Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Internetiturunduse sisekoolitused

Lavii koolitused aitavad su ettevõttel läbimõeldud turunduse abil rohkem tulu teenida.

Kui oled siia lehele jõudnud, siis on see märk sellest, et sa soovid lisateadmisi ja värsket pilku kaasata. Tark otsus.

Kui sa ei taha terve meeskonnaga suurematel koolitustel osaleda, vaid tahad sellist koolitust, mis on kokku pandud just sinu ettevõtte jaoks, siis sobib selleks hästi sisekoolitus.

Oleme oma koolitused alati võimalikult praktilised hoidnud, sest teadmised ununevad kiirelt, kui neid käiku ei lasta. Samuti on meil eesmärk, et Lavii koolitustesse tehtud investeering tasuks end kümnekordselt ära. See sunnib meid mõnusalt pingutama ja maksimaalselt väärtust looma.

Koolituspäeva(de) jooksul saad oma tiimi kasutusse meie 10-aastase kogemuse ja teadmised, mis me oleme kogunud koostööst enam kui 400 turundaja ja ettevõtjaga.

Sisekoolitused teeme rätsepatööna vastavalt sellele, milliseid teadmisi sinu ettevõttes vajatakse. Selle selgitame välja esimesel kohtumisel.

Teemad, millega oskame aidata

  • Internetiturunduse ABC
  • Internetiturunduse strateegia paikapanek ja elluviimine
  • Ettevõtte veebilehe vead ja kuidas need likvideerida
  • Kuidas sisuturundusega kliente juurde saada
  • Kuidas üles ehitada automaagiline müügimudel
  • Kuidas rakendada e-kirjaturundust
  • Ettevõtted, kes saadavad pakkumisi: kuidas saada rohkem päringuid ning neid müügiks pöörata
  • Kuidas teha internetiturundus mõõdetavaks
  • Kuidas Google Adwordsi ja Facebooki reklaame ise teha ja mõõta

Lavii kogemus numbrites, mille enda kasutusse saad:

52läbiviidud koolitust/ettekannet
1900+inimest saalis kokku
6aastat tehtud koolitusi
9,56osalejate antud keskmine hinne Lavii koolitustele

Kuidas Timo koolitab? Vaata siit.

Kui palju selline päev maksab?

Koolituspäeva hind on 1400 eurot + km. Selle eest saad:

  • esmase kohtumise, kus selgitame välja sinu vajadused;
  • 1-päevase koolituse (ruumid ja toitlustus on sinu poolt);
  • soovi korral paar tundi vabas vormis vestlust pärast koolituspäeva ametlikku osa;
  • 2 tundi konsultatsiooni mõnda aega pärast koolitust, kus vaatame koos, kuidas on õnnestunud teadmisi rakendada, kas on tekkinud takistusi ja kuidas neist jagu saada.

Osalejate arvu oleme piiranud 15 inimesega, et kõik saaksid võrdselt tähelepanu. Päeva alustame 9–10 vahel hommikul ja lõpetame umbes kell 16.

Boonus on ka.

Oleme alati valmis pärast koolitust veel vabas vormis vestlema, et arutleda äri, turunduse, raamatute, produktiivsuse jms teemadel. Ikka selleks, et maksimaalselt väärtust luua.

Aga garantii?

Ikka. Kui tunned, et me ei loonud koolituspäeva jooksul ettevõttele selle raha eest piisavalt väärtust (uusi ideid ja teadmisi, mida rakendada), siis anna sellest kindlasti teada ja me ei pane arvet teele. Kellelegi ei meeldi maksta asjade eest, mis talle kasulikud pole, ja miks sinuga peaks teisiti olema. Samuti paneb see meile vastutuse teha koolituspäeva maksimaalselt hästi. Seega igati win-win olukord.

Loe, mida teised meie kohta räägivad

Tellisime Lavii sisekoolituse oma SEO ja SEM strateegia lihvimiseks. Kogu tiim jäi koolitusega väga rahule – saime palju teadmisi, ent ka konkreetseid näpunäiteid, milles tulevikus juhinduda. Väga selged soovitused erinevate tööriistade kohta ja väikesed nipid edaspidiseks olid ääretult kasulikud. Ja mis eriti tähtis – Timo praktilised näited ja koolituse sõbralik, positiivne ja sundimatu õhkkond aitasid kindlasti teadmiste omandamisele tublisti kaasa.

Loomulikult saab end harida ka erinevat kirjandust ja blogisid lugedes, aga näha, kuidas erinevate näidete põhjal sarnast strateegiat teistes ettevõtetes reaalselt ellu viiakse, oli kogu meie tiimile väga motiveeriv. Soovitan kindlasti ka teistele turundusjuhtidele ja ettevõtetele Lavii poolt korraldatud sisekoolitusi. Aitäh!

Evelin Org

Evelin OrgEndine Sokos Hotels Tallinn Müügi- ja turundusdirektor

Miks külastame puhkepäevadel tihti samu kohvikuid, vaatame reedeõhtuti Kuldvillakut, hoiame silma peal kindlatel blogidel/autoritel ning hambaid peseme Colgatega? Eks ikka seetõttu, et neis valikutes ei pea pettuma ja need valikud on end aja jooksul korduvalt tõestanud – ootused saavad alati täidetud ja on suur võimalus üllatuda.

Täpselt nii on ka enesearengu ja täiendõppega. Aega on meil kõigil piiratult ning teadlikult seda raisata ei soovi keegi. Eelistan läbiproovitud ja toimivaid lahendusi, Timo on oma alal selgelt kvaliteedimärk.

Oleme Saaremaa ettevõtjatele turundusarenguprogrammi korraldanud 3 korda. Sellest programmist on oma turundustegevuse hoo sisse saanud pea 100 ettevõtjat. Tagasiside on olnud väga hea. Vahetud kommentaarid osalejatelt endilt:

“Mõnus, tempokas, praktiline, hea energia kogu päeva vältel, julges rääkida ka tehtud vigadest, hea tasakaal teoorial ja praktikal, konstruktiivne, samas lihtsas ja arusaadavas keeles, motiveeriv, kaasahaarav.”

Kiired ja konkreetsed vastused on kõige olulisem märksõna. Korraldusprotsess lihtne ja ladus, vormistus alati suurepärane.

Minu jaoks pole mitte ükski koolitaja, kes igapäevaselt samas valdkonnas reaalselt ei tegutse, tõsiseltvõetav. Timoga koostööle on ajendanud pidev infoväljas olemine – temalt laekuvad sisukad blogipostitused, e-raamatud jms.

Ainult praktik oskab asjad selliselt lahti mõtestada ja kaasahaaravalt presenteerida. Timo puhul on praktik ja hea esineja lihtsalt kenasti kokku pakendatud, seega leppige kokku, lööge käed ja nautige.

Iga kell julgen Timot soovitada ja teen seda pidevalt. Kõik eelnev annab juba põhjust küll. Show must go on!

Olen rahul, et valisime 2-päevase koolituse, sest ühepäevane oleks läinud liiga kiireks ning koolituse personaalsemat osa lihtsalt pole saanud nii kiiresti edastada.

Saime kõik oodatust rohkem teada, mis meie puhul paremini tuleks teha.

Tänu koolitusele on mul suurem pilte ees, millised on veebilehe ja turunduse kitsaskohad, mida paremaks teha. Kindlasti soovitaksin sellist personaalset sisekoolitust teistele ettevõtjatele ja turundajatele. Koolituse maksumus on parajalt suur, aga kui saadud info enda kasuks korralikult tööle paned, siis tuleb see kindlasti kuhjaga tagasi, selles ma ei kahtle.

Gen Taliaru

Gen TaliaruVineerimaailm.ee IT juht

Oleme Laviiga koostöös läbi viinud mitmeid ettevõtetele suunatud praktilisi kodulehe koolitusi nii Tallinnas kui ka Tartus. Koostöö Timoga on alati olnud väga meeldiv ja lihtne, ta vastab alati kiiresti ja on vastutulelik. Koolitusel osalejate tagasiside on jätkuvalt väga positiivne, kiidetakse koolitaja suurt entusiasmi, arusaadavust, sisutihedat esitlust, pädevust ja kompetentsi.

Timo koolitused on väga praktilised, rohkete näidetega ja päevakohased. Tihti kiidetakse seda, et koolitustelt saab hulgaliselt häid näpunäiteid ning tööriistu, mida kohe võimalik igapäevatöös rakendada ja mis aitavad tööd ning ajakulu optimeerida.

Laviiga läbiviidud koolitustel on osalenud juba üle 65 ettevõtte väga erinevatest sektoritest, kes on andnud koolitusele väga hea hinnangu. Timo suudab edasi anda teooria läbi rohkete näidete ja koolitajana jäime temaga väga rahule ning soovitame julgelt ka teistele.

Merit Fimberg-Espuch

Merit Fimberg-EspuchEesti Kaubandus-Tööstuskoja Teenuste osakonna projektijuht

Põhjus, miks otsustasime Timolt koolituse tellida, on lihtne – liikuda intuitsiooni poolt juhitud tegevustelt edasi kalkuleeritud ning mõõdetava turunduse poole. Peab ka turundus ju oma eksistentsi õigustama läbi reaalsete tulemuste sarnaselt müügiosakonnale. Rääkides nüüd koolitusest endast, siis nagu paljud astusin ka mina ruumi skeptilisena mõeldes, kas saame koolitusest ka praktilised nõuanded enda turunduse juhtimiseks või oleme teise päeva lõpuks lihtsalt jube targad teoreetikud. Õnneks minu hirmud said taandatud väga kiiresti.

Teise päeva lõpuks olid meil:

  1. konkreetsed nõuanded, kuidas muuta oma kodulehte veel paremaks „müügikanaliks“;
  2. samal päeval rakendatav turundusprotsessi kirjeldus koos kaasneva analüütikaga (mida, millal ja kuidas mõõta);
  3. praktilised teadmised, kuidas konkreetselt meie ettevõte saab olla paremini nähtav;
  4. nõuanded, kuidas luua sisu, mis poleks juhuslik, vaid klientide vajadustest inspireeritud;
  5. erinevad veebikeskkondadest leitavad tööriistad, mis aitavad turundajal üle saada „kinni kiilumisest“ või näiteks jälgida konkurentide turundustegevust.

Minu jaoks peitus koolituse võlu mitte ainult strateegilistes plaanides ning turundustegevuse kasumlikkuse analüüsis, vaid väikestes koheselt rakendatavates nõuannetes, mis polnud üldsõnalised, vaid meie tänast profiili arvestavad. Koolitusele aitas kindlasti kaasa ka Timo hoogne tempo ning pidevat dialoogi tekitav stiil, mis tekitas pinnase paljudele uutele ideedele, kuidas klientidele lähemale jõuda. Kindlasti soovitaksin kõikidel turundusjuhtidel eelistada sellist intensiivset sisekoolitust üldsõnalistele konverentsidele/seminaridele, et tagada maksimaalne praktiline tulemus. Aitäh!

Anna Tammemae

Anna TammemäeVineerimaalma müügi- ja turundusjuht

Sisekoolitus oli meie jaoks väga kasulik. Päev otsa oma teemadele, kellegi teise vaatenurgast investeerida oli täpselt see, mis kogu team’ile veidi uut värsket hingamist andis. Kuna nippe oli palju, siis leidus kõigile midagi, mida kõrva taha panna. Koolitus polnud niivõrd meie enda ettevõtte jaoks vaid pigem meie klientidele pakutavate teenuste laiendamiseks.

Olles ise sama valdkonna veidi teise nurga alt praktik, siis saime teise nurga alt lähenemist ja täpselt seda, mida ootasime. Timo on äss. Kõik nipid olid selged ja praktilised. Soovitan hea meelega koolitust kõigile, eriti neile, kellel veeb müüma peab. Või üldse, kellel veeb on ja soovib sellega mingit eesmärki püüda.

Rauno Kutti

Rauno KuttiVurr.ee loov- ja tegevjuht

Kindlustunde Timo kui koolitaja kohta andis tema pikaaegne kogemustepagas, varasem koolituste tagasiside ja see, et tema on see mees, kel on midagi lisaks anda ka oma valdkonna ekspertidele.

Koolituspäevadel vastas Timo oma teadmistepagasi, avatud suhtlemise ja hea meeleoluga meie kõrgetele ootustele.

Muidugi oli enne ja peale koolituspäeva suhtlus kiire, sujuv ja sõbralik. Ligi 90 saalis olnud ettevõtjat jäid Timo praktilise koolitustega väga-väga rahule ning koju kaasa võeti palju teadmisi ja uusi mõtteid. Timo oskas vastata küsimustele, tuua palju näiteid, suhestuda kuulajatega ning anda palju praktilisi nippe.

Nüüd on ettevõtjatele antud super teadmised, tuleb neid vaid rakendama hakata. Julgen soovitada praktik Timo koolitust 100%!

Hannele Aljaste

Hannele AljasteBDA.ee

Kokkuvõte: mis kasu sa sisekoolitusest saad?

Kohene kasu:

  • töötajad näevad, et sa hoolid nende arengust;
  • värske pilk väljaspoolt ettevõtet ja soovi korral hinnang tehtule;
  • arusaamine, millele keskenduda ning mida vältida.

Pikaajaline kasu:

  • ettevõte teenib rohkem raha, kuna turunduses tehakse õigeid asju;
  • koolitatud töötajad, kes toovad paremaid tulemusi;
  • ettevõtte pidev areng.

Kui soovid meie teadmised oma ettevõtte kasuks tööle panna, siis võta kindlasti ühendust:

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee