Kuidas liigutada turundusraha kulude realt investeeringute omale? Milline on lihtne ja praktiline harjutus selle jaoks?
12 REAALSET CASE STUDY.
TULU TOOVAD
MÜÜGIMUDELID INTERNETIS
Kuidas neid mõõta ja kokku panna?
1. Turunduseelarve meie ettevõttes on piiratud.
2. Me ei tea kanalite lõikes täpselt, kui palju meie turunduskulud raha tagasi toovad.
3. Me ei katseta uusi reklaamikanaleid.
4. Sul on suhtumine, et turundus ja reklaam on kulu, mitte tulu.
* Kohustuslik loomulikult siis, kui sa soovid ettevõtet kasvatada, saada rohkem kliente, rohkem tulu, väiksemat kulu jms hüvist.
Lae see e-raamat alla
Tagasiside nendelt, kes juba on seda lugenud:
Priit Kallas
dreamgrow.ee
Lavii on kokku pannud praktilise juhendi, kuidas veebis turundades tulemusteni jõuda. Reaalsed eesmärgid, mida saab mõõta on edu aluseks. Timo ja Henri annavad hea ülevaate, kuidas ehitada süsteemi ja kasutada mudeleid oma ettevõtte turunduse pideval arendamisel. Iga turundaja leiab siit mõtteid, mida paremini teha.
Marko Karja
turundusvideo.ee
Lavii on ära teinud väga suure töö. Koostatud müügimudelite raport on "must have" tööriist iga turundaja arsenalis. Esialgu keerukana tunduvad protsessid on lahti seletatud väga selgelt ja lihtsalt. Olen mitmeid Timo antud soovitusi ka enda äris tööle rakendanud ja tõepoolest, need toimivad ning toovad minu ettevõttele reaalselt mõõdetavat kasu. Võid seda raportit lihtsalt sirvida, kuid võtmesõna on siiski teadmiste rakendamine. Soovitan siiralt süveneda Lavii poolt pakutud väärtustesse, sest lisaks tugevale teooriale on Timo ja Henri ka kogenud praktikud, kes oskavad internetiturunduse abil ettevõtete kasumeid kergitada. Kuigi olen Timoga kokku puutunud vaid mõned korrad, on tunne nagu oleks tegemist vana hea sõbraga keda tean juba aastaid"
Aleksander Bankiir
etslogistika.ee
Selle materjali võiks panna kuhugi majandusklassi õpikusse. See tulu/kulu ja pragmaatilisus, mida Lavii rõhutab, on väga õige lähenemine. Ehk see on alati see, millest lähtuma peab. Kas sealt teenib või mitte. Tekst on ses suhtes lihtne ja te ei ole üle pingutanud. 50.aastane inimene saab ka pihta, kes internetiga väga kodus ei ole. Noorematel kergem lugeda. Need näited päris elust on head. See autoremondi foorum eriti. Alguses mõtlesin, et neid ei tulegi, aga ikka tulid. Numbrid olid vägevad. Palun saada mulle tulevikus ka selliseid asju.
Marjam Vaher
Marugata OÜ tegevjuht
Lavii tiim on kokku pannud väga praktilise teejuhise, mis aitab igal ettevõtjal ja turundusinimesel selgelt aru saada, kuidas läbi turunduse rohkem raha teenida. Ta näitab läbi reaalsete, päris elus läbi proovitud näidete, mis täna töötab ja mis on kindel viis ettevõtte oma reklaamiraha niisama ära raisata. Soovitan soojalt!