Väärtuslik e-kursus õpetabKuidas oma kodulehest maksimumi võtta?

Kursuse läbinute arv: 6825+ inimest

  • Kuidas oma veebileht 24/7 automaagiliseks müügimeheks teha ja genereerida Sinu ettevõttele päringuid ja käivet
  • Kuidas saaksid luua väärtust ja turundada ennast, ilma et kliendile midagi vägisi müüma peaks
  • Kuidas veebileht, turundus ja müük ühtseks tervikuks siduda
Saa need teadmised tasuta

et oma veebilehest maksimum võtta

Kuidas see e-kursus välja nägema hakkab?

Jagame Sinuga täiesti avatult üle 240 erineva veebiprojektiga tekkinud teadmisi.

Iga nädala kolmapäeval saadame sulle ühe idee, mõtte, kasuliku infotüki, mis on praktiline ja mida peaksid rakendama, kui soovid veebi kaudu rohkem raha teenida.

Nädalane ajavahemik on täpselt paras aeg analüüsimaks oma ettevõtet. Sul jääb aega ka igapäevaste tegemiste kõrvalt uued teadmised reaalselt ellu viia. Omas tempos läbitav kursus viib sind samm-sammult sinu ärilisele eesmärgile lähemale – veebist saadud päringute suurendamisele.

Sellised kirjad hakkavadki iga kolmapäev Sinu e-mailile tulema:

vol12-naide

Sa ei ole üksi ega pea internetiturundust omal käel õppima. Ilma põhjalike teadmisteta on internetiturunduse maastik andestamatu. Oleme pika aja jooksul isegi erinevaid ämbreid kolistanud ja reklaamiraha põletanud, kuid teinud nendest alati järeldusi ning saavutanud seetõttu ka mitmeid magusaid võite.

Me anname sulle edasi kõik oma teadmised ja selged juhised. Sinul jääb üle ainult need teadmised enda kasuks tööle panna. Ideaalis proovi rakendada kõiki nõuandeid. Kui kõike ei jõua, siis tee pool. Mida rohkem praktikasse paned, seda rohkem kasumit oma veebist välja pigistad!

Säästa ennast frustreerivast katse ja eksituse meetodil õppimisest:

Väljavõte 34 erinevast teemast, mida e-kursus käsitleb:

  • Millised on 30+ võimalust, kuidas veebilehe kaudu paremat tulemust saada? [Vol. 1]
  • Kuidas saad muuta veebilehe tegemise kulu tasuvaks investeeringuks [Vol. 5]
  • Analüüsime, kas sinu veebilehel on müügiprotsess valesti nagu enamikel [Vol. 14]
  • Mis oleks parem küsimus kui “Kuidas ma rohkem kliente saaks?"[Vol. 24]
  • Lähenemine, mis aitab sul rohkem veebilehelt saadud päringuid lukku saada [Vol. 28]
  • Selgitan mis on müügitrepp ja kuidas läbi selle müüki tõsta. [Vol. 34]
Saa need teadmised tasuta

et veebilehest maksimum võtta

Miks ma peaksin Lavii nõu kuulama?

Olen Timo Porval ja minu igapäevane töö on aidata ettevõtetel paika panna internetiturunduse strateegiaid ja taktikaid ning neid ka ellu aidata viia.

Numbreid minu kohta:

  • Suurim lansseerimine – 48h ga 63 000 € (ühe koolituse piletite müük).
  • Kokkupuuteid rohkem kui 400 erineva ettevõtja ja turundajaga, keda erinevatel viisidel aidanud.
  • Igal nädalal loeb rohkem kui 800 inimest meie poolt saadetud kirju (kogu listi suurus 4270+).
  • Aidanud korduvalt tõsta ettevõtete müüki rohkem kui 100%
  • 52 läbiviidud koolitust/ettekannet, kus on olnud kokku rohkem kui 1900 inimest (Eesti E-kaubanduse liit, Best Internet, Turundustreff jpt)

Juhul kui sul on veel küsimusi, siis anna julgelt teada:

Timo Porval | e-mail: timo@lavii.ee | telefon: +372 5903 1467

Ehk siis kõik küsimused, mis aitavad ettevõtetel internetiturundusest selgema pildi ette saada ja leida uusi kliente, et teenida rohkem raha. Mulle meeldivad jätkusuutlikud süsteemid rohkem kui ühekordsed kampaaniad, et korraks müüki üles saada.

Tagasiside Lavii tegemistele

Lavii on andnud nii palju väärtust mulle, et seda rahasse pannes hakkaks lausa piinlik :) Nali naljaks, aga Timo Porvali tasuta veebikursus kodulehe tegemiseks on andnud mulle väga palju infot ja praktilisi teadmisi, et uue kodulehe tellimisel olen juba palju targem ning oskan pöörata tähelepanu asjadele ja küsida kodulehe pakkujale küsimusi, mida eales poleks osanud. Aitäh Lavii ja Timo kursuse eest!

Mariliis Lukk

Mariliis LukkÕNNELIKE PEREDE HALDJAS JA PESAPUU PEREKESKUSE OMANIK

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen Riimwww.hobenool.eu

Tänu sellele, et jõudsin mõned aastad tagasi Timoni, on Mööblimasina tuntus läbi väga hea turunduse suurenenud oluliselt. Lavii koosneb asjalikest inimestest, kes oskavad näha asju ette ka pikemas plaanis ja töötavad tulemuste nimel läbimõeldult. Müük ettevõttes on tõusnud ja tänud suurepärase koostöö eest.

ergo-laineem

Ergo Laineemwww.mooblimasin.ee

Mulle meeldib, et räägite asjadest nii nagu need on. Näiteks kui panen x eurot sisse, siis x + y saan tagasi. Sümpaatne on see, et olete maru ausad olemuselt ja point ongi teha kliendile asju, mida tal reaalselt vaja on, et raha teenida.

Aleksander-Bankiir

Aleksander Bankiirwww.etslogistika.ee

Mulle meeldib eelkõige Timo ja Laviiga koostöö osas see, et nad on tulemustele orienteeritud ja valmis tegema kokkuleppeid, kus nende tasu on otseses seoses tehtud müükidega. See on neid ilmselgelt pannud otsima ja kasutama turundustegevusi, mis tõesti toimivad. Äärmiselt väärtuslik on ka Timo võime näha suuremat pilti ja seetõttu on temast väga suur abi olnud kogu Edu Akadeemia turunduse üldise strateegia väljatöötamisel ja ellu rakendamisel. Mitme kokkusaamise tulemusel töötasime ühiselt välja plaani, mida sammhaaval ellu viime. Selle abil on lihtne turunduse loogikat edasi anda ka teistele meeskonna liikmetele ning esimesed edukad müügikampaaniad on selle abil juba ka tehtud.

Roland Tokko

Roland Tokkowww.eduakadeemia.ee

Timo on väärtuse looja, projektijuht, müüja, kirjanik, seikleja hingega, järjekindel ja aus mees. Vestlused Timoga võiks kesta pikalt, sest alati teab ta midagi, mida sa veel ei tea. Ja sa oleks pidanud seda teadma juba eile.

mikk-orglaan

Mikk Orglaanwww.mailbow.net