Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Internetiturunduse konsultatsioon

Lavii konsultatsioon aitab sul aru saada, mis seisus ettevõtte internetiturundus on ja mida sa järgmiseks peaksid ette võtma.

Kas tunned, et oled olukorras, kus vajaksid kõrvalpilku ja veidi välist abi, et aru saada, mida ettevõtte internetiturundusega teha?

Või on sul lihtsalt mõned küsimused, mida tahaksid meiega arutada, et asju veebiturunduse maailmas selgemaks saada? Näiteks mõni neist:

  • Kas ja kuidas oleks sisuturundust ikkagi mõistlik teha?
  • Kuidas ma saaksin veebilehele veel rohkem inimesi?
  • Kas Facebooki reklaam oleks meie ettevõttele mõistlik?
  • Mis te arvate sellistest veebilehe tegijatest nagu… ?
  • Kas see veebilehe lahendus aitab müüki kasvatada?
  • Kas tuleksite meie strateegiakoosolekule, et meile nõu anda?
  • Kuidas ehitada automaagilist müügimudelit?
  • Kuidas saada rohkem päringuid?
  • Kuidas ma saaksin rohkem päringuid lukku?
  • Kas see reklaamipakkumine on ikka õiglase hinnaga?
  • Kuidas teha internetiturundus mõõdetavaks?

Nende küsimuste variante on sama palju, kui on inimesi ja ärisid. Tihti kaasatakse meid, et saada värsket pilku, eksperdi nõu, tuge või kolmanda poole vaadet mõnele konkreetsele küsimusele.

Numbreid koolituste/ettekannete kohta

240+teostatud kodulehte/digiprojekti
400+arutelu ettevõtjate ja turundajatega
84%kliente tuleb soovituste kaudu
10aastat valdkonna kogemust

Kuidas see kõik toimub?

See on lihtne. Anna oma huvist märku ning saada meile mõned küsimused ja teemad ette. Seejärel lepime kokku aja ja koha, kus küsimuste-vastuste voor korraldada. Mõtleme koostöö ajal sinu äriga maksimaalselt kaasa.

Kui palju üks tund sellist konsultatsiooni maksab?

Internetiturunduse konsultatsiooni ühe tunni hind on 110 eurot + km.

Mis siis saab, kui konsultatsioonist mingit kasu pole?

Nagu muudele teenustele, kehtib ka konsultatsioonile 100% raha tagasi garantii. Meile ei meeldi maksta asjade eest, mis meile väärtust ei loo, ja me ei arva, et sinuga oleks kuidagi teisiti. Seega, kui ütled pärast kohtumist, et ei saanud mingit kasu, siis me arvet ka välja ei saada. Igati loogiline, eks ole?

Loe, mida teised meie kohta räägivad

Meie ootused olid konsultatsiooni osas kohe väga kõrged ja saime sellele vastavalt ka väärtust. Meeldis, et oli ainult puhas praktiline väärtus ja teadmised olid koheselt rakendatavad. Sellise konsultatsiooni juures meeldis, et äriliselt mõeldi kaasa ja konkreetset plaani tehes peeti silmas ettevõtte terviklikku pilti. Soovitaksin 100% sellist konsultatsiooni teistele ettevõtjatele ja turundajatele. Väga hea, et sellised firmad nagu Lavii, olemas on. Ülikasulik teenus ja meeldiv teenuse protsess!

Paavo Heil

Paavo HeilBrandem.ee partner ja konsultant

Kindlasti oli see konsultatsioon mulle vajalik ja kasulik. Alati on hea, kui keegi kõrvalt professionaalse pilguga vaatab ja valdkonna spetsialist oskab paremini hinnata, mis toimib, mis mitte.

Konsultatsiooniteenus tugineb alati usaldusele ning minu jaoks on eriti oluline see tunne, mis koostööd tehes tekib. Ma hindan kõrgelt seda, et päriselt tahetakse aidata, mõeldakse kaasa ja ollakse valmis ka konsultatsiooni faasis jagama kasulikke ning praktilisi ideid ja töövahendeid (sh. selliseid, mida saab kiirelt ise rakendada). Kõige kasulikum oli saadud tagasiside olemasolevatele ideedele ja mõned uued ideed, mis meie vestluste käigus tekkisid.

Kindlasti soovitan Laviid ka teistele tuttavatele ettevõtjatele.

Hanna Jogi

Hanna JõgiPersonaliDisain tegevjuht, konsultant ja coach

Konsultatsioonile läinud aeg ja raha õigustasid ennast. Olles jälginud mitme aasta jooksul (digi)turundusmaastikul toimuvat, siis on kerge eraldada terasid sõkaldest. Nõuandjaid on turul palju, pigem kasutada selleks oma ala eksperte, kes on end igatpidi tõestanud. Lavii ja Timo seda kindlasti on.

Konsultatsioon on kahepoolne suhtlemine, need kes lähevad sinna ettevalmistatult ja oskavad küsida, saavad ka rohkem vastu. Kuigi läksin kohtumisele kodulehel planeeritavate muudatuste küsimustes, siis arvestades, et digiturunduses on paljud asjad omavahel seotud, siis sai läbi arutatud ka mitmed teised teemad. Nii et pigem sain oodatust rohkem väärtust.

Saadud teadmised olid praktilised, meie kodulehest ja tegevuse spetsiifikast lähtuvad. Ehk kuidas rakendada end tõestanud praktikaid just meie ettevõttes. Osad asjad on kohe rakendatavad, osade jaoks tuleb enne ettevõtte sees tööd teha ja arendajaga siis teostada.

Soovitan konsultatsiooni ka teistele, et saada muudatusteks õige suund ja teenida kodulehega rohkem raha. Lisaks eelnevale ei ole vähetähtis ka mõnusa vaba õhkkonna tekitamine, millega said suurepäraselt hakkama. Lahkusin väga hea tundega.

Karmeli Luide

Karmeli LuideLaomaailm.ee turundusjuht

Sisekoolitus oli meie jaoks väga kasulik. Päev otsa oma teemadele, kellegi teise vaatenurgast investeerida oli täpselt see, mis kogu team’ile veidi uut värsket hingamist andis. Kuna nippe oli palju, siis leidus kõigile midagi, mida kõrva taha panna. Koolitus polnud niivõrd meie enda ettevõtte jaoks vaid pigem meie klientidele pakutavate teenuste laiendamiseks.

Olles ise sama valdkonna veidi teise nurga alt praktik, siis saime teise nurga alt lähenemist ja täpselt seda, mida ootasime. Timo on äss. Kõik nipid olid selged ja praktilised. Soovitan hea meelega koolitust kõigile, eriti neile, kellel veeb müüma peab. Või üldse, kellel veeb on ja soovib sellega mingit eesmärki püüda.

Rauno Kutti

Rauno KuttiVurr.ee loov- ja tegevjuht

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Kokkuvõte: mis kasu sul konsultatsioonist on?

Kohene kasu:

  • kiired vastused sinu küsimustele;
  • arusaamine, milliseid samme astuda ja mis tegemata jätta;
  • värske pilk hetkeolukorrale.

Pikaajaline kasu:

  • korraliku turunduse vundament, millele järgnevaid kihte laduda;
  • rohkem raha ettevõttele;
  • targem turundusraha investeerimine;
  • südamerahu, et sul on olemas teadmised, mis aitavad konkurentsis püsida.

Kui soovid internetiturunduse konsultatsiooni aega kokku leppida, siis võta kindlasti ühendust:

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee