Lavii konsultatsioon aitab sul aru saada, mis seisus ettevõtte internetiturundus on ja mida sa järgmiseks peaksid ette võtma.
Kas tunned, et oled olukorras, kus vajaksid kõrvalpilku ja veidi välist abi, et aru saada, mida ettevõtte internetiturundusega teha?
Või on sul lihtsalt mõned küsimused, mida tahaksid meiega arutada, et asju veebiturunduse maailmas selgemaks saada? Näiteks mõni neist:
- Kas ja kuidas oleks sisuturundust ikkagi mõistlik teha?
- Kuidas ma saaksin veebilehele veel rohkem inimesi?
- Kas Facebooki reklaam oleks meie ettevõttele mõistlik?
- Mis te arvate sellistest veebilehe tegijatest nagu… ?
- Kas see veebilehe lahendus aitab müüki kasvatada?
- Kas tuleksite meie strateegiakoosolekule, et meile nõu anda?
- Kuidas ehitada automaagilist müügimudelit?
- Kuidas saada rohkem päringuid?
- Kuidas ma saaksin rohkem päringuid lukku?
- Kas see reklaamipakkumine on ikka õiglase hinnaga?
- Kuidas teha internetiturundus mõõdetavaks?
Nende küsimuste variante on sama palju, kui on inimesi ja ärisid. Tihti kaasatakse meid, et saada värsket pilku, eksperdi nõu, tuge või kolmanda poole vaadet mõnele konkreetsele küsimusele.