Digiagentuur, mis aitab turunduses mõõdetavaid tulemusi saavutada
240+Teostatud kodulehte/digiprojekti
14Aastat valdkonna kogemust
84%Töid tuleb meile läbi soovituste
6825+Inimest on läbinud lavii tasuta kursuse

Veebilehe tegemine, mis toob rohkem päringuid ja kasumit

Kas tunned, et su veebileht on ajast ja arust ja ei aita enam müügile kaasa?

Või oled mõelnud, et ettevõtte turundus peaks olema mõõdetav, et saaksid raha suunata sinna, kust see suuremana tagasi tuleb?

Kui vastasid neile küsimustele jaatavalt, siis meie oskame sind aidata!

Teeme sulle veebilehe, mis on ühtlasi 24/7 töötav müügimees internetis ja mis toob sulle praegusest rohkem päringuid ja kasumit.

Arvad, et see pole võimalik?

See on vägagi võimalik! Teame, mida hästi müüva veebilehe tegemiseks vaja on ja jagame oma teadmisi ja kogemusi ka sinuga.

Kogemus, mille enda kasutusse saad

240+tehtud kodulehte/digilahendust
33erinevat sektorit
84%töid tuleb meile läbi soovituste
10+aastat valdkonna kogemust

Veebileht on ettevõtte turunduse vundament

Ilma hästi töötava veebileheta on tänapäevased turundusvõtted kasutud. Kui Facebooki reklaami kaudu sinu veebilehele jõudnud potentsiaalsed kliendid ostu tegemata lahkuvad, siis kas oli mõtet üldse reklaami osta? Kui veebileht on vilets, lahkuvad kliendid sealt kiiresti.

Kas tead, mida viletsa veebilehe all silmas peame? Just, sellel on lisaks heale disainile puudu veel midagi väga olulist. Halb veebileht ei ärata külastajas usaldust ja seetõttu ei saada ta sulle ka päringut või ostusoovi. Võib juhtuda, et halval veebilehel ei olegi päringuvormi, vaid ainult anonüümne meiliaadress.

Meie teame, mida tähendab usaldust tekitava veebilehe tegemine ja millistest komponentidest see koosnema peab.

11-sammuline veebilehe tegemise protsess

Oleme aastate jooksul kokku puutunud väga erinevate murede ja rõõmudega, mis veebilehtede tegemisega kaasas käivad. Saadud õppetundide ja kogemuste põhjal oleme kokku pannud unikaalse 11-sammulise protsessi, mille tulemusel valmib veebileht, mis toob sulle äriliselt häid tulemusi.

1

Küsitleme sind ja sinu kolleege ning õpime valdkonda ja turgu tundma.

2

Küsitleme sinu olemasolevaid ja võimalikke uusi kliente ning saame niimoodi teada, millised tegurid nende ostuotsuseid mõjutavad.

3
3 Created with Sketch.

Valime koos sinuga parimad turundusmeetmed ja strateegia.

4
4 Created with Sketch.

Analüüsime põhjalikult sinu konkurente ja märksõnu, mida kodulehel kasutada tuleb.

5
5 Created with Sketch.

Paneme paika olulised veebilehe müügi elemendid ning struktuuri.

6
6 Created with Sketch.

Loome koos kasuliku veebisisu, mida su klientidel on huvitav lugeda ja mis neid harib. Ilma läbimõeldud ja hästi kirjutatud veebisisuta ei ole sa oma veebilehe müügipotentsiaali täielikult ära kasutanud.

7
7 Created with Sketch.

Teeme valmis veebilehe kujunduse. Meil on kogenud disainer, kellel on ärilist mõtlemist ning kes mõistab, et veebilehe peamine eesmärk on müük.

8
8 Created with Sketch.

Veebilehe koodi tegemise usaldame oma heade partnerite kätte, kelle lubadused peavad ja kelle töö valmib õigeks ajaks. Tulemuse eest vastutame meie.

9
9 Created with Sketch.

Lisame veebisisu ja vaatame viimased detailid veel hoolega üle.

10
10 Created with Sketch.

Tõstame uue veebilehe live’i, nii et sinu tänane positsioon Google’is ei saaks kuigi palju kannatada. Usu, see hakkab nüüd hoopis tõusma.

11
11 Created with Sketch.

