Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Teenused

Oleme spetsialiseerunud sellele, et aidata paremate kodulehtede ja turunduse abil tõsta ettevõtete müüki ja reaalset kasumit. Tihti algab meie töö kodulehe tegemisest, sest ei ole mõtet kulutada raha turundusele, kui koduleht potentsiaalseid kliente ei kõneta. Ja kuna meie eesmärk on alati ehitada turundussüsteeme, mis on strateegilised ja pidevalt toimivad, mitte ainult kampaaniapõhised, siis peab iga tükk müügiahelas seda toetama. Kliki, et lugeda, et miks just Laviiga koostööd teha?

Meie lemmikklientide hulka kuuluvadki need, kellele saame pakkuda terviklahendust. See tähendab:

  • teeme kliendi äri- ja müügiprotsessid endale põhjalikult selgeks (lisaks ka meie värske pilk ja tagasiside);
  • õpime tundma teie kliente (95% juhul saavad ettevõtjad ja turundajad seeläbi uut ja isegi üllatavat informatsiooni);
  • alles siis, kui eelnevad kaks punkti on läbi käidud, mõtleme, kuidas seda kõike kodulehel kajastada sel moel, et tegu poleks lihtsalt visiitkaardiga, vaid ärile kaasa aitava müügimehega;

Soovid ettevõttele uut kodulehte?

Iga turundusstrateegia alus on hästi töötav veebileht, ilma selleta on ülejäänud tegevused kasutud. Pole ju mõtet Facebookis või Google’is reklaame osta, kui inimesed nende kaudu kehvale veebilehele jõuavad ja sealt päringut tegemata lahkuvad.

Halval veebilehel ei ole puudu mitte ainult hea disain, vaid veel midagi palju olulisemat. Vilets veebileht ei tekita potentsiaalsetes klientides usaldust ja just seetõttu ei jõua nad päringute tegemiseni. Meie teame, kuidas veebilehe kaudu saab klientide usaldust võita.

või praeguse kodulehe auditit?

Analüüsime sinu veebilehte ja leiame kohad, mida paremaks teha, et müük kasvaks ja äri õitseks.

  • Mis mu äsja valminud veebilehel valesti on, et müüki ei tule?
  • Miks külastajad mu kodulehel päringuid ei tee või sealt ei osta?
  • Miks mu veebilehel nii vähe inimesi käib?
  • Miks Google mu kodulehte ettepoole ei tõsta?

Kui sul mõlgub peas mõni neist küsimustest, siis Lavii veebilehe audit annab sulle vastused.

Aitame sul paika panna internetiturunduse strateegia

Me tuleme ja vestleme sinu ja su tiimiga, et saada aru, mis seisus hetkel ettevõtte internetiturundus on. Seejärel laseme käiku oma 10-aastase kogemuse, et kaardistada ja mõelda, mida oleks vaja teha, et saaksite turunduse abil rohkem raha teenida.

Valmib umbes 5-leheline dokument ja internetiturunduse strateegiline joonis. Siis saame jälle kokku ja arutame kõik olulise läbi. Pärast seda hindad juba ise, kes ja kuidas hakkab strateegiat ellu viima.

või teeme ettevõttesisese internetiturunduse koolituse

Kui sa ei taha terve meeskonnaga suurematel koolitustel osaleda, vaid tahad sellist koolitust, mis on kokku pandud just sinu ettevõtte jaoks, siis sobib selleks hästi sisekoolitus.

Oleme oma koolitused alati võimalikult praktilised hoidnud, sest teadmised ununevad kiirelt, kui neid käiku ei lasta. Samuti on meil eesmärk, et Lavii koolitustesse tehtud investeering tasuks end kümnekordselt ära. See sunnib meid mõnusalt pingutama ja maksimaalselt väärtust looma.

Tekitame sulle põhjaliku sisuturunduse strateegia

Kas sulle tundub ka, et sisuturundus kui termin on viimasel ajal kuidagi eriti popp ja sellest räägitakse palju?

Meil on selle üle ainult hea meel. Oleme sisuturunduse fännid juba aastast 2009, mil nägime üha enam, kui edukalt see töötab. Loome jätkuvalt oma klientidele kasuliku sisu kaudu väärtust ning näeme, kuidas mõlemad pooled sellest võidavad.

või aitame üles ehitada automaagilise müügimudeli

Kas soovid, et:

  • müük oleks efektiivsem,
  • müüksid kõrgema hinnaga,
  • kliendid ostavad sinult, mitte sa ei müü neile,
  • võidaksid kuluefektiivselt võimalikult paljude klientide usalduse?

Kui jah, siis on aeg luua e-mailiturunduse ja kasuliku e-raamatu abil automaagiline müügimudel.

Internetiturunduse konsultatsioon

Kas tunned, et oled olukorras, kus vajaksid kõrvalpilku ja veidi välist abi, et aru saada, mida ettevõtte internetiturundusega teha?

Või on sul lihtsalt mõned küsimused, mida tahaksid meiega arutada, et asju veebiturunduse maailmas selgemaks saada?

Tihti kaasatakse meid, et saada värsket pilku, eksperdi nõu, tuge või kolmanda poole vaadet mõnele konkreetsele küsimusele.

4 Created with Sketch.

Sisekoolitus - kuidas saada rohkem päringuid ja neid müügiks pöörata

Pärast kahepäevase tervikliku sisekoolituse läbimist oskad turundust ja müüki paremini teha ja teenid kokkuvõttes rohkem raha.

Esimesel päeval keskendume erinevatele päringute arvu kasvatamise tehnikatele, teisel päeval teeme tööd väärtust loovate pakkumistega.

Kui oled valmis oma käised üles käärima ja parema süsteemi nimel tööle hakkama, siis klikka allpool olevale nupule ja anna meile sellest märku enne, kui seda teevad sinu konkurendid.

5 Created with Sketch.

Google Adwords ja Google Analyticsi koolitus

Aitame sul Google Adwordsi konto ära seadistada ning seletame kõik lahti, et saaksid edaspidi ise hakkama.

Paljud väiksema suurusega ettevõtted ei peaks tegelikult iga kuu oma konto haldamise eest teenustasu maksma, sest peale paari esimest kuud on seal väga keeruline tulu-kulu suhet oluliselt parandada (pigem aitab seda teha töö kodulehe või e-poega).

Loe lähemalt, mis sul koolituse lõpuks tehtud ja selge on.

Sul on võimalus liituda meie 34 nädalase digiagentuuri uudiskirjaga, kus seletame igal kolmapäeval ühte kodulehe ja turundusega seotud teemat ning anname praktilisi näpunäiteid asjade paremaks tegemiseks.

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee