Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Internetiturunduse strateegia

Läbimõeldud strateegia abil saad oma ettevõtte järgmisele tasemele viia.

Kas oled nõus, et ettevõtte kolm kõige olulisemat komponenti on:

  • turundus ja müük,
  • toode ja teenus,
  • rahavood ja pädev juhtimine.

See on nagu kolmejalgne taburet: kui ühe jala eemaldad, kukub ettevõte ümber. Oleme näinud nii palju tublisid (tootmis)ettevõtteid, kus turundus ja müük on unarusse jäetud ning ellujäämise nimel nähakse palju vaeva.

Toode ja teenus võib ju hea olla, aga kui puudub turundus ja müük, siis kauaks seda ettevõtet pole. Sama lugu on teiste komponentidega. Kui head toodet-teenust ning positiivset rahavoogu ei ole, siis ei tule samuti ärist midagi välja. Positiivse rahavoota äri on tihtipeale lihtsalt üks tore hobi, mis viib pigem raha välja, selle asemel et seda teenida.

Internetiturunduse fookus paika! Kuhu me selle fookuse koos paneme?

See on väga selge, aga ei pruugi olla lihtne: me mõtleme koos, kuidas su ettevõte saaks rohkem raha teenida.

Ja me ei loe selleks fänne, klikke, reach’i, külastusi, veebilehel veedetud aega, bounce rate’i, brändinguga seotud numbreid, jagamisi ega teisi pehmeid mõõdikuid.

Palju kasulikumat tulemust pakub see, kui mõõdame e-kirju, päringute ja tellimuste arvu, keskmise tellimuse suurust, päringute lukku saamise protsenti, käivet, kasumit ja iga müügi- või turunduskanali tulu-kulu suhet.

Kogemus, mille enda kasutusse saad

240+teostatud kodulehte/digiprojekti
33erinevat sektorit
84%töid tuleb meile läbi soovituste
10aastat valdkonna kogemust

Kas oskad vastata järgmistele küsimustele?

  • Kas kõik saavad sinu ettevõttes aru, kuidas turundus ja müük tervikuna töötavad?
  • Kuidas teha nii, et veebileht tooks rohkem päringuid ja müüki?
  • Kui palju eelmisel kuul/aastal raha turundusele läks ja sealt tagasi tuli?
  • Milline osa turundusrahast on raisatud?
  • Kas tead täpselt, kui palju näiteks Google Adwordsi või Facebooki reklaamiraha ühe päringu või ostu saamiseks kulub?
  • Mida uut sa võiksid kasutusele võtta, et konkurente edestada?
  • Kas Google Analytics on ikka õigesti seadistatud ja kas sa loed sealt välja õigeid asju?

Kui sa praegu vastuseid ei tea, siis leiame need koos. Pärast seda ei ole turunduseelarve enam piiratud, sest miks sa peaksid piirama teenitavat kasumit.

Soovid, et selgitame?

Näide: sa tead, et iga Facebooki reklaami pandud euro toob sulle tagasi 12,5 eurot. Sa tead, et nullpiir on siis, kui 1 euro toob käibes tagasi 10. Alla selle on kliendi hankimisele kulunud liiga palju, üle selle on tegu tuluga.

Kui sa seda nüüd täpselt tead, siis mitu eurot sa oleksid valmis turundusse investeerima? Sa oled nutikas ja tead juba vastust!

Kuidas sinu internetiturunduse strateegia valmib?

Me tuleme ja vestleme sinu ja su tiimiga, et saada aru, mis seisus hetkel ettevõtte internetiturundus on. Seejärel laseme käiku oma 10-aastase kogemuse, et kaardistada ja mõelda, mida oleks vaja teha, et saaksite turunduse abil rohkem raha teenida.

Valmib umbes 5-leheline dokument ja internetiturunduse strateegiline joonis. Siis saame jälle kokku ja arutame kõik olulise läbi. Pärast seda hindad juba ise, kes ja kuidas hakkab strateegiat ellu viima.

Ja mis on selle kõige hind?

Internetiturunduse strateegia tegemise hind on 1600 eurot + km. Selle eest saad selged juhised, mida on vaja teha, ning arusaama, mis numbrid iga tegevuse taga on.

Tõstame koos tulu ja vähendame kulu. Oled selleks valmis?

