Koostöö Hõbenoolega algas juba 2013 aastal ning selle aja jooksul oleme aidanud neil ehitada kaks kodulehte. Kui koostöö algas, siis klient oli aktiivne oma valdkonna foorumite külastaja. Laiapõhjalised teadmised aitasid väikses ringkonnas leida esimesi kliente, kuid ettevõtte kasvatamiseks oli vaja suuremat kontaktide hulka.
Eesmärgiks sai kodulehel teenuse vajalikkuse seletamine lihtsate sõnadega, et tekitada potentsiaalsetes klientides usaldust ning summutada hirme. Lisaks potentsiaalsete klientide suunamisele foorumist enda kodulehele aitab kvaliteetne sisu kaasa parema positsiooni saavutamisele orgaanilises otsingus. Valmis esimene versioon lehest, mis oli Lavii ajaloos ka viimane, mitte mobiilidele kohanduv veebileht. Jah, olid ka sellised ajad kunagi.
Tulemused olid kohe algusest peale väga head.
- Koduleht tõi investeeritud raha käibes tagasi 1,5 kuuga
- Esimese kolme kuu bounce rate 29%
- Kolmandal kuul 40% päringutest läbi orgaanilise otsingu
Kuna Hõbenoole areng oli väga kiire, rohkem töötajaid, paremad seadmed, suuremad ja veel paremini sisustatud ruumid ning ka Tallinnas avatud esindus ning loomulikult vajadus selle järele, et leht kohanduks mobiilidele saigi 2018 loodud uus koduleht. Uus müügimees.
Eelmine versioon oli küll hea, aga kasutaja käitumistest ja vajadustest olime täpsemalt aimu saanud ja ka ise vahepeal arengus mitu sammu edasi astunud. Põhjalik märksõna analüüs, veel rohkem ja veel paremini kirjutatud sisu on aidanud Googles tipus võtta positsioonid Hõbenoole jaoks kõige olulisemate märksõnadega.
Samuti on näha graafikult, kuidas tasub sisusse panustada. 2018 seoses uue kodulehega tõstsime veelkord sisusse panuseid ja tulemused on graafikult näha.
Samuti paranes uue 2018 tehtud kodulehega turunduse mõõdetavus ja päringute saamise hulk läbi kontaktivormi.