name:
email:
Kuidas läbi süsteemse sisuturunduse ettevõttele kliente juurde saada.
Strateegiad, taktikad, kogemused, mõõtmine, tööriistad, praktika
Kuidas läbi süsteemse sisuturunduse ettevõttele kliente juurde saada.
Strateegiad, taktikad, kogemused, mõõtmine, tööriistad, praktika

Olen Timo Porval ja digiagentuuri Lavii turundusstrateeg (pikem info minu kohta on allpool). Olen sisuturunduse fänn ja praktik olnud aastast 2009, kui tõime välja enda esimesed e-raamatud. Ja fänniks olemisel on konkreetne põhjus:

Läbi õigesti tehtud sisuturunduse aitad päriselt potentsiaalseid kliente ning saavutad eksperdi positsiooni ja suurema usalduse. See kõik kokku toobki sulle juurde uusi kliente ja uut müüki. Ilma, et sa peaks kunagi enam külmale müügile mõtlema, et kliente hankida.

Laviis teeme mõningaid projekte tulemuste peale, mis tähendab, et investeerime enda raha ja saame tasu siis, kui toimub müük. 

Peamiselt investeerime kolme kohta: läbimõeldud veebilehte, sisuturundusse ja sisu levikusse. 

Kuidas see kõik täpsemalt strateegiliselt kokku käib, et kliendid ka päriselt tuleks, sellest koolitusel räägingi.

P.s Meie jaoks pole sisuturundus ainult Facebooki lehele loodud postitused, vaid palju enamat.

Julgen anda koolitusele 
200% raha tagasi garantii. 
Sa võid olla terve päeva koolitusel ja kui sa ei tunne, et said reaalselt rakendatavaid teadmisi juurde, siis maksan sulle koolituse raha topelt tagasi (sest ka sinu aeg maksab). 
Millest sisuturunduse koolitusel juttu tuleb:
  • Mis on ettevõttes see üks peamine asi, mis takistab sul järgmisele tasemele jõudmist.
  • Kuidas defineerida ideaalne klient, et just neid sisuturundusega juurde saada
  • Milline on sisusturunduse töötav strateegia ja loogika, et päriselt kliente juurde saada.
  • Milliseid sisuturunduse komponente Eesti turul kasutada, et sisuturundus oleks investeering.
  • Kuidas genereerida sisuks ideid, et sul nendest enam kunagi puudus ei oleks.
  • Kas ja kuidas loodud sisu levitama peaks, et kliendid tuleks.
  • Kuidas sisuturundust mõõta tuleks, et hinnata, kui hästi sul läheb.
  • Tööriistad, mida ma sisuturunduses kasutan ja mis ka sinu elu lihtsamaks teevad.
  • Kuidas käib sisuturundus läbi e-raamatu. Samm-sammuline mudel, mida ise kasutame.
  • 21+ pealkirja mudelit, mida sisuturunduses kohe kasutusele saad võtta.
  • Müügilehtedel olevad komponendid, mis aitavad tõsta klientide saamise tõenäosust.
  • Kuidas teha sisuturundust ka siis, kui sul selleks absoluutselt aega ei ole. Annan ette konkreetse protsessi, mida sellisel juhul teha.
  • Lisaks numbreid-müüte-õppetunde
  • Loomulikult teeme praktilisi harjutusi, et teadmised kinnistuks.
Info, mis on sulle kui potentsiaalsele registreerujale oluline.
  • Isegi kui sa oled uudiskirjast mu nõuandeid lugenud, siis näost-näkku suhtlus ja aeg, mille sa võtad reaalselt nendele asjadele mõtlemiseks, on asendamatu ja aitab asju paremini mõista ja mõtestada.
  • Kui konkurent on sellel koolitusel ja sina mitte, siis jäävad sul teadmised saamata ja vastupidi, kui sina oled kohal, saad edumaa. Ma ei võta koolitusele üle kahe otsese konkurendi.
  • Koolitusele on ainult 40 kohta, et jõuaksin personaalsemalt tegeleda ja sulle maksimaalselt kasulik olla.
  • Kui ettevõttes on turundaja ja omanik, siis oleks mõlemal kasulik olla kohal, et saaks omavahel kohe mõtteid ja ideid vahetada ja jõutaks samale lainele.
  • Sellel teemal Lavii poolt korraldatud koolitust ma enne 2020 kevadet kindlasti ei tee, seega pane ennast nüüd kirja ja ole kohal.
  • Sellel teemal, sellises mahus ja sellise süsteemsusega olen ma varem avalikult vaid mõned korrad rääkinud. Ja need on teadmised, mida igapäevaselt ise praktikas kasutame.
  • Olen sinu jaoks ette valmistanud hulga põhjasid ja lisamaterjale, mida saad kasutada ja mis su elu palju lihtsamaks teevad.
Korralduslik info, hind ja registreerimine

(Pilt Lavii koolitusest. Rohkem pilte leiad lehe lõpust)

Toimub: 4.12.2019 (kolmapäev)

Koht: Metropol Spa Hotel (Roseni 9, Tallinn) ruumis 1+2 (linna kõige uuem konverentsikeskus)
Registreerimine: alates 9:30
Algus: 10:00 (päev sisaldab kahte kohvipausi ning lõunapausi ning digitaalselt koolituse materjale)
Lõpp: 17:00


Hind : 247 € +km

Kohti järgi: Registreerimine lõppenud

Boonus
  • (Kohe peale registreerimist) saad Lavii strateegia videokoolituselt tasuta video "9 sammuline teekond kasutaja ajusagaratesse" kus tuleb juttu:
  • [0:32] Miks sellist teekonda üldse vaja koostada on?
    [1:24] 1 samm "Mida sa müüd?"
    [1:37] 2 samm "Mida kasutaja ostab?" 
    [2:39] 3 samm "Kuidas sa toote/teenusega inimese elu paremaks teed?" 
    [4:24] 4 samm "Milline on kliendi demograafia?" 
    [6:53] 5 samm "Milline on kliendi psühholoogia?" 
    [10:42] 6 samm "Mida peaks kaardistama turu kohta?" 
    [14:43] 7 samm "Kuidas käib ostuprotsess?" 
    [21:05] 8 samm "Milline suhtlemise toon valida?" 
    [25:15] 9 samm "Viimane ja väga oluline MIKS?"
    [26:25] Praktiline harjutus "Koosta enda teekonna kaart kasutaja ajusagaratesse".

    See on teema, mida sellel päeval käsitleda ei jõua, aga millest on sisururunduse juures väga palju abi.
Tagasisidet Lavii varasematelt (video)koolitustelt:

Rainer Toome
E-kaubanduse juht Wendre.com

Tänan väga hea ja konkreetse koolituse eest!
Sisuturunduse teema kohta on internetis päris palju erinevat materjali. Koolituse materjalides on see kõik kenasti ühe-kahe-kolme lausega kokku võetud+antud teema kohta konkreetne praktiline näide. Kindlasti sain oma mõtteid selgemaks ja konkreetsemaks. Nüüd tuleb need ainult ellu viia ja step by step edasi liikuda. Mulle meeldib su mõtteviis, et “mida rohkem annad, seda rohkem saad ka vastu”.

Tagasiside Sisuturunduse koolitusele

Merlis Juspov
www.kodulehekoolitused.ee

See koolitus oli liiga odav. Ma mõtlen hinna poolest ;). Usun, et need, kes püüavad sinu koolitusest kas või 50%-gi rakendada, teenivad esimese poole aastaga vähemalt 100 kuni 200 korda rohkem tagasi kui koolitus ise maksis. 

Tagasiside Strateegia koolitusele

Majgrit Kallavus
www.perfecthome.ee

Koolitusse investeeritud raha on tegelikult üsna väike võrreldes turunduseelarvega, kuid olen kindel, et see hakkab mulle juba tänasest raha tagasi teenima - tean oma tööd palju efektiivsemalt organiseerida, tean, millele rohkem tähelepanu pöörata ning suudan oma ideed ja strateegiad ka ülemustele “maha müüa”.

