?! ning seesama wow-efekt tekkis siis, kui jutuks tuli külastaja käitumise jälgimine ja analüüsimine.

Julia-Bo_strova

Julia Bõstrovawww.teamwoodtimber.com ostu- ja müügiassistent

Soovitan Lavii koolitusi ja juhendeid kõigile ettevõtjatele, kes soovivad endale uut kodulehte luua või olemasolevat kodulehte paremini toimima panna. Timo koolitus katab ära kõige laiema skaala olulistest asjadest, mida kodulehe toimimisel peab kontrollima nii disaini- tehnilise teostuse kui ka levi ning turunduse seisukohalt. Loomulikult ei ole koolitus mingi maagiline võluvits, mis ise äri veebis "korda teeks". Pärast koolitust tuleb kõik ellu viia kas ise juurde õppides või kaasates arendus- ja turunduspartnereid. Garanteeritult oled aga peale koolitust palju targem kodulehe tellija.

Marko Toom

Marko ToomVEEBIMAJUTUS.EE

Mehed, kellega olen pikemalt koos töötanud, räägivad:

Timoga on nüüdseks koostööd tehtud pea kaks aastat ja see on olnud elumuutev nii karjääri osas kui ka mõttemaailma osas. Ei ole palju selliseid mehi, kes on valmis kõiki oma teadmisi teistega jagama, vaatamata sellele, et ka enda leib sõltub nendest teadmistest. Pole mingeid saladusi, räägib asjadest nii nagu on. Turundusagentuuridega olen viimase 7 aasta jooksul palju kokku puutunud, kuid isegi maailmamastaabis usun, et Lavii on üks parimaid. Lavii ja Timo teavad, mis toob tulemusi ning on valmis nende eest võitlema. Erinevalt teistest agentuuridest, ei ole klient number üks, vaid kliendile tähtsad olevad tulemused ning lõppkokkuvõttes on see kõigile parim. Kui peaksin Lavii "moto" valima siis oleks see "win-win-win", sest Laviiga võidavad kõik. Lavii, kliendid ja klientide kliendid.

Enne Laviid olid mul kindlad uskumused ärist ja internetiturundusest ja teatud klaasseinad, mida ma ise ei näinud.

Igapäevaselt nägin ise kõrvalt, kuidas Laviis asju aetakse ja võin liialdamata, käsi-südamel kinnitada, et see, mida ma nägin, on maailma tipptase. Kuidas nii? Põhjus on lihtne - Timo on kursis väga paljude väärtuslikke raamatutega, mida oma ala tipud kirjutanud on nii mõjustamise, ärisüsteemide kui müügi teemadel.

Ta on need koos Henriga kompileerinud best-of-best stiilis protsessideks ja strateegiateks, millest lähtuda iga äri puhul. Tegu ei ole pelgalt teooriaga, vaid samaaegselt igapäevaselt oma klientide äride arendamisel saadud kogemuste segu.

Timo järelandmatu keskendumine äri fundamentaalsetele põhimõtetele on see, mis tema klientidele edu tagab. Internet võimendab äri ja kui ärilised protsessid on kehvad või paigast ära, siis ei saa kuidagi aidata.

Nüüd tunnen, kuidas ma saadud teadmistega võin praktiliselt iga äri, olenemata valdkonnast, lahti tükkideks võtta ja tulemuslikult ka kokku panna. See on kui toimiv, ennustatav süsteem, mis kordub üha uuesti.

Ma olen väga tänulik, et saan Timot enda heaks sõbraks ja nõuandjaks lugeda.

madis-põldvee

Madis PõldveeEttevõtja

Lõpetuseks veel mõned eksperdid:

Timo on väärtuse looja, projektijuht, müüja, kirjanik, seikleja hingega, järjekindel ja aus mees. Vestlused Timoga võiks kesta pikalt, sest alati teab ta midagi, mida sa veel ei tea. Ja sa oleks pidanud seda teadma juba eile.

mikk-orglaan

Mikk Orglaanwww.mailbow.net

Timoga tahaks alati rohkem aega veeta. Sinu äri tuuma lennult haarates soovitab ta müügi mitmekordistamiseks alati parimat lähenemist. Lihtsalt ja tulemuslikult. Ning mis kõige parem, tema soovitused on tihti universaalsed!

Nüüd, kus ta kogu praktilise teadmise müügi kasvatamisest videona salvestas, saame kõik seda teha. Tema eeskuju ja nõuanded on meil aidanud copywriting’u äri veebis välgukiirusel käivitada.

Kaarel-Talvoja

Kaarel Talvojawww.eiffel.ee

Olen olnud tunnistajaks Timo arengule nii ettevõtja kui ka inimesena. Mulle tundub, et ta elab moto “be the best you can be” järgi ja inspireerib ka teisi enda ümber laiskusest lahti saama ja enda potentsiaali ära kasutama. Olen kuulanud ka mitmeid Timo koolitusi, kus ta jagab vaid kontsentreeritud teadmust, mis kogutud aastatepikkusest lugemisest ja omal nahal katsetamisest. Tema strateegiline ja võiks isegi öelda matemaatiline lähenemine turundusele ja müügile aitab ettevõtetel vältida raha põletamist ja annab võimaluse tegelikuks kasvuks!

Marko-Saue

Marko Sauewww.goal.ee

Timo on selle poolest väga eriline turunduse nõustaja, et ta tahab ja oskab näidata kuidas turundusse õigesti pandud raha reaalselt ettevõttele tagasi tuleb. Ega ma teisi koolitajaid ja nõustajaid (peale enda ;) ) ja Timo teagi, kes oskaks oma tööle tasuvusarvutust teha. Tubli töö!

Indrek-Saul

Indrek Saulwww.saul.ee

Videokoolituse autor, kes Sinuga oma teadmisi jagab

Olen Timo Porval ja minu igapäevane töö on aidata ettevõtetel paika panna internetiturunduse strateegiaid ja taktikaid ning neid ka ellu aidata viia.

Lemmikküsimused, millele meeldib vastuseid otsida ja anda:

  • Kuidas kliente läbi interneti juurde leida;
  • Kuidas rohkem veebilehelt müüki ja päringuid saada;
  • Kuidas saadud päringuid paremini lukku saada;
  • Kuidas teha turundust nii, et müüma ei peaks;
  • Kuidas aidata klientidele väärtust luua;
  • Milliseid reklaamikanaleid peaks kasutama ja milliseid mitte.
Ehk siis kõik küsimused, mis aitavad ettevõtetel internetiturundusest selgema pildi ette saada ja leida uusi kliente, et teenida rohkem raha. Mulle meeldivad jätkusuutlikud süsteemid rohkem kui ühekordsed kampaaniad, et korraks müüki üles saada.

Numbreid minu kohta (ühelt poolt):

  • Suurim lansseerimine - 48h ga 63 000 € (ühe koolituse piletite müük).
  • Kokkupuuteid rohkem kui 400 erineva ettevõtja ja turundajaga, keda erinevatel viisidel aidanud.
  • Igal nädalal loeb rohkem kui 800 inimest meie poolt saadetud kirju (kogu listi suurus 4270+).
  • Aidanud korduvalt tõsta ettevõtete müüki rohkem kui 100%
  • 52 läbiviidud koolitust/ettekannet, kus on olnud kokku rohkem kui 1900 inimest (Eesti E-kaubanduse liit, Best Internet, Turundustreff jpt)

Numbreid minu kohta (ja ka teiselt poolt):

  • 40 000 eurot põletatud kooliraha ettevõtluses – EBS-s oleks saanud selle eest ca 20 semestrit võtta
  • Rekord kaal 101 kg (praegu 83 kg) – kui ma naeratan, siis näete kui head hambad mul on.
  • 0 päeva palgatööl – milleks õppida teiste vigadest kui saab neid ise teha
  • 8 projekti ettevõtluses, mis kunagi raha ei hakanud teenima – kellel mis hobid eks. Osad reisivad, osad...
  • 3 klienti, kes kiirendaks autoga kui ma sebrat ületan – kiida teenindaja konkursil pole ma siiani ühtegi häält saanud.
  • 9 ebaõnnestunud turunduskampaaniat, millest 2 päris räigelt – see on kui ehitust õppinu hakkab turundajaks
  • 120 eurot küsisin esimese teenusena tehtud veebi eest ja pool andsin progrejale – tõeliselt aus konkurents ja mitte turusolkimine. Kvaliteet vastas hinnale.

Just need ebaõnnestumised ja sügavad ämbrid ongi aidanud pidevalt edasi liikuda ja kiirelt areneda.

Üks oluline asi veel

Sa ei pea isegi kohe raha kandma, vaid tee konto ja saad kohe videotele ligi. Saadan arve kohta edasise info e-postile.

Sellel lehel on koolitustele registreerunute protsent 5% kanti. Ükskõik, kui hästi ma seda kirjutan ja seletan ja isegi kui sellel on reaalselt 150% raha tagasi garantii. Nagu ikka, enamus inimesi ei julge oma elus muudatusi teha ja uusi asju katsetada. Paraku äris mitte arenemine viib ühel või teisel ajahetkel raskesse seisu. Jaapanlaste “Kaizen meetod” aitab suurepäraselt äris ehk teha koguaeg midagi paremaks. Olgu selleks siis paremad protsessid müügis, veebileht, mis toob uut klienti või suhtlemise protsess olemasoleva kliendiga. Tee sina ka.

Milliste inimeste hulka sina kuulud on juba sinu otsus 🙂 Loodan, et kohtume videote vahendusel ja ka edaspidi silmast-silma.

Soovin videokoolitust

et veebilehest maksimum võtta