MIDA ME TÄPSEMALT TEEME
Kõigepealt vaatame, mis on üldse Google Analytics 4 ja mis selle tulekuga muutus. Räägime mõõtmise loogikast, Google Analytcsi tulemise põhjustest, Tag Manageri ja Google Analyticsi koos toimimisest.
Seejärel liigume praktilise osa juurde, kus õpime seadistama oma Tag Manageri ja Google Analyticsi kontosid.
Minu juhendamisel sätid sa oma kodulehe analüütika kohapeal korda. Kui sul küsimusi tekib, olen sulle kogu aeg toeks ja abiks ning selgitan kõik lihtsalt ja loogiliselt lahti.
Töötoa lõpuks näitab sinu Google Analytics 4
- kui sinu kontaktivorme on täidetud;
- kui su lehel on e-posti aadresse kopeeritud;
- kui e-posti aadressidele on klikitud;
- kui klikitud on telefoninumbritele;
- millistele meiliaadressidele ja telefoninumbritele on klikitud;
- milliseid meiliaadresse on kopeeritud.
Sa tead ka
- kuidas andmete kiiremaks ja lihtsamaks analüüsimiseks Looker Studiot kasutada;
- kuidas edastada see info nii Metale (Facebooki) kui Google Adsi, et oma reklaame täpsemalt sihtida;
- kuidas Meta (Facebooki) sees neid andmeid targemateks otsusteks kasutada.
Kõige selle eesmärk on teha targemaid turundusotsuseid, mis põhinevad numbritel, mitte kõhutundel.
Keskendun sellele, et sinu kontod toimiksid töötoa lõpuks korrektselt ning sa oskaksid sinna vajadusel ka ise uusi asju lisada.
Töötuppa tulles ei pea sa Google Analyticsist või Tag Managerist midagi teadma. Mõningad teadmised tulevad muidugi kasuks, ent töötuba sobib ka neile, kes nende tööriistadega üldse kokku puutunud ei ole. Asju algusest peale ise läbi tehes saad kõige paremini aru, mis ja miks on oluline.
Kui peaks juhtuma, et kohapeal jääbki mõni küsimus lahendamata, siis aitan sind sellega ka pärast koolitust.
Koolituspäeva lõpuks tead, kuidas äriliselt olulisi tegevusi kodulehel mõõta ja kuidas andmed Tag Manageri abiga nii Metale (Facebooki) kui ka Google Adsi edastada. Ikka selleks, et leiaksid kõige paremini maksvad kliendid soodsama hinnaga üles.