Läbimõeldud strateegia abil saad oma ettevõtte järgmisele tasemele viia.
Kas oled nõus, et ettevõtte kolm kõige olulisemat komponenti on:
- turundus ja müük,
- toode ja teenus,
- rahavood ja pädev juhtimine.
See on nagu kolmejalgne taburet: kui ühe jala eemaldad, kukub ettevõte ümber. Oleme näinud nii palju tublisid (tootmis)ettevõtteid, kus turundus ja müük on unarusse jäetud ning ellujäämise nimel nähakse palju vaeva.
Toode ja teenus võib ju hea olla, aga kui puudub turundus ja müük, siis kauaks seda ettevõtet pole. Sama lugu on teiste komponentidega. Kui head toodet-teenust ning positiivset rahavoogu ei ole, siis ei tule samuti ärist midagi välja. Positiivse rahavoota äri on tihtipeale lihtsalt üks tore hobi, mis viib pigem raha välja, selle asemel et seda teenida.
Internetiturunduse fookus paika! Kuhu me selle fookuse koos paneme?
See on väga selge, aga ei pruugi olla lihtne: me mõtleme koos, kuidas su ettevõte saaks rohkem raha teenida.
Ja me ei loe selleks fänne, klikke, reach’i, külastusi, veebilehel veedetud aega, bounce rate’i, brändinguga seotud numbreid, jagamisi ega teisi pehmeid mõõdikuid.
Palju kasulikumat tulemust pakub see, kui mõõdame e-kirju, päringute ja tellimuste arvu, keskmise tellimuse suurust, päringute lukku saamise protsenti, käivet, kasumit ja iga müügi- või turunduskanali tulu-kulu suhet.