Analüüsime sinu kodulehte ja leiame kohad, mida paremaks teha, et müük kasvaks ja äri õitseks.
- Mis mu äsja valminud kodulehel valesti on, et müüki ei tule?
- Miks külastajad mu kodulehel päringuid ei tee või sealt ei osta?
- Miks mu kodulehel nii vähe inimesi käib?
- Miks Google mu kodulehte ettepoole ei tõsta?
Kui sul mõlgub peas mõni neist küsimustest, siis Lavii kodulehe audit annab sulle vastused.
Aga veel parem, kui sul neid küsimusi üldse ei tekigi, sest oled otsustanud oma uue kodulehe struktuuri ja disaini meile näidata, enne kui koodi kirjutamiseks läheb. Siis saame vaadata, kas turunduse, müügi- ja ostupsühholoogiaga on nii struktuuri kui disaini tegemisel ikka arvestatud.
kodulehe audit keskendub:
- elementidele, mida usalduse ja müügi tõstmiseks kasutada;
- vahenditele, mida orgaanilise liikluse saamiseks kasutada;
- sellele, kuidas küsida klientidelt tagasisidet;
- märksõnade analüüsile;
- konkurentide ja sinu enda veebi lingianalüüsile.
Kõik ettepanekud ja mõtted paneme kirja ning edastame sulle. Tavaliselt on auditi tulemuseks 3–5 lehekülje pikkune nimekiri asjadest, mida saab muuta ja paremaks teha. Lisaks kokkuvõtted märksõnade analüüsi ning linkide kohta (mis on väga vajalikud Google’is hea positsiooni saavutamiseks).
Pärast seda, kui oled jõudnud auditi tulemustega tutvuda, saame umbes tunniks kokku või korraldame Skype’i-konsultatsiooni, et need punktid, mis segaseks jäid, läbi arutada. Meie eesmärk on see, et kõik oleks võimalikult selge ja ettepanekud ka praktikasse jõuaksid.