Aitame luua müügimudeli, mis paneb kliendid sulle helistama, mitte vastupidi.
Kas soovid, et:
- müük oleks efektiivsem,
- saaksid rohkem tehinguid lukku,
- müüksid kõrgema hinnaga,
- kliendid ostavad sinult, mitte sa ei müü neile,
- võidaksid kuluefektiivselt võimalikult paljude klientide usalduse?
Kui jah, siis on aeg luua e-mailiturunduse ja kasuliku e-raamatu abil automaagiline müügimudel.
Nagu sõna ise juba ütleb, tähendab automaagiline seda, et miski toimib ilma pingutuseta, n-ö maagilisel moel. Selle taga on siiski pisut tööd, enne kui asi toimima hakkab.
E-raamatu all peame silmas hästi disainitud ühele teemale keskendunud sisutükki, mis klientidele päriselt väärtust loob, selle asemel et olla lihtsalt tooteid kirjeldav müügivoldik. Kui soovid mõnest e-raamatust näidist, siis kirjuta meile ja me saadame sulle.
Kas siis e-mailiturundus polegi otsapidi hauas?
Praegu võib öelda, et kaugel sellest. Nii sina, mina kui sinu kliendid (kui nad pole nooremad kui 18), kasutavad e-maili hoolega. Näeme seda paljude äride ja klientide numbritest. Mitu kirja sa enne siia jõudmist oled täna jõudnud juba läbi lugeda?
Kas tead, milline kanal toob ettevõttele kõige rohkem raha sisse? Väga paljudel veebilehtedel ja e-poodidel on selleks just e-mailiturundus. See loomulikult eeldab, et strateegia on hästi valitud ning asju tehakse õigesti.
Kahjuks leiame me kõik oma postkastist kirju, mida me heal juhul küll avame, kuid ei reageeri neile, või saadame halvemal juhul avamata kujul prügikasti. Selliseid kirju saatvad ettevõtted teevad kahjuks asju halvasti.
E-mailiturunduse all ei pea me silmas spämmi, vaid kirju, mille saatmiseks on klient ise loa andnud.