Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Sisuturunduse strateegia

Aitame sul paika panna plaani, mille abil potentsiaalsetele klientidele väärtust luua, nende usaldust võita ning rohkem tehinguid saada.

Kas sulle tundub ka, et sisuturundus kui termin on viimasel ajal kuidagi eriti popp ja sellest räägitakse palju?

Meil on selle üle ainult hea meel. Oleme sisuturunduse fännid juba aastast 2009, mil nägime üha enam, kui edukalt see töötab. Loome jätkuvalt oma klientidele kasuliku sisu kaudu väärtust ning näeme, kuidas mõlemad pooled sellest võidavad.

Enne kui edasi läheme, peame aga ühe asja selgeks tegema. Me ei räägi promoartiklitest, mida saab meediaväljaannetesse osta ja millel on juures märge „Sisuturundus”. Samuti ei mõtle me sisuturunduse all Facebooki postitusi, mis hõikavad: „Tule meie boksi!” Me räägime veebisisust, millest on lugejatele päriselt kasu.

Aeg-ajalt küsitakse meilt, kuhu turundus üldse liigub, kui üha enam:

  • hajub tähelepanu eri tegevuste vahel;
  • blokeeritakse bännereid;
  • ei olda ühelegi ettevõttele lojaalne.

Usume, et tulevikus võidab see, kes suudab oma kliente päriselt aidata ja harida ning nende elu nii kasuliku kui ka meelelahutusliku sisu abil paremaks teha. Vormiks võib olla tekst, e-raamat, pildimaterjal, video, podcast või nende kombinatsioon.

Oleme Laviis keskendunud just tekstilisele poolele, sest oskame seda efektiivselt ja õigete inimestega koos toota. Tekst meeldib endiselt väga-väga ka Google’ile. Täpsemalt Google’i tehisintellektile nimega Google Rank Brain, kelle jaoks on olulised kolm peamist komponenti, mille järgi otsingutulemused kuvatakse:

  • sisu veebilehel,
  • linkide arv sinu veebilehe suunas,
  • sisu kasutamine (nt kui kaua külastaja teksti loeb; kas ta klikib järgmistele lehtedele; kas ta naaseb Google’isse, et edasi otsida).

Nagu näha, polegi neid kolme asja ilma sisuta võimalik saavutada. Teatud mööndustega vaid linkide arvu, kuid sedagi ainult osaliselt.

Kas sinu peas on need küsimused, kui kliente tundub vähevõitu olevat?

  • Kas peaks tegema soodushinnakampaania?
  • Kas meie teenust on üldse vaja?
  • Kas peaks masskirja laiali saatma?
  • Miks klient ostuni ei jõua?
  • Kas meie hind on liiga kallis?
  • Kas meie veebilehel käib üldse inimesi?
  • Kuidas teha nii, et meie veebilehele tuleks rohkem inimesi?

Läbimõeldud sisuturunduse abil sul selliseid küsimusi üldse ei tekigi, sest uusi kliente ja päringuid tuleb pidevalt juurde.

Mis see sisuturundus siis ikkagi on ja kuidas see kliente juurde toob?

Sisuturundus on kasuliku sisu abil inimeste huvi tõstmine toote-teenuse ostmise vastu.

Kui inimene on oma murega sinu lehele jõudnud, annad sa talle sisu kaudu palju häid mõtteid ning infot oma toote ja valdkonna kohta laiemalt. Sa aitad teda ilma midagi vastu soovimata.

See on üks elu seadustest: kõigepealt on vaja anda ja siis saad ka vastu. Kui inimesed sinu loodud sisust kasu saavad, hakkavad nad sind usaldama, mis viib loogiliselt päringute ja ostudeni.

Just nimelt – usaldust on vaja. Täpselt nii see sisuturundus töötabki. Sa lood tõesti väärt sisu, inimestel on sellest kasu ja nad pöörduvad edaspidi abi saamiseks sinu poole.

Kõik tundub lihtne ja hakkame peale?

Tõmban korraks hoo maha, sest kõik tuleb enne hoolega läbi mõelda. Selleks et sisuturundus äriliselt kasulik oleks ja tõesti tööle hakkaks, on vaja paika panna sisuturunduse strateegia.

Samuti tuleks kindlaks teha, kas seda on sinu ettevõttele üldse vaja. Me ei müü Saharas liiva ega Alaskal lund. Kui näeme, et sisuturundust teie ettevõttes rakendada ei saa, siis ütleme seda kindlasti.

Alles pärast strateegia paika panemist tekib arusaam, mida, miks, kuidas ja millal tegema hakatakse ning mida on vaja vältida. Samuti tuleb ära kaardistada see, kuidas ja kes neid asju hakkab ellu viima ning millised takistused võivad ette tulla. Ja usu meid, neid takistusi, mis ei luba toodetud sisul inimesteni jõuda, on terve ports.

Mis on sisuturunduse strateegia hind ja mida sa selle eest saad?

Sisuturunduse strateegia loomine maksab 1400 eurot + km. Hinna sees on terve rida asju:

  1. Kohtume, et sinu ärist aru saada.
  2. Uurime, mida teevad sisuturunduse vallas sinu konkurendid.
  3. Valime õige sisuturunduse strateegia ja teeme sellest joonise, et kõik saaksid aru, kuidas see paigutub ettevõtte turunduse üldisesse pilti ja kuidas see hakkab raha tooma.
  4. Seletame selle joonise strateegiadokumendis lahti.
  5. Teeme märksõnade uuringu (hind on ühe riigi kohta).
  6. Vaatame, milliste vahenditega oleks võimalik konkurente positsioonides edestada ja mis on nende positsioonide hetkeseis.
  7. Käime välja mitmesuguseid sisuturunduse ideid ja pealkirju, mida võiksite kasutusele võtta.
  8. Anname nõu, mida ja kuidas teha; kuidas sisuturunduse takistusi ületada ja kuidas konkurente edestada.

Seejärel ei ole muud, kui kindad kätte panna, labidas võtta ning tööle asuda.

Kas sisuturunduse strateegiale garantii ka on?

Täiesti olemas. Kui loed strateegiadokumendi hoolega läbi ja ütled, et see on sinu jaoks kasutu, seda pole võimalik rakendada või sa ei saanud sealt midagi uut teada, siis lihtsalt ütle seda meile. Siis me arvet teele ei pane. Oleme tõesti pühendunud maksimaalse kasu loomisele ettevõtete jaoks ja kui me seda ei suuda, siis mille eest me raha küsime?

Miks peaks just Laviilt sisuturunduse strateegia tellima?

Nagu enne mainisime, on meil kogemus selles vallas aastast 2009. Oleme aidanud luua rohkem kui 10 e-raamatut ning sadu artikleid ja sisutükke.

Palju on neid, kes räägivad sisuturundusest, kuid jube vähesed kasutavad sisuturundust ka ise. Meie kuulume nende väheste hulka.

Kliendid tulevad Lavii juurde soovituste ja sisu kaudu. Kui koondaksime väärt tekstid, mida me aastate jooksul oleme tasuta jaganud, ühte dokumenti, siis oleks selle maht rohkem kui 200 lehekülge.

Oleme aastatega palju õppinud ja õpime edasi. Saame aru, et sisu pole lihtsalt tekstimassiiv, vaid see peab kasutajat päriselt aitama ja liigutama ta punktist A (algus) punkti M (müük).

Loe, mida teised meie kohta räägivad

Timoga koostöös tuleb esimese sõnana pähe “kasu.” Seejärel “hool.” Samuti “austus” ja “läbipaistvus.” Tunnen alati, et viis, kuidas Timo minuga suhtleb ja lahendusi välja pakub, on ootuseid ületav. Tunnen ühtlasi, et koostöö on olnud paralleelselt ka hariv rännak internetiturunduse paremini mõistmisel. Jätkan kindlasti ja soovitan kindla südamega.

alar ojastu

Alar OjastuALAROJASTU.COM KOOLITAJA JA INSPIRATSIOONIKÕNELEJA

Meie ootused olid konsultatsiooni osas kohe väga kõrged ja saime sellele vastavalt ka väärtust. Meeldis, et oli ainult puhas praktiline väärtus ja teadmised olid koheselt rakendatavad. Sellise konsultatsiooni juures meeldis, et äriliselt mõeldi kaasa ja konkreetset plaani tehes peeti silmas ettevõtte terviklikku pilti. Soovitaksin 100% sellist konsultatsiooni teistele ettevõtjatele ja turundajatele. Väga hea, et sellised firmad nagu Lavii, olemas on. Ülikasulik teenus ja meeldiv teenuse protsess!

Paavo Heil

Paavo HeilBrandem.ee partner ja konsultant

Laviiga oleme koostööd teinud alates 2009 aastast. Eelkõige meeldib see, et kui  räägitakse sinu rahast, siis fookus on  selle kasvatamisel ja riske võetakse ühiselt, nö win to win äri, võidavad mõlemad.

Parimad töö tulemused on saavutatud erinevate reklaamikanalite kasutamise ja optimeerimisega (Näiteks Google Adwords). Koostööd Laviiga julgen kõigile soovitada.

Andres-Männisalu

Andres MännisaluDispak OÜ TURUNDUSJUHT

Mulle meeldib Lavii tiimi juures kiirus, vahetu ning pühendunud olek. Olen tänulik selle eest, et väga lühikese etteütlemisega suutsite teha valmis toimiva lahenduse. Teie inimesed mõtlevad alati kaasa, seejuures mõtlevad, kuidas saavad kliendile reaalselt kasulikud olla, ning ei jäta klienti tema probleemidega hätta. Teiega on lihtne asju ajada just tänu sellele, et püüate igal võimalusel, (samas mõistuse piires) vastu tulla, loovalt kaasa mõelda ja teist kumab läbi siiras soov aidata. Julgen teid teistele ettevõtjatele soovitada.

peep-vain

Peep VainKoolitaja

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Hindan eelkõige turunduslikku lähenemist projektile ja arusaamist, et teeme veebi äri ajamiseks, mitte veebipõhist visiitkaarti. Tänu heale projektijuhtimisele ja kiirele tegutsemisele sai kiire lahenduse ka Eesti Ehitab messiboks koos reklaammaterjalidega. Julgen kindlasti soovitada teistele ja usun, et kaasan ka ise Teid mõnda tulevasse projekti. Tehtud töö kiituseks räägib see, et olen saanud päris mitmelt kliendilt tagasisidet, et loodud lahendus on peajagu üle teiste poolt tehtust. Ja see tagasiside initsiatsiiv on tulnud ilma minu küsimiseta.

Marek-Reinolt

Marek ReinoltPUHASTID OÜ

Töösse suhtumise ja töö- ning reageerimiskiirusega jäime väga rahule. Kõik tegemised olid graafikus ja mured said kiirelt lahendatud. Pakkusite ise ideid välja ning tulite kaasa ka meie endi ideedega ja suutsite need kenasti ka ära vormida. Konkreetse töö puhul sai lähtuvalt neid aspekte arvesse võttes samuti kvaliteetse ning suures osas ootustele vastava tulemuse. Jäid pisemad detailid, mille kallal oleks võinud rohkem tööd teha, kuid aeg pressis peale.

Aver Allmere

Aver AllmereRahandusministeerium

Meie koostöö on sujunud esimesest kohtumisest peale ja vastastikune mõistmine on meile suure hulga aega kokku hoidnud. Lisaks headele teadmistele ja oskustele on Lavii-l ka loov lähenemine kõikidele erinevatele kujundustöödele, mille oleme nendega koostöös valmis saanud. Lavii on mitmel korral meie ootusi ületanud ja seetõttu olen kindel, et meie koostöö jätkub veel pikalt.

Andre-Aul

Andres AulSECURITY SOFTWARE OÜ PROJEKTIJUHT

Kokkuvõte: mis kasu sul läbimõeldud sisuturunduse strateegiast on?

Kohene kasu:

  • tead, et asjad liiguvad õiges suunas;
  • tead, kuhu sisuturundusele mõeldud aeg ja raha paigutada;
  • ettevõttes on kõigil ühine arusaam, mida ja kuidas edaspidi sisuturunduses tehakse.

Pikaajaline kasu:

  • väldid konkurentidest mahajäämist ja edestad neid;
  • võidad klientide usalduse;
  • sinu ettevõttel kujuneb välja eksperdi maine;
  • pole vaja hinda alandada, et kliente juurde saada;
  • saad Google’ist veebilehele rohkem potentsiaalseid kliente.

Kui soovid endale läbimõeldud sisuturunduse strateegiat, et rohkem kliente saada ja Google’is paremal positsioonil olla, siis võta kindlasti ühendust. Miks just Lavii?

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee