Aitame saavutada turunduses mõõdetavaid tulemusi
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
10Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Estemploy

Estemploy aitab Eesti töölistel leida Skandinaavias õiglaselt tasustatud töö ja teiselt poolt aitab Skandinaavia ettevõtteid leida endale renditööjõudu perioodideks, kus seda enim vaja.

Kuna usaldust tekitavat veebilehte ei olnud ja taheti ettevõttega astuda järgmine samm, otsustatigi investeerida kodulehte, mis aitaks müüki kasvatada.

Projektil oli kaks poolt. Eesti poolelt oli äriline eesmärk see, et leida usaldusväärseid töötajaid, keda saaks Skandinaavia suunas vahendada ja Skandinaavia suunalt oli vaja juurde uusi päringuid ettevõtetelt, kes renditööjõudu vajavad.

Laviiga panimegi fookuse sellele, et veebileht oleks õige struktuuriga, tekitaks igas võtmes usaldust ning vastaks juba eos klientide küsimustele ning võtaks hirme maha.

Peale veebilehe valmimist seadistasime Google Adwordsi, samuti tegime Facebooki tasulist reklaami ning postitusi Facebooki Gruppidesse, kus EstEmploy kliendid liikusid.

2015 kui veebileht valmis õnnestus tõsta veebilehe üldist külastatavust

uldine kulstatavus

Veebilehe üldised numbrid läksid ilusamaks

uldised numbrid

Mis on aga kõige olulisem on see, et turundus muutus mõõdetavaks, kuna Google Analyticsis seadistasime ära Goalid ja ehitasime uue veebilehe selliselt, et saaksime aru, kus kohast kliendid tulevad ja just sinna turundusraha investeerida.

goalid eestist

Valmis selline veebileht:

Vaata kodulehte siit: http://www.estemploy.ee/

Meeldis see projekt?

Sul on võimalus liituda meie 34 nädalase uudiskirjaga, kus seletame igal kolmapäeval ühte kodulehe ja turundusega seotud teemat ning anname praktilisi näpunäiteid asjade paremaks tegemiseks.

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee