Meie jaoks on oluline teha seda, mis on sulle äriliselt kasumlik ning toob kordades rohkem raha tagasi. Fännid, jälgijad, klikid, levik ja külastused kodulehel ei ole kunagi lõppeesmärk. Meile meeldivad kasum, käive, uued päringud, müükide lukku saamise protsent. Ehk siis kõik see, millega kannatab poodi minna, et vorsti osta.
Miks Lavii?
1. Toome ärilist tulemust
2. Garantii
Paljudele oma teenustele anname 100% raha tagasi garantii. Kui sa ei ole rahul näiteks internetiturunduse konsultatsiooni, (sise)koolituse, sisuturunduse strateegia või kodulehe auditiga, siis me ei esita selle töö eest arvet. Meile ei tundu õiglane võtta vastu raha, kui me ei ole loonud sulle väärtust.
Ainus teenus, millele me raha tagasi garantiid ei anna, on kodulehtede tegemine. Miks nii? Seal on lisaks meie panusele ka sinu panus oluline ja kuna kliendi sõna jääb alati viimaseks ning ei pruugi meie vaadetega alati 100% kokku minna, siis ei saa me selle eest täit vastutust võtta.
3. Meie taust
Oleme ise ettevõtjad ning kokku puutunud ca 400 turundaja ja ettevõtjaga, mis annab laiapõhjalise arusaama äridest ja sellest, kuidas sulle võimalikult kiiresti kasu tuua. Oleme tüüpilise agentuuri elust rikkumata ja hakkasime täiesti nullist ise pusima. Käimasaamine oli pikk ja vaevaline ja ämbreid täis, aga tänu sellele oleme teise suhtumise ja lähenemisega. Tahtega luua sulle päriselt ärilist väärtust.
4. Selge nägemus tööprotsessidest
Oleme oma kümneaastase kogemuse pannud kirja ka ühistesse juhenditesse. Kuigi iga projekt on omamoodi, jäävad baastegevused tihti sarnaseks ning keskendume nendele osadele, mis tulemust enim mõjutavad. Meie protsessides on ka mujal vähe levinud tegevusi, mis meie meelest on hea tulemuse saavutamiseks väga olulised.
5. Professionaalidest partnerid
Me anname endale aru, et ei jõua kõigest kõike teada ning osata. Oleme enda jaoks selgelt defineerinud oma tugevused ning kõiges muus kaasame professionaalseid partnereid, kellega oleme aja jooksul õppinud väga hästi kokku töötama ja keda saame usaldada.
6. Keskendume sellele, mida vajad, mitte mida tahad
Seda kõige paremas tähenduses. Saame aru sellest, et kodulehe ja turunduse sisseostmine ei pruugi olla sinu igapäevane töö ja sa ei pea kõigest kõike teadma. Meie asi on sind aidata, harida ja suunata. Kui midagi ei tundu meile mõistlik, siis ütleme selle välja ja põhjendame oma seisukohta.
7. Eetilised tooted ja teenused
Me töötame ettevõtetega, millesse ka ise päriselt usume ja mida julgeksime sõpradele soovitada. Kasiinod, kiirlaenud, energiajoogid ja suitsud ei ole meie portfellis. Mida see sulle tähendab? Seda, et kasutame eetilisi turundusvõtteid ja tahame kõigile osapooltele väärtus luua, mitte kavaldada klientidelt ühekordset ostu.
8. Ühest valdkonnast üks klient korraga
Jah, Eesti on väike, aga hoolimata sellest ei ole meil korraga portfellis kahte sama valdkonna klienti. Oleme seetõttu korduvalt koostööst ära öelnud oma klientide konkurentidega.
10. Valime oma kliente hoolega
Ei, see pole ülbus, see on meelerahu. Aja jooksul oleme aru saanud, milliseid ettevõtteid saame äriliselt kõige paremini aidata ja milliseid mitte. Kui meil ei teki kohe alguses nägemust, mismoodi teie ettevõtte turundust tulemuslikumaks muuta, siis ütleme selle ka välja.
10. Numbrilised tõestused
Meil ei ole mitte ühtegi auhinda. Null kuldmuna, null disaini auhinda. Meie jaoks on parim auhind see, kui näeme, kuidas meie tehtud tööst klient raha teenib. Mõnede lugudega saad tutvuda siin.
11. Töö äriliste tulemuste peale.
Oleme nende aastate jooksul võtnud ette ka projekte, kus saame tasu vastavalt kas ainult toodud tulemusele või boonust vastavalt toodud tulemusele. Julgeme ise panna oma aja, raha ja energia sinna, kus on meie sõnad.
12. Teised räägivad
Eelneva jutu tõestuseks on 50+ Google tagasisidet, 15+ FB tagasisidet ja 35+ kliendi tagasisidet kodu- ja koolituste lehtedel. Loomulikult ei ole meil kõik selle 10 aasta jooksul õnnestunud, aga anname endast alati maksimumi, et igast olukorrast parim võimalik tulemus tuua.
Kontakt
Timo PorvalTurundusstrateeg
Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.
Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee
Henri PalmarTurundusstrateeg
Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.
Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee