Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Turunduse mõõtmine praktikas: Google Analytics 4 ja Tag Manageri seadistamise töötuba alustajatele

Et turundus oleks tulu, mitte kulu, on vaja täpselt aru saada, millised turundustegevused toovad ja millised viivad raha. Kui su digitööriistad on õigesti seadistatud, tead täpselt, kuhu ja kui palju raha suunata, et sellest kõige rohkem kasu oleks. Enda või oma kliendi ettevõttes.

TÖÖTOAS ÕPID

  • enda (või oma klientide) turundust mõõtma ja eelarvet parimal viisil investeerima;
  • aru saama, kuidas Tag Manager ja Google Analytics töötavad ning neid õigesti seadistama;
  • Meta (Facebooki) reklaame sihtima ja piksleid paika panema, et mitte raha raisata;
  • enda (või kliendi) kodulehti seadistama. Sa saad aru, miks ja kuidas asjad töötavad ja oskad tulevikus ise muudatusi teha.

NB! Seekordne töötuba ei ole mõeldud e-poe omanikele.

MIDA ME TÄPSEMALT TEEME

Kõigepealt vaatame, mis on üldse Google Analytics 4 ja mis selle tulekuga muutus. Räägime mõõtmise loogikast, Google Analytcsi tulemise põhjustest, Tag Manageri ja Google Analyticsi koos toimimisest.

Seejärel liigume praktilise osa juurde, kus õpime seadistama oma Tag Manageri ja Google Analyticsi kontosid.

Minu juhendamisel sätid sa oma kodulehe analüütika kohapeal korda. Kui sul küsimusi tekib, olen sulle kogu aeg toeks ja abiks ning selgitan kõik lihtsalt ja loogiliselt lahti.

Töötoa lõpuks näitab sinu Google Analytics 4

  • kui sinu kontaktivorme on täidetud;
  • kui su lehel on e-posti aadresse kopeeritud;
  • kui e-posti aadressidele on klikitud;
  • kui klikitud on telefoninumbritele;
  • millistele meiliaadressidele ja telefoninumbritele on klikitud;
  • ​milliseid meiliaadresse on kopeeritud.

Sa tead ka

  • kuidas andmete kiiremaks ja lihtsamaks analüüsimiseks Looker Studiot kasutada;
  • ​kuidas edastada see info nii Metale (Facebooki) kui Google Adsi, et oma reklaame täpsemalt sihtida;
  • ​kuidas Meta (Facebooki) sees neid andmeid targemateks otsusteks kasutada.

Kõige selle eesmärk on teha targemaid turundusotsuseid, mis põhinevad numbritel, mitte kõhutundel.

Keskendun sellele, et sinu kontod toimiksid töötoa lõpuks korrektselt ning sa oskaksid sinna vajadusel ka ise uusi asju lisada.

Töötuppa tulles ei pea sa Google Analyticsist või Tag Managerist midagi teadma. Mõningad teadmised tulevad muidugi kasuks, ent töötuba sobib ka neile, kes nende tööriistadega üldse kokku puutunud ei ole. Asju algusest peale ise läbi tehes saad kõige paremini aru, mis ja miks on oluline.

Kui peaks juhtuma, et kohapeal jääbki mõni küsimus lahendamata, siis aitan sind sellega ka pärast koolitust.

Koolituspäeva lõpuks tead, kuidas äriliselt olulisi tegevusi kodulehel mõõta ja kuidas andmed Tag Manageri abiga nii Metale (Facebooki) kui ka Google Adsi edastada. Ikka selleks, et leiaksid kõige paremini maksvad kliendid soodsama hinnaga üles.

200% raha tagasi garantii

Kui sa koolituspäeva lõpuks tunned, et ei saanud reaalselt rakendatavaid teadmisi juurde, siis maksan sulle koolituse raha topelt tagasi (sest ka sinu aeg maksab). Anna sellest teada kohapeal või kirjuta mulle pärast koolitust aadressil henri@lavii.ee.

Praktik, kes töötoas sinuga oma teadmisi jagab

Minu nimi on Henri Palmar. Olen aidanud oma klientidel Tag Manageri seadistusi ja Google Analyticsi abiga targemaid turundusotsuseid teha juba üle 6 aasta.

Seadistusi olen aidanud korda sättida teiste seas ka järgmistel ettevõtetel:

CF&S, Nordecon, SimplBooks, Marmoroc, Jaana Maling, Pakkemeister, Progear, Wermo, Favorte, Elsavie, Estemploy, Hõbenool, K-print, Morek, R-fix, Sinine Salong, Marathon Studios, Turunduslabor ja Erna Matk.

Lemmikküsimused, millele mulle meeldib vastuseid otsida

  • Millised turunduskanalid toovad kõige enam kvaliteetseid päringuid ja kliente;
  • Mis on nende päringute saamise keskmine hind;
  • Milliste kanalite kliendid on kõige kasumlikumad;
  • Milliseid sihtgruppe luua Metas (Facebookis) turundamiseks, et saada kõige parema hinnaga kasumilikke kliente.

Näitan sulle, kuidas olen Tag Manageri seadistusi teinud ning mida on mõtet ja mida mitte Google Analytics 4-s jälgida. Edaspidi oskad vajalikke asju ise muuta ja lisada.

Korralduslik info, hind ja registreerimine

Toimumisaeg: 30.05.2023 (teisipäev)
Koht: Marathon Studios, Oda 2 Tallinn
Registreerimine: alates kell 9:00
Algus: 09:30 (päev sisaldab kahte kohvipausi ning lõunapausi)
Lõpp: 15:30 + individuaalsete küsimuste võimalus kuni 17:00
BOONUS:
2 Turunduslabori koolitust sinu enda valikul (väärtus 590 €). Valida saad 26 koolituse hulgast.
Tugi: Juhul, kui kohapeal jääb mõni asi lahendamata, olen sinu jaoks e-kirja või telefonikõne kaugusel ka pärast töötuba.
Kohti: ainult 8-le kiiremale! Nii jätkub mu tähelepanu kõigile osalejatele.
Hind : 799 € + km

Edastan sulle pärast registreerimist arve ja info mõningate eeltööde kohta, et sul töötoast maksimaalselt kasu oleks.

KKK

1. Kuidas registreerida?

Täida registreerimise juures oleva kontaktivorm või võta ühendust henri@lavii.ee, 512 7838.  Saadan sulle koos arvega mõned küsimused sinu tänase seadistuse kohta, et saaksime koos töötoaks parimal viisil valmistuda.

2. Kas mul peab Google Analytics 4 konto olemas olema?

Ei pea. Kui sul ei ole seda veel loodud, siis teeme seda koos kohapeal.

3. Kas mul peab Tag Manager konto olemas olema?

Ei pea, aga edastan sulle juhised, kuidas konto enne töötuba luua ja võimalusel ka kodulehele külge panna. Nii saame töötoas kiiremini sisuliste asjadega tegelema hakata.

4. Kas mul peab Meta (Facebooki) reklaamikonto olemas olema?

Oleks hea, kui see on sul olemas ning oled enne sellega kokku puutunud, ent ei juhtu ka midagi, kui see kogemus puudub. Saame kohapeal teooria üle rääkida ja õppida ka teiste praktikast.