Aga garantii?

Muidugi on sellel garantii. Kui oled strateegiadokumendi läbi lugenud ja arvad, et sa ei saanud mingit teadmist ega kasu, siis lihtsalt ütle seda ja me ei saada sulle arvet. Lavii eesmärk on maksimaalselt väärtust luua ja kui me seda ei suuda, siis ei ole õigust ka raha küsida. Tundub õiglane?

Loe, mida teised meie kohta räägivad

Meie ootused olid konsultatsiooni osas kohe väga kõrged ja saime sellele vastavalt ka väärtust. Meeldis, et oli ainult puhas praktiline väärtus ja teadmised olid koheselt rakendatavad. Sellise konsultatsiooni juures meeldis, et äriliselt mõeldi kaasa ja konkreetset plaani tehes peeti silmas ettevõtte terviklikku pilti. Soovitaksin 100% sellist konsultatsiooni teistele ettevõtjatele ja turundajatele. Väga hea, et sellised firmad nagu Lavii, olemas on. Ülikasulik teenus ja meeldiv teenuse protsess!

Paavo Heil

Paavo HeilBrandem.ee partner ja konsultant

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Sisekoolitus oli meie jaoks väga kasulik. Päev otsa oma teemadele, kellegi teise vaatenurgast investeerida oli täpselt see, mis kogu team’ile veidi uut värsket hingamist andis. Kuna nippe oli palju, siis leidus kõigile midagi, mida kõrva taha panna. Koolitus polnud niivõrd meie enda ettevõtte jaoks vaid pigem meie klientidele pakutavate teenuste laiendamiseks.

Olles ise sama valdkonna veidi teise nurga alt praktik, siis saime teise nurga alt lähenemist ja täpselt seda, mida ootasime. Timo on äss. Kõik nipid olid selged ja praktilised. Soovitan hea meelega koolitust kõigile, eriti neile, kellel veeb müüma peab. Või üldse, kellel veeb on ja soovib sellega mingit eesmärki püüda.

Rauno Kutti

Rauno KuttiVurr.ee loov- ja tegevjuht

Laviiga on igas mõttes väga lihtne koostööd teha. Nad on põhjalikud, süvenevad oluliste detailideni, et saavutada eemärgid ja rohkemgi veel – luua lisaväärtust, kas uudse lahenduse või järgmiste tegevuste näol. Suhtumine on parim – aus, sõbralik, inimlik. Lavii erineb väga paljudest seetõttu, et nad on ise lõpuni iga kampaania juures ja vajadusel reageerivad imekiiresti ning murest saab võimalus, probleemist lahendus. Olen sellest valdkonnast palju õppinud. Aitäh!

Marika-Kala

Marika KalaHANSAPOSTI TURUNDUSJUHT

Hindan eelkõige turunduslikku lähenemist projektile ja arusaamist, et teeme veebi äri ajamiseks, mitte veebipõhist visiitkaarti. Tänu heale projektijuhtimisele ja kiirele tegutsemisele sai kiire lahenduse ka Eesti Ehitab messiboks koos reklaammaterjalidega. Julgen kindlasti soovitada teistele ja usun, et kaasan ka ise Teid mõnda tulevasse projekti. Tehtud töö kiituseks räägib see, et olen saanud päris mitmelt kliendilt tagasisidet, et loodud lahendus on peajagu üle teiste poolt tehtust. Ja see tagasiside initsiatsiiv on tulnud ilma minu küsimiseta.

Marek-Reinolt

Marek ReinoltPUHASTID OÜ

Kokkuvõte: mis kasu sul läbimõeldud internetiturunduse strateegiast on?

Kohene kasu:

  • teadmine, et sul on partner, kes hoolib su ärist;
  • ühine arusaam ettevõtte tulevikuplaanidest;
  • arusaamine, millele on vaja fookus suunata ja mille võib südamerahuga kõrvale jätta.

Pikaajaline kasu:

  • konkurentidest ette jõudmine; päringute ning müügi endale saamine;
  • kõhutunde pealt tehtud otsuste tõttu ei raisata enam raha;
  • konkreetsed mõõdikud, millest otsuste tegemisel lähtutakse.

Kui soovid, et turunduse kulust saaks tulu, siis võta meiega kindlasti ühendust:

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee