Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Internetiturunduse konsultatsioon

Lavii konsultatsioon aitab sul aru saada, mis seisus ettevõtte internetiturundus on ja mida sa järgmiseks peaksid ette võtma.

Kas tunned, et oled olukorras, kus vajaksid kõrvalpilku ja veidi välist abi, et aru saada, mida ettevõtte internetiturundusega teha?

Või on sul lihtsalt mõned küsimused, mida tahaksid meiega arutada, et asju veebiturunduse maailmas selgemaks saada? Näiteks mõni neist:

  • Kas ja kuidas oleks sisuturundust ikkagi mõistlik teha?
  • Kuidas ma saaksin veebilehele veel rohkem inimesi?
  • Kas Facebooki reklaam oleks meie ettevõttele mõistlik?
  • Mis te arvate sellistest veebilehe tegijatest nagu… ?
  • Kas see veebilehe lahendus aitab müüki kasvatada?
  • Kas tuleksite meie strateegiakoosolekule, et meile nõu anda?
  • Kuidas ehitada automaagilist müügimudelit?
  • Kuidas saada rohkem päringuid?
  • Kuidas ma saaksin rohkem päringuid lukku?
  • Kas see reklaamipakkumine on ikka õiglase hinnaga?
  • Kuidas teha internetiturundus mõõdetavaks?

Nende küsimuste variante on sama palju, kui on inimesi ja ärisid. Tihti kaasatakse meid, et saada värsket pilku, eksperdi nõu, tuge või kolmanda poole vaadet mõnele konkreetsele küsimusele.

Numbreid koolituste/ettekannete kohta

240+teostatud kodulehte/digiprojekti
400+arutelu ettevõtjate ja turundajatega
84%kliente tuleb soovituste kaudu
10aastat valdkonna kogemust

Kuidas see kõik toimub?

See on lihtne. Anna oma huvist märku ning saada meile mõned küsimused ja teemad ette. Seejärel lepime kokku aja ja koha, kus küsimuste-vastuste voor korraldada. Mõtleme koostöö ajal sinu äriga maksimaalselt kaasa.

Kui palju üks tund sellist konsultatsiooni maksab?

Internetiturunduse konsultatsiooni ühe tunni hind on 150 eurot + km.

Mis siis saab, kui konsultatsioonist mingit kasu pole?

Nagu muudele teenustele, kehtib ka konsultatsioonile 100% raha tagasi garantii. Meile ei meeldi maksta asjade eest, mis meile väärtust ei loo, ja me ei arva, et sinuga oleks kuidagi teisiti. Seega, kui ütled pärast kohtumist, et ei saanud mingit kasu, siis me arvet ka välja ei saada. Igati loogiline, eks ole?

Loe, mida teised meie kohta räägivad

Timoga koostöös tuleb esimese sõnana pähe “kasu.” Seejärel “hool.” Samuti “austus” ja “läbipaistvus.” Tunnen alati, et viis, kuidas Timo minuga suhtleb ja lahendusi välja pakub, on ootuseid ületav. Tunnen ühtlasi, et koostöö on olnud paralleelselt ka hariv rännak internetiturunduse paremini mõistmisel. Jätkan kindlasti ja soovitan kindla südamega.

alar ojastu

Alar OjastuALAROJASTU.COM KOOLITAJA JA INSPIRATSIOONIKÕNELEJA

Enne konsultatsiooni juba tundsin Laviid ja nende taset, kust oskasin oodata väärtust, aga ikka õnnestus neil minu ootusi ületada. Veebilehe ülevaatamine oli väga paraktiline ning usun, et kõik need väikesed täiustused annavad kokku suure võidu. Tänan abi eest.

Sten Tuudak

Sten Tuudakwww.tsguide.eu TEGEVJUHT

Meie ootused olid konsultatsiooni osas kohe väga kõrged ja saime sellele vastavalt ka väärtust. Meeldis, et oli ainult puhas praktiline väärtus ja teadmised olid koheselt rakendatavad. Sellise konsultatsiooni juures meeldis, et äriliselt mõeldi kaasa ja konkreetset plaani tehes peeti silmas ettevõtte terviklikku pilti. Soovitaksin 100% sellist konsultatsiooni teistele ettevõtjatele ja turundajatele. Väga hea, et sellised firmad nagu Lavii, olemas on. Ülikasulik teenus ja meeldiv teenuse protsess!

Paavo Heil

Paavo HeilBrandem.ee partner ja konsultant

Kindlasti oli see konsultatsioon mulle vajalik ja kasulik. Alati on hea, kui keegi kõrvalt professionaalse pilguga vaatab ja valdkonna spetsialist oskab paremini hinnata, mis toimib, mis mitte.

Konsultatsiooniteenus tugineb alati usaldusele ning minu jaoks on eriti oluline see tunne, mis koostööd tehes tekib. Ma hindan kõrgelt seda, et päriselt tahetakse aidata, mõeldakse kaasa ja ollakse valmis ka konsultatsiooni faasis jagama kasulikke ning praktilisi ideid ja töövahendeid (sh. selliseid, mida saab kiirelt ise rakendada). Kõige kasulikum oli saadud tagasiside olemasolevatele ideedele ja mõned uued ideed, mis meie vestluste käigus tekkisid.

Kindlasti soovitan Laviid ka teistele tuttavatele ettevõtjatele.

Hanna Jogi

Hanna JõgiPersonaliDisain tegevjuht, konsultant ja coach

Konsultatsioonile läinud aeg ja raha õigustasid ennast. Olles jälginud mitme aasta jooksul (digi)turundusmaastikul toimuvat, siis on kerge eraldada terasid sõkaldest. Nõuandjaid on turul palju, pigem kasutada selleks oma ala eksperte, kes on end igatpidi tõestanud. Lavii ja Timo seda kindlasti on.

Konsultatsioon on kahepoolne suhtlemine, need kes lähevad sinna ettevalmistatult ja oskavad küsida, saavad ka rohkem vastu.

Ava rohkem

Kuigi läksin kohtumisele kodulehel planeeritavate muudatuste küsimustes, siis arvestades, et digiturunduses on paljud asjad omavahel seotud, siis sai läbi arutatud ka mitmed teised teemad. Nii et pigem sain oodatust rohkem väärtust.

Saadud teadmised olid praktilised, meie kodulehest ja tegevuse spetsiifikast lähtuvad. Ehk kuidas rakendada end tõestanud praktikaid just meie ettevõttes. Osad asjad on kohe rakendatavad, osade jaoks tuleb enne ettevõtte sees tööd teha ja arendajaga siis teostada.

Soovitan konsultatsiooni ka teistele, et saada muudatusteks õige suund ja teenida kodulehega rohkem raha. Lisaks eelnevale ei ole vähetähtis ka mõnusa vaba õhkkonna tekitamine, millega said suurepäraselt hakkama. Lahkusin väga hea tundega.

Sulge

Karmeli Luide

Karmeli LuideLaomaailm.ee turundusjuht

Kokkuvõte: mis kasu sul konsultatsioonist on?

Kohene kasu:

  • kiired vastused sinu küsimustele;
  • arusaamine, milliseid samme astuda ja mis tegemata jätta;
  • värske pilk hetkeolukorrale.

Pikaajaline kasu:

  • korraliku turunduse vundament, millele järgnevaid kihte laduda;
  • rohkem raha ettevõttele;
  • targem turundusraha investeerimine;
  • südamerahu, et sul on olemas teadmised, mis aitavad konkurentsis püsida.

Kui soovid internetiturunduse konsultatsiooni aega kokku leppida, siis võta kindlasti ühendust. Miks just Lavii?

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee