Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Internetiturunduse E-raamatud

8 kriitilist viga

8 kriitilist viga, mida veebilehe tegemise ja tellimise juures vältida

Kasulik ja raha säästev ülevaatlik lugemine kõigile, kes mõtlevad parema veebilehe saamisest.

Selle jaoks, et investeering ettevõtte veebilehte ennast tagasi tooks, peab see kaasa aitama sinu äriliste eesmärkide täitmisele. Selleks on tavaliselt otsene müük, broneerimine, hinnapäring või e-maili listiga liitumine.

See toob sulle raha. Kohe või siis pikemas perspektiivis. Pole kasu veebilehest, kuhu inimene tuleb, klõpsib paaril teemal/lehel ja kaob. Halb veebileht ei tee inimesest potentsiaalset klienti ehk ei muuda külastajat rahaks.

Veebileht on sinu 24/7 müügimees ja sa tahad, et ta oleks võimalikult heas vormis ja parimal moel koolitatud.

Kliki ja lae e-raamat kohe alla (e-maili ei ole vaja sisestada)

 

Tulu toovad müügimudelid internetis

Kuidas neid mõõta ja kokku panna? Kuidas liigutada turundusraha kulude realt investeeringute omale? Milline on lihtne ja praktiline harjutus selle jaoks? Lisaks 12 reaalset Eesti turu case study.

See materjal on sulle kohustuslik* lugemine, kui vastad kasvõi ühele allpool olevale väitele “jah”.

1. Turunduseelarve meie ettevõttes on piiratud.
2. Me ei tea kanalite lõikes täpselt, kui palju meie turunduskulud raha tagasi toovad.
3. Me ei katseta uusi reklaamikanaleid.
4. Sul on suhtumine, et turundus ja reklaam on kulu, mitte tulu.

* Kohustuslik loomulikult siis, kui sa soovid ettevõtet kasvatada, saada rohkem kliente, rohkem tulu, väiksemat kulu jms hüvist.

Kliki ja lae e-raamat kohe alla (e-maili ei ole vaja sisestada)

 

müügimudelid internetis