Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Automaagilise müügimudeli loomine e-mailide abil

Aitame luua müügimudeli, mis paneb kliendid sulle helistama, mitte vastupidi.

Kas soovid, et:

  • müük oleks efektiivsem,
  • saaksid rohkem tehinguid lukku,
  • müüksid kõrgema hinnaga,
  • kliendid ostavad sinult, mitte sa ei müü neile,
  • võidaksid kuluefektiivselt võimalikult paljude klientide usalduse?

Kui jah, siis on aeg luua e-mailiturunduse ja kasuliku e-raamatu abil automaagiline müügimudel.

Nagu sõna ise juba ütleb, tähendab automaagiline seda, et miski toimib ilma pingutuseta, n-ö maagilisel moel. Selle taga on siiski pisut tööd, enne kui asi toimima hakkab.‎

E-raamatu all peame silmas hästi disainitud ühele teemale keskendunud sisutükki, mis klientidele päriselt väärtust loob, selle asemel et olla lihtsalt tooteid kirjeldav müügivoldik. Kui soovid mõnest e-raamatust näidist, siis kirjuta meile ja me saadame sulle.

Kas siis e-mailiturundus polegi otsapidi hauas?

Praegu võib öelda, et kaugel sellest. Nii sina, mina kui sinu kliendid (kui nad pole nooremad kui 18), kasutavad e-maili hoolega. Näeme seda paljude äride ja klientide numbritest. Mitu kirja sa enne siia jõudmist oled täna jõudnud juba läbi lugeda?

Kas tead, milline kanal toob ettevõttele kõige rohkem raha sisse? Väga paljudel veebilehtedel ja e-poodidel on selleks just e-mailiturundus. See loomulikult eeldab, et strateegia on hästi valitud ning asju tehakse õigesti.

Kahjuks leiame me kõik oma postkastist kirju, mida me heal juhul küll avame, kuid ei reageeri neile, või saadame halvemal juhul avamata kujul prügikasti. Selliseid kirju saatvad ettevõtted teevad kahjuks asju halvasti.

E-mailiturunduse all ei pea me silmas spämmi, vaid kirju, mille saatmiseks on klient ise loa andnud.

Palju sellise automaagilise mudeli loomine maksab ja mis selle eest saab?

Sellise mudeli loomine maksab 4400–4900 eurot + km. Ja selle eest saab terve portsu asju.

  1. Saadame Sulle e-mailiturunduse strateegia joonise, mis näitab, kuidas kogu mudel ettevõttes tööle hakkab
  2. Valime e-raamatu teema
  3. Teeme e-raamatu sisu koos sinuga valmis
  4. Disainime e-raamatu
  5. Loome e-raamatule maandumislehe
  6. Kirjutame viie e-maili sisu, mille klient saab pärast e-raamatu allalaadimist
  7. Seadistame kogu automaatika jätkukirjadega
  8. Loome Facebooki või Google’i reklaamid, et tuua inimesi maandumislehtedele
  9. Anname e-maili kogumise ja saatmise kohta nõu ja ideid tulevikuks

Miks valida just Lavii?

Eestis ei ole meie teada ühtegi teist turundusagentuuri või -ettevõtet, kellel oleks selline automaagiline müügimudel. Hea lihtne on öelda, et kingsepal pole endal kingi jalga panna, aga leiame, et see ei peaks nii olema.

Kasutame ise seda müügimudelit pidevalt ning meie kogemus kinnitab, et see töötab. Automaagiline müügimudel on nii meile endale kui teistele sisse toonud sadu tuhandeid eurosid.

Loe, mida teised meie kohta räägivad

Laviiga oleme koostööd teinud alates 2009 aastast. Eelkõige meeldib see, et kui  räägitakse sinu rahast, siis fookus on  selle kasvatamisel ja riske võetakse ühiselt, nö win to win äri, võidavad mõlemad.

Parimad töö tulemused on saavutatud erinevate reklaamikanalite kasutamise ja optimeerimisega (Näiteks Google Adwords). Koostööd Laviiga julgen kõigile soovitada.

Andres-Männisalu

Andres MännisaluDispak OÜ TURUNDUSJUHT

Kokkuvõte: mis kasu sul automaagilisest müügimudelist on?

Kohene kasu:

  • teadmine, et ehitad nüüd aktiivmüügi asemele süsteemi, mis toob kliente automaatselt;
  • arusaamine, kuidas selle süsteemi abil kliente juurde saada;
  • hea tunne, et asud oma potentsiaalsetele klientidele väärtust looma.

Pikaajaline kasu:

  • kliendid helistavad ise ja soovivad osta, nii et sa ei pea müüma;
  • kogu müügitegevus on efektiivsem ja tulemuslikum;
  • võimalus müüa automaatselt tuhandetele inimestele korraga;
  • sul pole klientidest puudust;
  • soovi korral saad hindu tõsta, kuna päringuid ja oste on piisavalt;
  • kliendid usaldavad sind rohkem

Kui soovid endale ka automaagilist müügimudelit, et lihtsamini kliente juurde saada, siis kirjuta ja arutame asja.

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee