Aitame sul paika panna plaani, mille abil potentsiaalsetele klientidele väärtust luua, nende usaldust võita ning rohkem tehinguid saada.
Kas sulle tundub ka, et sisuturundus kui termin on viimasel ajal kuidagi eriti popp ja sellest räägitakse palju?
Meil on selle üle ainult hea meel. Oleme sisuturunduse fännid juba aastast 2009, mil nägime üha enam, kui edukalt see töötab. Loome jätkuvalt oma klientidele kasuliku sisu kaudu väärtust ning näeme, kuidas mõlemad pooled sellest võidavad.
Enne kui edasi läheme, peame aga ühe asja selgeks tegema. Me ei räägi promoartiklitest, mida saab meediaväljaannetesse osta ja millel on juures märge „Sisuturundus”. Samuti ei mõtle me sisuturunduse all Facebooki postitusi, mis hõikavad: „Tule meie boksi!” Me räägime veebisisust, millest on lugejatele päriselt kasu.
Aeg-ajalt küsitakse meilt, kuhu turundus üldse liigub, kui üha enam:
- hajub tähelepanu eri tegevuste vahel;
- blokeeritakse bännereid;
- ei olda ühelegi ettevõttele lojaalne.
Usume, et tulevikus võidab see, kes suudab oma kliente päriselt aidata ja harida ning nende elu nii kasuliku kui ka meelelahutusliku sisu abil paremaks teha. Vormiks võib olla tekst, e-raamat, pildimaterjal, video, podcast või nende kombinatsioon.
Oleme Laviis keskendunud just tekstilisele poolele, sest oskame seda efektiivselt ja õigete inimestega koos toota. Tekst meeldib endiselt väga-väga ka Google’ile. Täpsemalt Google’i tehisintellektile nimega Google Rank Brain, kelle jaoks on olulised kolm peamist komponenti, mille järgi otsingutulemused kuvatakse:
- sisu veebilehel,
- linkide arv sinu veebilehe suunas,
- sisu kasutamine (nt kui kaua külastaja teksti loeb; kas ta klikib järgmistele lehtedele; kas ta naaseb Google’isse, et edasi otsida).
Nagu näha, polegi neid kolme asja ilma sisuta võimalik saavutada. Teatud mööndustega vaid linkide arvu, kuid sedagi ainult osaliselt.
Kas sinu peas on need küsimused, kui kliente tundub vähevõitu olevat?
- Kas peaks tegema soodushinnakampaania?
- Kas meie teenust on üldse vaja?
- Kas peaks masskirja laiali saatma?
- Miks klient ostuni ei jõua?
- Kas meie hind on liiga kallis?
- Kas meie veebilehel käib üldse inimesi?
- Kuidas teha nii, et meie veebilehele tuleks rohkem inimesi?
Läbimõeldud sisuturunduse abil sul selliseid küsimusi üldse ei tekigi, sest uusi kliente ja päringuid tuleb pidevalt juurde.