Tagasiside Strateegia koolitusele

Sven Abrams
www.cityproperty.ee

Tänud huvitava koolituse eest, sain internetiturunduses päris palju targemaks. Koolituse päev oli tore, aeg möödus kiiresti ning info oli õpetlik, samuti on sinu kui koolitaja oskused väga heal tasemel, kordagi ei tulnud pähe kella vaadata ning mõelda, et millal koolitus läbi saab.

Tagasiside Strateegia koolitusele

Annika Salak
www.leansiteapp.com tegevjuht

Väga meeldis praktiline pool, see ei olnud domineeriv ja kurnav, aga samas sain oma mõtted kohe paberil läbi mängida. Koolitus oli heas vormis! Meeldis vaba suhtlus ja arutelu kõikide osalejate vahel, muidugi läks alguses aega nn "icebreakinguks", kuid päeva teise pooles olid juba kõik huvilised valmis suhtlema ja oma kogemusi ning mõtteid jagama. 

Tagasiside Strateegia koolitusele

Tarmo Sillaots
www.pianoman.ee

Olen väga rahul videokoolitusega. See raha sai targalt kulutatud. Vastas ootustele - kõrgetasemeline. Olen hoopis teine inimene, valdan töövõtteid, millest enne aimugi polnud :)

Tagasiside Veebilehe vigade videokoolitusele

Indrek Maripuu
www.loovusait.ee

Mul juba nimekiri teha vajavatest asjadest esimese kahe video järel kuramuse pikk. :-). Ei no, aitäh :-). Aga kui tõsiselt siis - hea ja kasulik materjal. Tänud!

Tagasiside Veebilehe vigade videokoolitusele

Praktik, kes Sinuga oma teadmist jagab

Olen Timo Porval ja minu igapäevane töö on aidata ettevõtetel paika panna internetiturunduse strateegiaid ja taktikaid ning neid ka ellu aidata viia.

Lemmikküsimused, millele meeldib vastuseid otsida ja anda:

  • Kuidas kliente läbi interneti juurde leida;
  • Kuidas rohkem veebilehelt müüki ja päringuid saada;
  • Kuidas saadud päringuid paremini lukku saada;
  • Kuidas teha turundust nii, et müüma ei peaks;
  • Kuidas aidata klientidele väärtust luua;
  • Milliseid reklaamikanaleid peaks kasutama ja milliseid mitte. 

Ehk siis kõik küsimused, mis aitavad ettevõtetel internetiturundusest selgema pildi ette saada ja leida uusi kliente, et teenida rohkem raha. Ja mulle meeldivad jätkusuutlikud süsteemid rohkem kui ühekordsed kampaaniad, et korraks müüki üles saada.


Numbreid minu kohta:

  • Suurim lansseerimine - 48h ga 63 000 € (ühe koolituse piletite müük).
  • Kokkupuuteid rohkem kui 400 erineva ettevõtja ja turundajaga 33 eri sektorist, keda erinevatel viisidel aidanud.
  • 52 läbiviidud koolitust, kus on olnud saalis rohkem kui 1900 inimest ja koolituste keskmine hinne on olnud 9,56 (arenguruumi on alati).
  • Aidanud korduvalt tõsta ettevõtete müüki rohkem kui 100%
  • Teinud rohkem kui 16 suuremat ettekannet (Eliitlaager, Eesti E-kaubanduse liit, Best Internet, Turundustreff, Email summit jpt)

P.s Loomulikult käib nende ilusate numbrite juurde ka hulgaliselt õppetunde ja ebaõnnestunud kampaaniaid, kus on raha põletatud. Aga just see ongi aidanud pidevalt edasi liikuda ja kiirelt areneda.

Kui sul on koolituse kohta küsimusi (kas see ikka sobib mulle vms), siis
timo@lavii.ee - 59 031 467 - Skype: timo.porval