Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Sisekoolitus „Kuidas saada rohkem päringuid ja neid ka müügiks pöörata”

Pärast kahepäevase tervikliku sisekoolituse läbimist oskad turundust ja müüki paremini teha ja teenid kokkuvõttes rohkem raha. Tegemist on koolitusega, millel on kindlasti üks kõrgemaid kasutegureid.

Selleks, et koolitusest võimalikult palju kasu oleks, oleme teemad fokusseerinud ettevõtetele, kes:

  • saadavad välja pakkumisi (sobivad nii B2C kui ka B2B suund), mille summad on suuremad kui 500 €;
  • tahavad saada rohkem päringuid ja parandada nende lukkusaamise protsenti;
  • on valmis kahe päeva jooksul hoolega praktilist tööd tegema, et uusi teadmisi ellu rakendada.

NB! Aitame igast sektorist ainult ühte ettevõtet! Hetkel on juba kaetud palkmajaehituse, iluoperatsioonide, automaatkäigukastide remondi/vahetamise, surveseadmete ja soojusvahetite tootmise, IT-teenuste, veebilehe loomise ning turundusteenuste pool.

Kui sa selle filtri ilusti läbisid, siis saame sul aidata rohkem raha teenida.

Paljud ettevõtjad mõtlevad sellele, kuidas rohkem päringuid saada

See on kindlasti õige suhtumine, sest see tähendab ju teadupärast rohkem kliente või vabadust valida, keda üldse teenindada. Rohkem päringuid tähendab rahulikumat meelt ka hinna suhtes, sest iga järgmise diili võitmisest ei sõltu ettevõtte edasine saatus.

Aga…

… sellest võrrandist on üks osa puudu. Mis? Päringute saamine on kohati üsna vaevarikas töö ja turundus- ja müügimeeskond panustavad sinna väga palju aega. Tihti unustatakse ära küsimus, kuidas saadetud pakkumisi paremini lukku saada? Mida peaks tegema teisiti, rohkem, paremini?

Oled sellele mõelnud? Ei ole? Meie oleme ja pealegi oleme neid asju ka mitmetes ettevõtetes praktiseerinud. Me näeme, et pakkumine on koht, kuhu 97% ettevõtetest jätab raha lihtsalt vedelema. Ja ei, me ei räägi pakkumisel märgitud summadest.

Kuulge, inimesed ostavad ju hinda!

Jah, aga ainult juhul, kui kaks teenusepakkujat on viimse detailini sarnased. Muidu mitte – ja selle uskumuse lõksu ei tohi mingil juhul kinni jääda. Arvasime ise ka kunagi nii, aga 10 aasta jooksul saadud kogemused on meie arvamust muutnud.

Tööd tuleb teha kahel suunal:

  1. Panna paika plaan, kuidas saada rohkem päringuid.
  2. Tegutseda selle nimel, et tõsta päringute lukkusaamise protsenti.

Mõlemaid tuleb teha süsteemselt ning ilma müügi- ja turundusinimeste panustatud aega suurendamata.

Just nendele kahele me oma kahepäevases sisekoolituses keskendumegi.

Kuidas Timo koolitab? Vaata siit.

Pole kahtlustki, et su peas on küsimus: kui palju ma sellesse investeerima pean?

Investeeringu hind on 3600 eurot + km. Tundub suur? Kui jah, siis tasub arvutada, mitu uut päringut või võidetud diili sul vaja on, et koolitusse pandud raha tagasi teenida.
1? 5? 10?

Mitte eriti palju, eks ole? Mida suuremad on tehingud, seda kiiremini koolitus ära tasub, pole küsimustki. Sellepärast lubasimegi kohe alguses, et tegemist on Lavii portfelli koolitusega, mille tasuvus on väga kõrge.

Kui oled valmis oma käised üles käärima ja parema süsteemi nimel tööle hakkama, siis klikka allpool olevale nupule ja anna meile sellest märku enne, kui seda teevad sinu konkurendid. Muidu kaotad võimaluse seda koolitust üldse saada. Võtame väga tõsiselt oma lubadust aidata ühest sektorist vaid üht ettevõtet ja oleme seda ka veebilehtede tegemisel 10 aasta jooksul pidevalt järginud.

Aga kui meil koolitusest ikkagi kasu pole?

See on täiesti õigustatud hirm ja küsimus. Võib tõesti juhtuda, et pärast kahte pikka päeva täis teadmisi ja praktikat nendid ikkagi, et see on raisatud aeg ja raha. Sellepärast pakume koolitusele 100% raha tagasi garantiid. Kui tunned, et sa kasu ei saanud, siis me sinu käest raha ei küsi ning lähme kumbki sõbralikult oma teed.

Kliendid meist

Timo poolt esitatud nägemus ja Laviis kasutatav praktika aitas kinnistada oma nägemust kvaliteetse müügipakkumise tähtsusest diili lukkusaamise tõstmise juures.
Oleme arvesse võtnud kõiki detaile, mis ühe hea pakkumise juures on tähtsad ning ühena viiest näidisest heast pakkumisest, mille alusel oma versiooni välja töötasime kasutasime ka Lavii varianti. Ma arvan, et 95 % ettevõtetest võidaksid sellisest lähenemisest, sest nende olemasolevad teadmised ei võimalda neil müügis olla nii edukad kui nad võiksid. Põhjalik pakkumine ning müügi üleüldine teadlik juhtimine on baasoskus igale ettevõttele.

Mihkel Tammo

Mihkel TammoESTANCI TEGEVJUHT

Suutsid absoluutselt üllatada, abi oli väga palju. Olen ise müügis 5+ aastat suhteliselt edukalt tegutsenud ja justkui arvasin teadvat juba üht-teist, aga lisandus uusi vaatenurkasid, mis tagantjärgi mõeldes on elementaarsed aga mingil põhjusel me neid ei kasuta tihti. Päriselt!

Verbaalses suhtluses olen intuitiivselt nii lähenenud küll, kirjalikud pakkumised on valdkonnast tulenevalt jäänud pigem tehniliseks ja seega keerukamaks kui vahel tarvis.

Otsustasin rakendada saadud teadmisi tol hetkel parasjagu just käsil olevatele suurtele pakkumistele. Prooviringi tulemuseks 3/3 (kolmest kolm) ja väga positiivne klientide tagasiside. Otsuse langetamine ja partneri valimine oli oluliselt lihtsam ning üks klientidest vastas vägagi tavapäratult (küsimusele, kas teeks kohtumise kus vaataks tekkinud küsimused üle), et pole vaja hetkel (enne koostöö starti), sest pakkumisest said kõik küsimused juba vastused.

Müügiskill on läinud paremaks ja selle mõju on vast kõige enam tunda igapäevastes vestlustes klientidega kus varasemaga võrreldes on lisandunud küsimused, mille abil saab rohkem sisendit või ennetada hilisemas etapis lisapäringuid. Seega mõtlemise muutumine on alanud ja see on suur samm!

Vaieldamatult soovitaksin sellist lähenemist teistele ettevõtjatele ja müügiinimestele. Selle asemel, et panna rõhku klassikalistele müügikoolitustele kus õpetatakse veeeelgi paremini close’ma (“klõusima”? ) ja klienti keerukate sõnadega segadusse ajama peaks iga valdkonnast ning endast lugupidav müügiinimene mõtlema kuidas ta saab klienti otsustamisel aidata läbi lihtsustamise – rääkides oma tootest/teenusest nii, nagu see tegelikult on ja mida klient sellest saab.

Kui müügi valdkonnas on midagi, mille usku ma olen pööramas on see põhjalik ja läbimõeldud lähenemine koos süsteemidega, mis lihtsustavad ja loovad võimenduse. Peab olema hea toode/teenus aga lisaks sellele ka ehe isikliku emotsiooniga lähenemine ning võimekus neid presenteerida klientidele efektiivselt ja ka effektselt – täpselt selles järjekorras. Aitäh, Timo, ja sügav kummardus innovatsiooniratta käivitamise eest!

Viljar Vaht

Viljar VahtMAX 123 LAHENDUSTE JUHTIV-MÜÜGIKONSULTANT

Teenus tundus täpselt see asi, mis meil vaja oli too hetk. Kindlasti olete pädev paljudes eri asjades ka, aga justkui jäi mulje, et spetsialiseerunud antud pakkumiste koostamisele, mis me teha tahtsime. Küsimused olid väga head ja suunavad, suur kogemuste pagas oli teie jutust tunda.

Tulemus ületas ootused selles mõttes, et disaini esimese versiooniga jäime peaaegu alati rahule. Ise kartsin ette, et disain ei pruugi sobida, mis tähendab rohkem edasi-tagasi põrgatamist ja ka suuremat kulu, aga Riho oli tõesti hea ja mõtles asjale hästi kaasa (tegi ka omaloomingut, mis peaaegu alati sobis – st positiivne kaasamõtlemine).

Me jäime tõesti kõigega rahule. Seda enam, et „on so short notice“ nii kiirelt saite appi tulla. Võtsin 30 sek, aga ei nuputanud midagi kriitilist välja, olete ikka väga tasemel partnerid.

Kindlasti soovitaks Laviid teistele turundajatele ja ettevõtjatele . Peamise põhjusena tooksin välja just selle, et nö „9 korda mõõda ja 1 kord lõika“ asemel tundus teiega „1 kord mõõda ja 1 kord lõika“, ehk siis protsess oli tohutult kiirem läbi teie kogemuse, et juba esimesed pakutud asjad sobisid ja ei pidanud midagi ümber tegema. Ehk kui valida soodsam partner, siis kokkuvõttes „9 korda mõõtes“ lähevad asjad kallimaks tegelikult.

Pange samas vaimus edasi! Teie positiivsus ja abivalmidus võiks jõuda maksimaalselt paljude inimesteni – „making the world a better place“

Tauri Laane

Tauri LaaneQSTEPI KAASASUTAJA, TEGEVJUHT

Kokkuvõte: mis kasu sul sellest kahepäevasest koolitusest on?

Kohene kasu:

  • sa tead, et hakkasid strateegiliselt õiges suunas liikuma, ning väldid olukorda, kus ühel päeval avastad, et päringuid on liiga vähe või et sa kaotad need oma konkurentidele (ehkki su hind on võib-olla isegi soodsam);
  • saad praktilisi ideid ja soovitusi, mida kohe käiku panna;
  • saad teada, kuidas raha rohkem teenida ja vähem kulutada.

Pikaajaline kasu:

  • sul on läbimõeldud müügisüsteem, tänu millele saad päringuid ja võidetud diile;
  • sul ei ole vaja mõelda, kust uus müük tuleb;
  • sa oskad investeeringuid ja rahavoogu paremini ette planeerida;
  • pole vaja konkurentide pärast muretseda, kuna oled neist mitu sammu ees;
  • sa oled kasumlikum kui konkurendid.

Kui soovid tõhusat ja paremini läbi mõeldud turunduse ja müügi süsteemi, siis anna märku ja räägime edasi!

Kui ka sina soovid kodulehe auditit, mis aitab rohkem päringuid ja müüki saada, siis võta kindlasti ühendust.

Võta ühendust