Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Kodulehe audit

Analüüsime sinu kodulehte ja leiame kohad, mida paremaks teha, et müük kasvaks ja äri õitseks.

  • Mis mu äsja valminud kodulehel valesti on, et müüki ei tule?
  • Miks külastajad mu kodulehel päringuid ei tee või sealt ei osta?
  • Miks mu kodulehel nii vähe inimesi käib?
  • Miks Google mu kodulehte ettepoole ei tõsta?

Kui sul mõlgub peas mõni neist küsimustest, siis Lavii kodulehe audit annab sulle vastused.

Aga veel parem, kui sul neid küsimusi üldse ei tekigi, sest oled otsustanud oma uue kodulehe struktuuri ja disaini meile näidata, enne kui koodi kirjutamiseks läheb. Siis saame vaadata, kas turunduse, müügi- ja ostupsühholoogiaga on nii struktuuri kui disaini tegemisel ikka arvestatud.

kodulehe audit keskendub:

  • elementidele, mida usalduse ja müügi tõstmiseks kasutada;
  • vahenditele, mida orgaanilise liikluse saamiseks kasutada;
  • sellele, kuidas küsida klientidelt tagasisidet;
  • märksõnade analüüsile;
  • konkurentide ja sinu enda veebi lingianalüüsile.

Kõik ettepanekud ja mõtted paneme kirja ning edastame sulle. Tavaliselt on auditi tulemuseks 3–5 lehekülje pikkune nimekiri asjadest, mida saab muuta ja paremaks teha. Lisaks kokkuvõtted märksõnade analüüsi ning linkide kohta (mis on väga vajalikud Google’is hea positsiooni saavutamiseks).

Pärast seda, kui oled jõudnud auditi tulemustega tutvuda, saame umbes tunniks kokku või korraldame Skype’i-konsultatsiooni, et need punktid, mis segaseks jäid, läbi arutada. Meie eesmärk on see, et kõik oleks võimalikult selge ja ettepanekud ka praktikasse jõuaksid.

Kogemus, mille enda kasutusse saad

240+teostatud kodulehte/digilahendust
33erinevat sektorit
84%töid tuleb meile läbi soovituste
10aastat valdkonna kogemust

Kui palju selline põhjalik kodulehe audit maksab?

Audit, mille taga on ligi 10 aastat kodulehtede tegemise ja analüüsimise kogemust, maksab 800–1200 eurot + km. Täpsem summa sõltub kodulehe keerukusest ja mahust.

Kui usud nagu meie, et tegemist on investeeringuga, mis kliente ja käivet juurde toob, siis anna aga märku ja arutame asja edasi. (Klikka ekraani allservas olevale nupule, kust saad meie kontaktid mugavalt kätte.)

Kodulehte saab pidevalt paremaks teha ning see peab arenema. Täpselt nagu üks hea müügimees.

Kujuta ette, et sul on selline koduleht, mis toob pidevalt uusi päringuid ja kliente, kes reaalselt ostavad ja maksavad. Mõnus, eks ole? See ei ole mingi soovunelm, vaid see on võimalik meiega koostöös reaalsuseks muuta.

Kuidas garantiiga lood on?

Kui sa oled meie auditi läbi lugenud ja leiad, et ei saanud sellest ühtegi kasulikku ettepanekut, siis anna meile teada ja me ei küsi oma töö eest raha.

Tahame olla digiagentuur, keda kõige enam sõpradele-tuttavatele soovitatakse, ja soovitusi saab ju vaid siis, kui makstud raha eest päriselt ka väärtust luuakse. Kui leiad, et sa väärtust ei saanud, siis me raha ei võta. Tundub mõistlik?

Miks just Lavii?

Oleme spetsialiseerunud nende ettevõtete aitamisele, kes soovivad turunduse ja paremate kodulehtede kaudu müüki ja kasumit kasvatada ning konkurendid kaugele selja taha jätta. Tänu sellele on meil olnud võimalus rääkida rohkem kui 400 turundaja ja ettevõtjaga.

Oleme tutvunud paljude sektorite ja äridega ning saanud seega hea tervikpildi ja universaalsed teadmised. Näiteks oleme kokku puutunud järgmiste sektoritega:

  • kodukaubad
  • lillede müük online’is
  • koolitused
  • köögimööbel
  • liuguksed
  • reo- ja sadeveeseadmed
  • veepuhastusfiltrid
  • mahetooted
  • ilutooted
  • elektroonika
  • jumestamine
  • arvutite turvateenused
  • autoremondiga seotud teenused
  • ehitus
  • konsultatsiooniteenused
  • turismitalud ja hostelid
  • restoranid
  • naiste pesu
  • kontaktläätsed
  • tervisetooted
  • infotooted
  • ehted

Loe, mida teised meie kohta räägivad:

Laviiga oleme koostööd teinud alates 2009 aastast. Eelkõige meeldib see, et kui  räägitakse sinu rahast, siis fookus on  selle kasvatamisel ja riske võetakse ühiselt, nö win to win äri, võidavad mõlemad.

Parimad töö tulemused on saavutatud erinevate reklaamikanalite kasutamise ja optimeerimisega (Näiteks Google Adwords). Koostööd Laviiga julgen kõigile soovitada.

Andres-Männisalu

Andres MännisaluDispak OÜ TURUNDUSJUHT

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Mulle meeldib, et räägite asjadest nii nagu need on. Näiteks kui panen x eurot sisse, siis x + y saan tagasi. Sümpaatne on see, et olete maru ausad olemuselt ja point ongi teha kliendile asju, mida tal reaalselt vaja on, et raha teenida.

Aleksander-Bankiir

Aleksander BankiirETSLOGISTIKA OÜ TEGEVJUHT

Otsisin koostööpartnerit spetsiifilisema projekti jaoks ning ei olnud kahtlustki, et pöördun Lavii meeskonna poole. Timo ja Henri puhul on tegemist väga heade spetsialistidega, kes teavad, mis on oluline ning kuidas kliendile väärtust luua. Oleme koos lahendanud nii Facebooki, kui ka Google Analytics küsimusi ja projekte. Kogu koostööd on iseloomustanud täpsus, professionaalsus, ausus ja sõbralikkus – eriti kaks viimast, kuna sellist suhtumist kohtab väga harva!

Rene-Meres

Rene MeresETTEVÕTJA JA E-TURUNDUSSPETSIALIST

Meie ootused olid konsultatsiooni osas kohe väga kõrged ja saime sellele vastavalt ka väärtust. Meeldis, et oli ainult puhas praktiline väärtus ja teadmised olid koheselt rakendatavad. Sellise konsultatsiooni juures meeldis, et äriliselt mõeldi kaasa ja konkreetset plaani tehes peeti silmas ettevõtte terviklikku pilti. Soovitaksin 100% sellist konsultatsiooni teistele ettevõtjatele ja turundajatele. Väga hea, et sellised firmad nagu Lavii, olemas on. Ülikasulik teenus ja meeldiv teenuse protsess!

Paavo Heil

Paavo HeilBrandem.ee partner ja konsultant

Kokkuvõte: mis kasu sul põhjalikult tehtud kodulehe auditist on?

Kohene kasu:

  • saad teada, kuidas on võimalik raha juurde teenida ja kuidas selle kulumist takistada;
  • tekib arusaam, kuhu täpsemalt edasi liikuda;
  • südamerahu sellest, et on olemas koostööpartner, kes mõtleb kodulehte tehes sinu äri kui tervikuga kaasa.

Pikaajaline kasu:

  • hoiad oma kodulehe pidevas arengus, oled konkurentidest ees või jõuad neile ruttu järele;
  • tagad endale kodulehe kaudu rohkem päringuid ja müüki;
  • kogu turundus on täpsemalt mõõdetav ning otsuseid ei võeta su ettevõttes vastu kohvipaksu pealt ennustades, vaid numbrilise statistika alusel.

Kui ka sina soovid kodulehe auditit, mis aitab rohkem päringuid ja müüki saada, siis võta kindlasti ühendust. Miks just Lavii?

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee