Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Kodulehe tegemine, mis toob rohkem päringuid ja kasumit

  • Kas soovid, et su ettevõte saaks rohkem päringuid ja müüki?
  • Kas tunned, et su praegune koduleht ei aita müügile kaasa?
  • Kas tahad oma ettevõtte turunduse järgmisele tasemele viia, et see oleks läbimõeldud ja mõõdetav?

Kui vastad mõnele neist küsimustest jaatavalt, siis saame sind aidata. Loome sulle koos sinuga kodulehe, mis on ühtlasi 24/7 töötav müügimees internetis.

Kas see on võimalik?

Muidugi on! Hästi müüvate kodulehtede tegemine on meie igapäevane töö, mis pakub meile jätkuvalt põnevust.

Kogemus, mille enda kasutusse saad

240+tehtud kodulehte/digilahendust
33erinevat sektorit
84%töid tuleb meile läbi soovituste
10+aastat valdkonna kogemust

Koduleht kui turundusstrateegia vundament

Iga turundusstrateegia alus on hästi töötav koduleht, ilma selleta on ülejäänud tegevused kasutud. Pole ju mõtet Facebookis või Google’is reklaame osta, kui inimesed nende kaudu kehvale kodulehele jõuavad ja sealt päringut tegemata lahkuvad.

Halval kodulehel ei ole puudu mitte ainult hea disain, vaid veel midagi palju olulisemat. Vilets koduleht ei tekita potentsiaalsetes klientides usaldust ja just seetõttu ei jõua nad päringute tegemiseni. Meie teame, kuidas kodulehe kaudu saab klientide usaldust võita.

11-sammuline protsess, mida me sinu kodulehe tegemisel rakendame

Oleme aastate jooksul väga palju õppinud ning mõtleme jätkuvalt, kuidas paremaks saada. Selle teekonna käigus oleme välja töötanud unikaalse 11-sammulise protsessi, mis toob kõige suurema tõenäosusega sinu kodulehel äriliselt olulisi tulemusi.

1

Intervjueerime sinu ettevõtte inimesi ning õpime seda äri ja turgu tundma.

2

Intervjueerime sinu praeguseid ja potentsiaalseid kliente ning uurime välja tegurid, mis mõjutavad ostuotsuseid.

3
3 Created with Sketch.

Valime sobiva turundusmudeli ja strateegia, mida müügi tõstmiseks on vaja kasutada.

4
4 Created with Sketch.

Teeme konkurentide ja märksõnade analüüsi, sest need on heade positsioonide eelduseks Google’is.

5
5 Created with Sketch.

Paneme paika olulised turunduse ja müügi elemendid ning koostame kodulehe struktuuri.

6
6 Created with Sketch.

Loome koos sinuga kasuliku kodulehe sisu, mis sinu kliente aitab. Ilma korraliku ja läbimõeldud sisuta koduleht on müügipotentsiaali täielik raiskamine.

7
7 Created with Sketch.

Kujunduse teeb kogenud disainer, kellel on ärilist mõtlemist ning kes saab aru, et koduleht peab tooma ärilisi tulemusi, mitte olema kunstiteos.

8
8 Created with Sketch.

Kaasame sobiva ja parima ajagraafikuga tehnilise partneri, kelle kirg on kodulehe kood ja selle testimine.

9
9 Created with Sketch.

Lisame sisu ja anname viimase lihvi.

10
10 Created with Sketch.

Tõstame uue kodulehe üle nii, et olemasolevad positsioonid Google’is saaks võimalikult vähe kannatada.

11
11 Created with Sketch.

Jälgime, et kõik mõõdikud töötaks, ning vaatame sinuga koos, mis saama hakkab.

Kui need 11 sammu on tehtud, saad sa ise kodulehe haldamisega hakkama.

Meie meelest on nüüdseks möödas need ajad, mil sa pidid oma lehel muudatuse tegemiseks selle tegijaga ühendust võtma. Oleme kodulehe loonud nii, et saad ise tekste ja pilte muuta (mitte küll lehe struktuuri ennast, sest see on koodiga paika pandud). Aitame sul WordPressi hingeelust aru saada ja sa taipad peagi, et see on sama lihtne nagu Wordis või Excelis toimetamine.

Mõtled nüüd, miks just Lavii?

Asi, mida me tõesti hästi oskame, on kliendiga kaasa mõtlemine ja kasumlikkuse reaalne kasvatamine. Eesmärk on see, et investeerimine meie töösse oleks üks paremaid otsuseid, mida sa teinud oled. Seega pole me lihtsalt teenusepakkuja, vaid sinu koostööpartner, kelle kireks ongi võimalikult hästi töötav turundus.

Eristume teistest selle poolest, et pakume kliendile mõõdetavaid ärilisi tulemusi ning mõtleme ettevõttega kaasa, selle asemel et lihtsalt tellimust täita (teinekord klient ei teagi, mida täpselt tahta). Lisaks oleme põhjalikumad kui teised. Vähemalt me ise arvame nii. Oleme ka ettevõtjad ja turundajad ning usume, et mõistame sinu ees seisvaid väljakutseid hästi.

Mis on investeeringu suurus, kui kodulehe teeb Lavii?

Rõhutame alati, et kodulehe tegemine ei ole mitte kulu, vaid investeering. Jah, loomulikult on vaja alguses raha välja käia, aga kui see tuleb uute klientide näol kordi suuremana tagasi, siis on see just see kulu, mida on vaja teha.

Kas ettevõtja ja turundaja asi polegi mitte mõelda, kuhu raha paigutada, et see kordi suuremana tagasi tuleks?

11-sammuline protsess aitab seda kõige suurema tõenäosusega saavutada. Loomulikult on ka meil juhtumeid, kus meie kätte usaldatud turundusraha ei ole õnnestunud mitmekordistada, ent neid kordi on õnneks väga vähe.

Kodulehe tegemise hind koostöös meiega on keskmiselt 8000 – 10000 eurot + km,

sõltuvalt projekti keerukusest ja eeltöö hulgast. Oled valmis sellises mahus oma uude müügimehesse investeerima? Kui jah, siis anna palun märku ja arutame asja edasi. (Klikka ekraani allservas olevale nupule, kust saad meie kontaktid mugavalt kätte.)

Samuti on oluline teada, et mis on tegelikult kodulehe hinna taga ja seega soovitame kindlasti lugeda artikleid:

Miks odav koduleht on tegelikult kulukas?

Kas vaatasid meie hinda, arvasid, et see on mõistlik, ning otsustasid koos meiega tööle hakata? Väga tore, meie oleme valmis. Aga võib-olla mõtlesid hoopis, et sa tead vähemalt viite kohta, kust saab veebilehe palju odavamalt?

Kindlasti saab, pole küsimustki.

Iva on aga selles, mida sa täpsemalt odavama hinnaga tegija käest saad. Kaaluda ei tuleks mitte kodulehe tegemise hinda, vaid seda, mis summa võiks kokkuvõttes ikkagi tagasi tulla.

Kui kiirelt siis peaks veebileht ennast ära tasuma?

Vastus sõltub palju ärist ja sellest, kui palju inimesi kodulehele tuua õnnestub.

Näeme, et 6–12 kuu jooksul saadakse piisavalt uusi kliente, et investeering end ära tasuks ja rohkemgi veel. Parimate näidete puhul on raha tagasi saadud 2–6 nädalaga. Me ei taha aga sinus liigselt entusiasmi tekitada ja ütleme, et see on pigem erand kui reegel.

Selleks et sa oskaksid peamisi riske arvestada, räägime kohe täpsemalt, miks odav koduleht on tegelikult kulukas.

Oleme ise aastate jooksul rohkem kui 400 ettevõtja ja turundajaga rääkinud, näinud numbreid ja kuulnud lugusid, mis teevad kurvaks.

Saamata jäänud tulu
Toon näite. Sa müüd toodet, mille hind on 200 eurot, ja tead, et iga kolmas veebipäring viib müügini. Lisaks eeldame, et 1000 külastajast (kuus) teeb kehva kodulehe puhul päringu 9 ja hea veebilehe puhul 27.

Vahe on kolmekordne (ja enamasti palju suurem). Seega, kehva kodulehega teenid 600 ja paremaga 1800 eurot kuus. Aastakäive on 7200 vs 21 600 eurot (kaotus 14 400). Tasub mõelda, kas mõni tuhat eurot kokkuhoidu on mõistlik või mitte.

Kliendid digiagentuur Laviist

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Hindan eelkõige turunduslikku lähenemist projektile ja arusaamist, et teeme veebi äri ajamiseks, mitte veebipõhist visiitkaarti. Tänu heale projektijuhtimisele ja kiirele tegutsemisele sai kiire lahenduse ka Eesti Ehitab messiboks koos reklaammaterjalidega. Julgen kindlasti soovitada teistele ja usun, et kaasan ka ise Teid mõnda tulevasse projekti. Tehtud töö kiituseks räägib see, et olen saanud päris mitmelt kliendilt tagasisidet, et loodud lahendus on peajagu üle teiste poolt tehtust. Ja see tagasiside initsiatsiiv on tulnud ilma minu küsimiseta.

Marek-Reinolt

Marek ReinoltPUHASTID OÜ

Mulle meeldib Lavii tiimi juures kiirus, vahetu ning pühendunud olek. Olen tänulik selle eest, et väga lühikese etteütlemisega suutsite teha valmis toimiva lahenduse. Teie inimesed mõtlevad alati kaasa, seejuures mõtlevad, kuidas saavad kliendile reaalselt kasulikud olla, ning ei jäta klienti tema probleemidega hätta. Teiega on lihtne asju ajada just tänu sellele, et püüate igal võimalusel, (samas mõistuse piires) vastu tulla, loovalt kaasa mõelda ja teist kumab läbi siiras soov aidata. Julgen teid teistele ettevõtjatele soovitada.

peep-vain

Peep VainKoolitaja

Lavii juures meeldib ettevõtte vedajate ind ja soov midagi tegelikult ära teha. Siin kehtib hästi ütlus: tee mida armastad ja sul läheb hästi. Oleme koos teinud mõned kampaaniad ja püstitatud eesmärgid on alati ületatud. Lavii meeskond samastab end kliendiga, räägib sinuga arusaadavalt, ollakse piisavalt otsekohesed ja julgevad soovitada oma ideid. Reageeritakse alati kiiresti ja räägitakse asjadest nii nagu nad on. Olen kindlasti klient edasi. Jõudu ja edu!

Raul-Tomingas

Raul TomingasEttevõtja

Otsisin koostööpartnerit spetsiifilisema projekti jaoks ning ei olnud kahtlustki, et pöördun Lavii meeskonna poole. Timo ja Henri puhul on tegemist väga heade spetsialistidega, kes teavad, mis on oluline ning kuidas kliendile väärtust luua. Oleme koos lahendanud nii Facebooki, kui ka Google Analytics küsimusi ja projekte. Kogu koostööd on iseloomustanud täpsus, professionaalsus, ausus ja sõbralikkus – eriti kaks viimast, kuna sellist suhtumist kohtab väga harva!

Rene-Meres

Rene MeresETTEVÕTJA JA E-TURUNDUSSPETSIALIST

Meie koostöö on sujunud esimesest kohtumisest peale ja vastastikune mõistmine on meile suure hulga aega kokku hoidnud. Lisaks headele teadmistele ja oskustele on Lavii-l ka loov lähenemine kõikidele erinevatele kujundustöödele, mille oleme nendega koostöös valmis saanud. Lavii on mitmel korral meie ootusi ületanud ja seetõttu olen kindel, et meie koostöö jätkub veel pikalt.

Andre-Aul

Andres AulSECURITY SOFTWARE OÜ PROJEKTIJUHT

Tehtud tööd

Tender

Klient: Tender Ehitus OÜ
Veebileht: www.tender.ee
Tutvustus: 23 aasta jooksul on Tender ehitanud üle 160 käsitööna palkmaja. Iga maja on unikaalne ning standardlahendused puuduvad. Iga maja tehakse seda nägu ja tegu nagu Sina päriselt soovid.
Äriline eesmärk: Saada kodulehe kaudu rohkem päringuid palkmajade müügiks
Tööd mida tegime: Kliendiintervjuud, Veebilehe struktuur (UX), Veebilehe disain (UI), Veebilehe arendus koos tehnilise partneriga, Lehepealne SEO, projektijuhtimine, mõõdikute seadistamine, Google Adwordsi seadistamine, märksõna analüüs ja sisu strateegia ning ka selle tootmine.
Turundusstrateeg: Henri Palmar ja Timo Porval

tender-koduleht-p

Hõbenool

Klient: Hõbenool OÜ
Veebileht: www.hobenool.eu
Tutvustus: Kui Su autol on automaatkäigukast, siis nemad on need, kes Sind hoolduse ja probleemide korral kindlasti aidata oskavad. Paremini kui ükskõik mis teenindus. Diagnostikast dünaamilise õlivahetuseni ning remondi ja varuosadeni välja.
Äriline eesmärk: Saada rohkem päringuid automaatkäigukastide dünaamiliseks õlivahetuseks ja remondiks.
Tööd mida tegime: Kliendiintervjuud, Veebilehe struktuur (UX), Veebilehe disain (UI), Veebilehe arendus koos tehnilise partneriga, Lehepealne SEO, projektijuhtimine, mõõdikute seadistamine, Google Adwordsi seadistamine, märksõna analüüs ja sisu strateegia.
Turundusstrateeg: Henri Palmar

hõbenool-koduleht

Estemploy

Klient: EstEmploy OÜ
Veebileht: www.estemploy.ee
Tutvustus: Estemploy aitab Eesti töölistel leida Skandinaavias õiglaselt tasustatud töö ja teiselt poolt aitab Skandinaavia ettevõtteid leida endale renditööjõudu perioodideks, kus seda enim vaja.
Äriline eesmärk: Leida Eestist rohkem töötajaid ja Skandinaaviast saada päringuid, kes renditööjõudu vajavad.
Tööd mida tegime: Kliendiintervjuud, Veebilehe struktuur (UX), Veebilehe disain (UI), Veebilehe arendus koos tehnilise partneriga, Lehepealne SEO, projektijuhtimine, mõõdikute seadistamine, Google Adwordsi seadistamine
Turundusstrateeg: Henri Palmar

Estemploy väike

Kokkuvõte: mis kasu sul läbimõeldud kodulehest on?

Kohene kasu:

  • sa tead, et hakkasid õiges suunas astuma; väldid olukorda, kus ühel hommikul avastad, et konkurent on teinud uue ja läbimõeldud kodulehe, mis sinult müüki võtab, samas kui sina pole uue lehe planeerimist isegi veel alustanud;
  • saad meiega koostöös kohe uusi mõtteid, mida rakendada;
  • õpime koos sinu kliente tundma ja selle info alusel saad protsesse veel paremaks teha;
  • saad Lavii näol partneri, kes mõtleb sinu äriga päriselt kaasa (samast sektorist konkurenti me koostöö ajal ei aita).

Pikaajaline kasu:

  • sul on 24/7 müügimees, tänu millele saab oste ja päringuid;
  • sul ei ole vaja mõelda, kust müük tuleb;
  • sa oskad rahavoogu ja investeeringuid pikemalt ette planeerida, kuna tead, mis tulemusi veebileht toob;
  • turundusraha kasutamine on mõõdetav, nii et pole vaja enam kõhutunde pealt otsuseid teha;
  • töötajad ja kliendid näevad, et sa oled tõsiselt võetav partner ja käid ajaga kaasas.

Kui soovid uut ja müüvat kodulehte, siis anna märku ja arutame asja edasi. Miks just Lavii?

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee