Koostöömudel Tenderiga on palju rohkemat kui teenusepakkuja ja tellija suhe. Miks? Nimelt kuna esimesel kohtumisel ei õnnestunud neid veenda, et uuest kodulehest päriselt ärilist kasu võiks tõusta ja samas ise nägime, millise kirega mehed palkmaju teevad, siis lõime käed, et võtame kogu turunduse enda kanda. Ja tasu saame ainult ja alles siis kui päriselt müük toimub. Ehk siis täis vastutus.
Fookuse võtsime sellele, et koduleht tekitaks kasutajas usaldust Tenderi tootmise vastu, näitaks, milleks nad võimelised on ning harida potentsiaalset klienti kasuliku sisuga. Ikka selleks, et suure investeeringu puhul asjad valesti ei läheks. Isegi kui nad Tenderist oma palkmaja, suvilat või sauna ei osta.
6 kuud peale kodulehe väljatulekut olime suutnud hankida Tenderile 4 miljoni euro eest uusi päringuid. Päring pole veel muidugi käive ja kasum pangakontol, aga ilma päringuteta müüki ei tule. Seega igati hea algus. Eriti kuna varasemalt koduleht müügile kaasa ei aidanud. Pigem vastupidi.
Kui varasema kodulehega oldi Google otsingutes viiendal ja kaugemal lehel ehk siis mitte kuskil, siis tänaseks on suuremate tootjate vahel oma koht kätte võideldud.
Orgaaniline otsing on suures plaanis olnud peale 2016 a tõusu suures osas stabiilne. Hüppe võiks siinkohal tuua panus rohkemasse sisusse.
Lisaks on selle kodulehe puhul kasutusel ka e-raamat, mida kasutajatega e-mailide vastu vahetatakse. Tänaseks on e-raamatul üle 600 allalaadimise.
Detaile ja ideid millega tegeleda on väga palju. Näiteks, kuidas rohkem päringuid lukku saada või kuidas hakata saama ka Norra ja Rootsi turult päringuid, või kuidas Soome suunda veel rohkem kasvatada. Igati põnev ja kasulik koostöömudel mõlemale poolele. Meie saame tegeleda oma kirega ja Tenderi meeskond enda omaga. Win-win