Vaatame, et kõik töötaks nii nagu peab ja jälgime koos sinuga, mis saama hakkab.

Pärast 11 sammu läbi käimist saad edaspidi ise hakkama

Tänapäevane veebileht tähendab seda, et selle omanik saab selle haldamisega ise hakkama ning väiksemate muudatuste tegemiseks arendajaga ühendust võtma ei pea.

Näitame sulle WordPressi peamised trikid ära ja peagi mõistad, kui lihtne tekstide ja piltide vahetamine on. Struktuuri sa muuta ei saa, aga lubame, et see saab nii hea, et sellist vajadust sul üldse ei tekigi.

Aga miks just Lavii?

Kui sa küsiksid mõnelt meie praeguselt kliendilt, mida Laviis tõesti hästi osatakse, vastaks ta kindlasti, et oskame kaasa mõelda ja tema ettevõtte kasumlikkust kasvatada. Me tõesti soovime, et Lavii usaldamine ja uude veebilehte tehtud investeering oleksid ühed paremad otsused, mida sa teinud oled.

Me ei ole sulle edaspidi lihtsalt teenusepakkujaks, vaid koostööpartneriks, kes usub mõõdetavasse ja hästi töötavasse turundusse. Usume, et süveneme oma klientide äridesse põhjalikumalt kui teised.

Kui suur on vajalik investeering?

Küsisid õigesti – veebilehe tegemine ei ole kulu, vaid väga tark investeering. Seda muidugi juhul, kui tulemuseks on hea veebileht, mis investeeritud raha kordades suuremana tagasi toob. Meie käest just sellise saadki.

Veebilehe tegemise hind Laviis on keskmiselt 13 000 – 15 000 eurot + km.

Hinnavahemik on päris suur ning sõltub sellest, kui keerulise projektiga on tegemist ja kui suurt eeltööd see vajab. Leiad, et see on vajalik ja mõistlik investeering?

Kui jah, siis kliki all olevale nupule, seal on meie kontaktid kenasti olemas.

Samuti on oluline teada, et mis on tegelikult kodulehe hinna taga ja seega soovitame kindlasti lugeda artikleid:

Aga äkki saab kuskilt odavamalt?

Kindlasti saad, pole kahtlustki.

Küsimus on aga selles, mida sulle odavama hinna eest pakutakse. Tähtis pole mitte veebilehe tegemise hind, vaid see, mis summa võiks kokkuvõttes veebilehe kaudu tagasi tulla. Kui kiiresti see juhtub, sõltub palju ärivaldkonnast ja sellest, kui palju külastajaid veebilehele tuua õnnestub.

Meie kogemus näitab, et hiljemalt 12 kuu jooksul tasub investeering end ära, paljudel juhtudel varemgi. Meil on ette näidata ka veebilehti, mis tasusid end ära 6 nädalaga, kuid me ei hakka igaks juhuks midagi lubama, sest need on pigem erandid.

Selgitame sulle kohe täpsemalt, mis odava veebilehe juures võib valesti minna ja miks esialgu odavana tundunud veebileht kulukaks võib osutuda.

Saamata jäänud tulu
Toon näite. Sa müüd toodet, mille hind on 200 eurot, ja tead, et iga kolmas veebipäring viib müügini. Lisaks eeldame, et 1000 külastajast (kuus) teeb kehva veebi puhul päringu 9 ja hea veebilehe puhul 27.

Vahe on kolmekordne (ja enamasti palju suurem). Seega, kehva veebilehega teenid 600 ja paremaga 1800 eurot kuus. Aastakäive on 7200 vs 21 600 eurot (kaotus 14 400). Tasub mõelda, kas mõni tuhat eurot kokkuhoidu on mõistlik või mitte.

Kliendid digiagentuur Laviist

Oleksin pidanud Henrit ja Timot juba ammu kuulama, et ettevõttel ei ole vaja perfektset, vaid korralikku veebi ning et viimane ei pea olema disaini näidiseksemplar, vaid toetama asjalikku sisu. Koostöös Lavii´ga sai Hõbenool OÜ endale korrektselt töötava veebi, mis suurendas ettevõtte tuntust, mainet ja müüginumbreid rohkem kui oleksin kunagi arvanud.

Jürgen-Riim

Jürgen RiimHÕBENOOL OÜ JUHATAJA

Hindan eelkõige turunduslikku lähenemist projektile ja arusaamist, et teeme veebi äri ajamiseks, mitte veebipõhist visiitkaarti. Tänu heale projektijuhtimisele ja kiirele tegutsemisele sai kiire lahenduse ka Eesti Ehitab messiboks koos reklaammaterjalidega. Julgen kindlasti soovitada teistele ja usun, et kaasan ka ise Teid mõnda tulevasse projekti. Tehtud töö kiituseks räägib see, et olen saanud päris mitmelt kliendilt tagasisidet, et loodud lahendus on peajagu üle teiste poolt tehtust. Ja see tagasiside initsiatsiiv on tulnud ilma minu küsimiseta.

Marek-Reinolt

Marek ReinoltPUHASTID OÜ

Mulle meeldib Lavii tiimi juures kiirus, vahetu ning pühendunud olek. Olen tänulik selle eest, et väga lühikese etteütlemisega suutsite teha valmis toimiva lahenduse. Teie inimesed mõtlevad alati kaasa, seejuures mõtlevad, kuidas saavad kliendile reaalselt kasulikud olla, ning ei jäta klienti tema probleemidega hätta. Teiega on lihtne asju ajada just tänu sellele, et püüate igal võimalusel, (samas mõistuse piires) vastu tulla, loovalt kaasa mõelda ja teist kumab läbi siiras soov aidata. Julgen teid teistele ettevõtjatele soovitada.

peep-vain

Peep VainKoolitaja

Lavii juures meeldib ettevõtte vedajate ind ja soov midagi tegelikult ära teha. Siin kehtib hästi ütlus: tee mida armastad ja sul läheb hästi. Oleme koos teinud mõned kampaaniad ja püstitatud eesmärgid on alati ületatud. Lavii meeskond samastab end kliendiga, räägib sinuga arusaadavalt, ollakse piisavalt otsekohesed ja julgevad soovitada oma ideid. Reageeritakse alati kiiresti ja räägitakse asjadest nii nagu nad on. Olen kindlasti klient edasi. Jõudu ja edu!

Raul-Tomingas

Raul TomingasEttevõtja

Otsisin koostööpartnerit spetsiifilisema projekti jaoks ning ei olnud kahtlustki, et pöördun Lavii meeskonna poole. Timo ja Henri puhul on tegemist väga heade spetsialistidega, kes teavad, mis on oluline ning kuidas kliendile väärtust luua. Oleme koos lahendanud nii Facebooki, kui ka Google Analytics küsimusi ja projekte. Kogu koostööd on iseloomustanud täpsus, professionaalsus, ausus ja sõbralikkus – eriti kaks viimast, kuna sellist suhtumist kohtab väga harva!

Rene-Meres

Rene MeresETTEVÕTJA JA E-TURUNDUSSPETSIALIST

Meie koostöö on sujunud esimesest kohtumisest peale ja vastastikune mõistmine on meile suure hulga aega kokku hoidnud. Lisaks headele teadmistele ja oskustele on Lavii-l ka loov lähenemine kõikidele erinevatele kujundustöödele, mille oleme nendega koostöös valmis saanud. Lavii on mitmel korral meie ootusi ületanud ja seetõttu olen kindel, et meie koostöö jätkub veel pikalt.

Andre-Aul

Andres AulSECURITY SOFTWARE OÜ PROJEKTIJUHT

Tehtud tööd

Tender

Klient: Tender Ehitus OÜ
Veebileht: www.tender.ee
Tutvustus: 23 aasta jooksul on Tender ehitanud üle 160 käsitööna palkmaja. Iga maja on unikaalne ning standardlahendused puuduvad. Iga maja tehakse seda nägu ja tegu nagu Sina päriselt soovid.
Äriline eesmärk: Saada kodulehe kaudu rohkem päringuid palkmajade müügiks
Tööd mida tegime: Kliendiintervjuud, Veebilehe struktuur (UX), Veebilehe disain (UI), Veebilehe arendus koos tehnilise partneriga, Lehepealne SEO, projektijuhtimine, mõõdikute seadistamine, Google Adwordsi seadistamine, märksõna analüüs ja sisu strateegia ning ka selle tootmine.
Turundusstrateeg: Henri Palmar ja Timo Porval

tender-koduleht-p

Hõbenool

Klient: Hõbenool OÜ
Veebileht: www.hobenool.eu
Tutvustus: Kui Su autol on automaatkäigukast, siis nemad on need, kes Sind hoolduse ja probleemide korral kindlasti aidata oskavad. Paremini kui ükskõik mis teenindus. Diagnostikast dünaamilise õlivahetuseni ning remondi ja varuosadeni välja.
Äriline eesmärk: Saada rohkem päringuid automaatkäigukastide dünaamiliseks õlivahetuseks ja remondiks.
Tööd mida tegime: Kliendiintervjuud, Veebilehe struktuur (UX), Veebilehe disain (UI), Veebilehe arendus koos tehnilise partneriga, Lehepealne SEO, projektijuhtimine, mõõdikute seadistamine, Google Adwordsi seadistamine, märksõna analüüs ja sisu strateegia.
Turundusstrateeg: Henri Palmar

hõbenool-koduleht

Estemploy

Klient: EstEmploy OÜ
Veebileht: www.estemploy.ee
Tutvustus: Estemploy aitab Eesti töölistel leida Skandinaavias õiglaselt tasustatud töö ja teiselt poolt aitab Skandinaavia ettevõtteid leida endale renditööjõudu perioodideks, kus seda enim vaja.
Äriline eesmärk: Leida Eestist rohkem töötajaid ja Skandinaaviast saada päringuid, kes renditööjõudu vajavad.
Tööd mida tegime: Kliendiintervjuud, Veebilehe struktuur (UX), Veebilehe disain (UI), Veebilehe arendus koos tehnilise partneriga, Lehepealne SEO, projektijuhtimine, mõõdikute seadistamine, Google Adwordsi seadistamine
Turundusstrateeg: Henri Palmar

Estemploy väike

Kokkuvõte: mis kasu sul meie tehtud veebilehest on?

Kohene kasu:

  • juba esimestel kohtumistel saad meie käest mõtteid, mida ellu rakendada;
  • sul on teadmine, et sinu veebilehe valmistamine liigub õiges suunas; sa ei pea hirmuga avastama, et su konkurendil on uus professionaalselt tehtud veebileht, kui sinu omaga pole isegi veel algust tehtud;
  • teeme koos kindlaks sinu klientide vajadused, et selle info alusel veebilehe protsesse veelgi paremaks teha;
  • oleme sulle partneriks, kes mõtleb sinuga päriselt kaasa ja su konkurentidega samal ajal koostööd ei tee.

Pikaajaline kasu:

  • sul on veebilehe näol 24/7 töötav müügimees internetis;
  • turunduses ei pea sa otsuseid enam kõhutunde pealt tegema, sest raha kasutamine on mõõdetav;
  • sa ei pea pidevalt mõtlema, kuidas müüki kasvatada;
  • sa tead, milliseid tulemusi veebileht toob ja selle tõttu on sul lihtne investeeringuid ja rahavoogu ette planeerida;
  • su tänapäevane veebileht annab klientidele, töötajatele ja koostööpartneritele märku, et oled tõsiseltvõetav tegija ja käid ajaga kaasas.

Kui soovid uut ja müüvat veebilehte, siis anna märku ja arutame asja edasi. Miks just Lavii?

Võta ühendust

Kontakt ja asukoht

Timo PorvalTurundusstrateeg

Timo on internetiturunduse entusiast, kellele meeldib mõelda projektide suurt pilti ja seda, kuidas kliendi ärile sellest võimalikult palju tulu tuleks. Turundusideedes keskendub ta alati suurele kasutajate kasule. Lemmikteemad, millega kliente digiagentuuris aidata, on digiturunduse strateegia, veebilehtede tulemuslikkuse parandamine ja müügimudelite leidmine.

Tel: +372 5903 1467
E-mail: timo@lavii.ee

Henri PalmarTurundusstrateeg

Henri silmad lähevad põlema siis, kui jutt läheb turunduses numbritele ehk kõigele sellele, mida saab konkreetselt mõõta. Tema lemmikteemad, millega kliente aidata, on Google Adwords, Remarketing ja Google Analytics. Temaga vesteldes kuulete kindlasti palju turunduses kõige olulisemat fraasi „tulu/kulu suhe“.

Tel: +372 512 7838
E-mail: henri@lavii.ee