Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Kliendid meist (33)

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Marek-Reinolt

Marek ReinoltPUHASTID OÜ

Hindan eelkõige turunduslikku lähenemist projektile ja arusaamist, et teeme veebi äri ajamiseks, mitte veebipõhist visiitkaarti. Tänu heale projektijuhtimisele ja kiirele tegutsemisele sai kiire lahenduse ka Eesti Ehitab messiboks koos reklaammaterjalidega. Julgen kindlasti soovitada teistele ja usun, et kaasan ka ise Teid mõnda tulevasse projekti. Tehtud töö kiituseks räägib see, et olen saanud päris mitmelt kliendilt tagasisidet, et loodud lahendus on peajagu üle teiste poolt tehtust. Ja see tagasiside initsiatsiiv on tulnud ilma minu küsimiseta.

Mihkel Tammo

Mihkel TammoESTANCI TEGEVJUHT

Timo poolt esitatud nägemus ja Laviis kasutatav praktika aitas kinnistada oma nägemust kvaliteetse müügipakkumise tähtsusest diili lukkusaamise tõstmise juures.
Oleme arvesse võtnud kõiki detaile, mis ühe hea pakkumise juures on tähtsad ning ühena viiest näidisest heast pakkumisest, mille alusel oma versiooni välja töötasime kasutasime ka Lavii varianti. Ma arvan, et 95 % ettevõtetest võidaksid sellisest lähenemisest, sest nende olemasolevad teadmised ei võimalda neil müügis olla nii edukad kui nad võiksid. Põhjalik pakkumine ning müügi üleüldine teadlik juhtimine on baasoskus igale ettevõttele.

Marko Toom

Marko ToomVEEBIMAJUTUS.EE

Soovitan Lavii koolitusi ja juhendeid kõigile ettevõtjatele, kes soovivad endale uut kodulehte luua või olemasolevat kodulehte paremini toimima panna. Timo koolitus katab ära kõige laiema skaala olulistest asjadest, mida kodulehe toimimisel peab kontrollima nii disaini- tehnilise teostuse kui ka levi ning turunduse seisukohalt. Loomulikult ei ole koolitus mingi maagiline võluvits, mis ise äri veebis “korda teeks”. Pärast koolitust tuleb kõik ellu viia kas ise juurde õppides või kaasates arendus- ja turunduspartnereid. Garanteeritult oled aga peale koolitust palju targem kodulehe tellija.

ergo-laineem

Ergo LaineemMööblimasina tegevjuht

Timo leidsin 2013 Eliitlaagri esinejate nimekirjast. Veidi hiljem võtsin temaga kontakti ja leppisin kokku kohtumise aja. Tutvustasin enne kohtumist ettevõtte eesmärke ja tegevusala. Kui Timo kohtumisele tuli, oli tal tegelikult juba Facebooki kampaania jaoks suurepärane idee olemas. Aasta lõpus tegime mõtted teoks. Tänan kogu Lavii meeskonda asjaliku tegevuse ja fantastilise müügimaterjali eest. Selle tulemust on tänaseks juba võimalik mõõta.

Andry Prodel

Andry ProdelTOP MARINE JUHATAJA

Koolituspäeva eesmärk oli Top Marine müügiprotsessi kaasajastada ja täiustada. Kliendid on meile alati väga head tagasisidet andnud ja meie põhjalikke pakkumis kiitnud. Timo suutis meid üllatada, sest me nägime et põhjalikke pakkumisi saab veelgi süvendada ja paremaks teha. Esimene emotsioon oli see, et lõi hinge kinni, et kas tõesti on vaja nii pikka ja põhjalikku pakkumist aga pärast järelemõtlemist tuli wow, et see on täiega geniaalne!

Ava rohkem

Me oleme samas stiilis müügile lähenenud aga mitte nii süsteemselt. Samas üllatas ka see, et põhjalikkus ei tähenda töömahukust. Töömaht võib hea eeltöö juures ka väheneda või samaks jääda. Timo abiga vormistame oma eelneva töö ühtseks tervikuks koondada. Koolituspäev oli väga praktiline just selles mõttes, et kõik punktid said grupitööna meie ettevõtte plaanis läbi mängitud ja saime kohe praktilise väljundi ja suuna edasi liikuda.

Positiivselt üllatas ka see et Timo oli kodutöö väga põhjalikult ära teinud ja osa pakkumisest juba eelnevalt meie eest ära teinud. Jättis väga hea tunde, et Timo oli enne juba palju vaeva näinud.

Kindlasti soovitame Lavii ja Timo turunduskoolitusi. Põhjalik müügipakkumine on tööriist arenevale ettevõttele, kes tahab teistest eristuda ja esile tõusta ning pidevalt areneda. Ettevõttel peaks olema vundament valmis – st toode või teenus peab olema valmis ja kõrgel tasemel. See on õige tööriist kallist oma kaubamärgi toodet müüvale ambitsioonikale ettevõttele.

Sulge