Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Google Ads-i ja Google Analyticsi koolitus

Aitame sul Google Ads-i konto ära seadistada ning seletame kõik lahti, et saaksid edaspidi ise hakkama. Ikka selleks, et kliente juurde saada.

Koolituse lõpuks:

  • on sul loodud Adsi konto, millele on sul endal ligipääs
  • oled loonud oma esimesed Adsi reklaamid
  • oskad iseseisvalt edaspidi reklaame juurde luua ja vanu hallata/optimeerida
  • saad aru, miks me ehitame kontot just sellisel kujul ja selliste reklaamidega
  • on sinu Adsi, Analyticsi ja Search Console kontod ühendatud, et info nende vahel korralikult liiguks
  • oskad märgistada linke, et saada oma reklaamide toodud tulemustest täpsemat ülevaadet
  • oskad teha iseseisvalt Adsi ja muude kanalite tulu/kulu analüüsi
  • oskad Analytcsist vaadata infot, millega meie 90% juhtudest oma tööd teeme

Kogemus, mille enda kasuks tööle saada panna

10+aastat kogemust nii Adsi kui Analyticsiga
100+erinevat Adsi kontot, mida oleme optimeerinud/käivitanud
140+erinevat Analyticsi kontot, mida oleme seadistanud
18läbiviidud koolitust

"Aga palju lihtsam on see ju teenusena sisse osta"

Oleneb.

Ka meie pakume soovijatele Adsi konto loomist, seadistamist ja optimeerimist teenusena, ent teeme seda turul pakutavast natuke erinevalt.

Enamasti loob teenusepakkuja sinu Adsi konto enda kasutaja alla ning edastab sulle igakuiselt teenuse ja klikkide arveid, mis halvemal juhul on veel fikseeritud summas. Ehk sul on keeruline vahet teha reaalselt klikkidele ja teenusele kulunud summades.

Lisaks puudub sul endal ligipääs algallikale (kontole) ning kui soovid koostöö lõpetada, siis kaotad ka kogu reklaamikonto ajaloo ehk alustad otsast peale.

Lisaks – ja mis veel olulisem – väga tihti ei õigusta peale paari esimest kuud enam tehtud töö tegelikult toodud tulemusi ehk halduri kulud ületavad toodud kasu.

Toon siinkohal näite

Meie poole pöörduvad teenuse sooviga enamasti ettevõtted, kelle märksõnade arv jääb 5-20 vahele ning kelle pakutavad tooted/teenused on suhteliselt muutumatud. Selliste ettevõtete kuised reklaamikulud jäävad enamasti 30 – 200 € vahele.

Meie kogemusel võtab selliste kontode optimeerimine aega ca kaks kuud. Peale seda perioodi on teada, milliste märksõnadega

  • tuleb hea tulu/kulu suhtega müüki
  • tuleb halva tulu/kulu suhtega müüki
  • tuleb liiklust, aga ei tule müüki

Enamasti on selleks ajaks olemas negatiivsed märksõnad (et mitte valede otsingute välja tulla), paika pandud oluliste märksõnade täpsusastmed jm. Ehk jõutakse punkti, kus investeeritud aeg enam ei loo lisaväärtust. Meie soovitus on sellisel juhul suunata oma tähelepanu teistele müügimudeli osadele (koduleht, pakkumine, teised reklaamikanalid).

Kui tellida selline reklaamide haldus teenusena sisse, siis maksab see ca 30 – 100€ kuus. Aga ka teenusepakkuja jõuab peale 2-4 kuud samasse punkti, kus enam ei ole võimalik konto toodud tulemusi parandada ning nii juhtubki, et reklaamid jäetakse jooksma ning need ei saa enam arusaadaval põhjusel tähelepanu. Teenuse arveid esitatakse aga iga kuu edasi.

Kas sind petetakse?

Nii ei saa öelda. Põhimõtteliselt maksad sa peale paari esimest kuud (esimestel kuudel on tööd rohkem) tasu selle eest, et reklaamid nende konto all edasi jookseksid. Soovi korral lisab teenusepakkuja kindlasti ka uusi reklaame ja vastab küsimustele, ent enamasti ei ole võimalik enam konto tulu/kulu suhtega imesid teha.

PS. Kindlasti on oluline aru saada, et räägime siin siiani 5-20 märksõnaga kontodest, kus tooted/teenused on suhteliselt stabiilsed. E-poed ning suuremad kontod, kus konkurents on tihe ja pakkumised pidevalt muutmas, vajab ka Ads palju aktiivsemat sekkumist. Aga ka seda on võimalik vabalt ise teha, kui loogika ja tööriist piisavalt selge.

Mida Lavii siis teisiti teeb

Just sel põhjusel, et me enamasti ei suutnud väiksemate kontode puhul peale paari esimest kuud väärtust luua, muutsime enda Adsi teenuse loogikat juba mõned aastad tagasi.

Nüüd olemegi soovijatele pakkunud fikseeritud hinnaga konto käivitamist ning optimeerimist kahe kuu jooksul, peale mida me enam kliendile arveid ei esita.

Konto on kliendi nimel (seotud tema krediitkaardiga) ning tal on täielik ülevaade nii kuludest kui võimalus seal alati ka ise soovi korral muudatusi teha.

Aga milleks mulle siis see sisekoolitus

Meie koolitus sobibki pigem ettevõtetele, kus Adsi konto muutmist tuleb ikkagi kuus korra või paar ette, aga mitte piisavalt, et selleks peaks igakuise maksega teenuse sisse ostma.

Harilikult on meie sisekoolitustel olnud 3-4 inimest ehk majas sees on edaspidi mitu oskajat, kes vajadusel saavad teha reklaamides või märksõnades muudatusi. Ja mis kõige olulisem – saavad aru, miks neid tegema peab.

Me teeme selgeks, kuidas kasutada Analyticsit ka teiste kanalite tulu-kulu analüüside tegemiseks ning kuidas Adsis kasutatud loogikat saab üle kanda ka teistele kanalitele. Suurem eesmärk on, et inimesed sinu ettevõttes hakkaksid mõtlema tulu/kulu keeles ning oskaksid ka seda iseseisvalt jälgida. Ikka selleks, et turundus oleks tulu, mitte kulu.

Kui palju see maksab

Koolituse hind on 900€ + km ja see sisaldab:

  • vajadusel kodulehe/e-poe mõõdetavuse korda tegemist enne koolitust (võib lisanduda arendajate tasu, kui seda vaja on)
  • ca 5h koolitust koolituspäeval (harilikult 10:00 – 15:00)
  • vastuseid küsimustele koolitusele järgneva kuu jooksul
  • ühte Skype kõne ca kuu aega peale koolitust, et vaadata üle ja teha esimene analüüs teie kontole (eeldab, et olete lisaks koolitusel lisatud reklaamidele ka teised olulised reklaamid kontole lisanud)

Aga kui meil koolitusest ikkagi kasu pole?

See on täiesti õigustatud hirm ja küsimus. Võib tõesti juhtuda, et pärast pikka päeva täis teadmisi ja praktikat nendid ikkagi, et see on raisatud aeg ja raha. Sellepärast pakume koolitusele 100% raha tagasi garantiid. Kui tunned, et sa kasu ei saanud, siis me sinu käest raha ei küsi ning lähme kumbki sõbralikult oma teed.

Mida kliendid meist räägivad

Laviiga oleme koostööd teinud alates 2009 aastast. Eelkõige meeldib see, et kui  räägitakse sinu rahast, siis fookus on  selle kasvatamisel ja riske võetakse ühiselt, nö win to win äri, võidavad mõlemad.

Parimad töö tulemused on saavutatud erinevate reklaamikanalite kasutamise ja optimeerimisega (Näiteks Google Adwords). Koostööd Laviiga julgen kõigile soovitada.

Andres-Männisalu

Andres MännisaluDispak OÜ TURUNDUSJUHT

Otsisin koostööpartnerit spetsiifilisema projekti jaoks ning ei olnud kahtlustki, et pöördun Lavii meeskonna poole. Timo ja Henri puhul on tegemist väga heade spetsialistidega, kes teavad, mis on oluline ning kuidas kliendile väärtust luua. Oleme koos lahendanud nii Facebooki, kui ka Google Analytics küsimusi ja projekte. Kogu koostööd on iseloomustanud täpsus, professionaalsus, ausus ja sõbralikkus – eriti kaks viimast, kuna sellist suhtumist kohtab väga harva!

Rene-Meres

Rene MeresETTEVÕTJA JA E-TURUNDUSSPETSIALIST

Mulle meeldib Lavii tiimi juures kiirus, vahetu ning pühendunud olek. Olen tänulik selle eest, et väga lühikese etteütlemisega suutsite teha valmis toimiva lahenduse. Teie inimesed mõtlevad alati kaasa, seejuures mõtlevad, kuidas saavad kliendile reaalselt kasulikud olla, ning ei jäta klienti tema probleemidega hätta. Teiega on lihtne asju ajada just tänu sellele, et püüate igal võimalusel, (samas mõistuse piires) vastu tulla, loovalt kaasa mõelda ja teist kumab läbi siiras soov aidata. Julgen teid teistele ettevõtjatele soovitada.

peep-vain

Peep VainKoolitaja

Lavii juures meeldib ettevõtte vedajate ind ja soov midagi tegelikult ära teha. Siin kehtib hästi ütlus: tee mida armastad ja sul läheb hästi. Oleme koos teinud mõned kampaaniad ja püstitatud eesmärgid on alati ületatud. Lavii meeskond samastab end kliendiga, räägib sinuga arusaadavalt, ollakse piisavalt otsekohesed ja julgevad soovitada oma ideid. Reageeritakse alati kiiresti ja räägitakse asjadest nii nagu nad on. Olen kindlasti klient edasi. Jõudu ja edu!

Raul-Tomingas

Raul TomingasEttevõtja

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Kui soovid uusi kliente läbi Google Adsi ja oskust kasutada Google Analyticsit, siis võta kindlasti ühendust. Miks just Lavii?

Võta ühendust

Soovi korral võta meiega julgelt ühendust

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee